Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom plutselig over denne tråden, som ble stengt og som dermed ikke kan løftes, men er det noen som har noe tilsvarende å fortelle?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=648988&page=1

 

Åpningsinnlegget er jo utrolig i seg selv, legger det inn her:

 

I fjor sommer sugde jeg min 17 år gamle nevø mens hans foreldre og min mann satt på balkongen over oss uten å ane hva som foregikk. Det skjedde på deres hytte. Jeg skulle bare ned i underetasjen for å hente en flaske vin da jeg oppdaget ham sittende og kose med seg selv på terrassen utenfor. Han ble forskrettet over å bli tatt på fersken. Ingen av oss sa et ord. Hvordan og hvorfor det skjedde, vet jeg ikke. Men plutselig satt jeg på huk med pikken hans i munnen. Det hele var over på to-tre minutter. Jeg svelget alt sammen, noe jeg ellers aldri gjør. Reiste meg og gikk derfra uten å si noe som helst, hentet vinen og gikk opp til de andre.

Har møtt ham flere ganger siden. Verken han eller jeg har på noen måte gitt uttrykk overfor hverandre om det som skjedde. Det kommer vi nok aldri til å gjøre heller.         



Anonymous poster hash: 54032...7e0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har jeg. Men ikke på det nivået som er i det innlegget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp. Men ikke iinnen sex. Det jeg har gjort resulterer i livsvarig fengsel.



Anonymous poster hash: 757e0...1ee
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror egentlig ikke det. Det er ting jeg ikke vil fortelle, men jeg kan jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3kant med venninnene til datteren min.

Anonymous poster hash: 7d3ec...a98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg har hatt sex med typen til (ex)bestevenninna mi fire ganger. Når dette skjedde var vi fortsatt bestevenner, og jeg kuttet kontakt med henne fordi jeg ikke lengre klarte å være falsk.
- Jeg hadde sex med erkefienden til han jeg holdt på med bare for å såre han jeg holdt på med. 
 



Anonymous poster hash: 70d53...77e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro mot en eks men han vet det ikke. Han var sjalu og mistenksom men jeg nektet.

Det har forresten skjedd i et senere forhold også.

 

Begge dårlige forhold og jeg gjorde det slutt rett etter.



Anonymous poster hash: 55616...c75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den opprinnelige tråden var gøy, denne er jo bare tull.

 

Kom igjen folkens! Skikkelig bra historier ønskes!

 

Her er en av mine:

Jeg var på ferie og var med en date hjem, full og god. Han dro på jobb tidlig, og var irritert fordi jeg ikke orket å stå opp. Og sikkert fordi han ikke hadde fått seg noe. :plystre:

Våknet igjen etter et par timer, og måtte sånn drite.

Gikk ut på do men siden huset ikke var ferdig bygget så var det ikke vann på toalettet.

Jeg klarte ikke holde meg, men kablet masse i den tørre doen...

 

Visste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg ringte på til naboen og spurte på engelsk om han hadde noe vann.

Tror han skjønte at jeg var en turist... siden jeg ikke så ut som en innfødt akkurat og vaglet rundt fyllasyk på høye hæler...

Fikk en bøtte vann og gikk inn og helte oppi doen.

Har faktisk fortrengt om det gikk an å skylle det ned..

Og det verste var at fyren ringte meg masse de neste dagene, jeg orket ikke ta telefonen...



Anonymous poster hash: 55616...c75
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en mindre pen, feit kjendis da jeg var kjempe full bare fordi jeg likte oppmerksomheten

Anonymous poster hash: 6c1d6...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en mindre pen, feit kjendis da jeg var kjempe full bare fordi jeg likte oppmerksomheten

Anonymous poster hash: 6c1d6...da5

Knut Borge eller Moskwa-Marit?

Anonymous poster hash: 7d3ec...a98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knut Borge eller Moskwa-Marit?

Anonymous poster hash: 7d3ec...a98

Nei.. Tør ikke røpe navnet i frykt for at personen googler seg selv

Anonymous poster hash: 6c1d6...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke noe JEG har gjort, men har ihvertfall bevitnet noe.

Dukket opp ei jente på en fest for et par år siden som sa hun var 17 år, hun klinte rundt med de fleste mannfolka der til hun brått kledde av seg naken mens hun tafset på min da 31 år gamle kamerat...Han slikket fitta hennes mens alle så på og knullet henne litt før de forsvant inn på et rom. Jeg mente jeg hadde sett denne jenta før på fotballkamper sammen med noen jenter borte i gata, og med litt graving fant jeg ut at denne jenta såvidt var 14 år...

...jeg har valgt å holde kjeft om saken.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

når jeg var i tenårene så hadde jeg sex med flere av min far sine venner. jeg var eldre 17 når det skjedde første gang. vi var på hytta vår, og 3 av hans venner var med. min far skulle kjøre for å hente min mor på togstasjonen om kvelden. han ene sa at jeg kledde meg veldig sexy og utfordrende, og at han hadde hørt at jeg hadde hatt sex med ganske mange av guttene på skolen.så begynte forsiktig å ta på rumpa mi. jeg sa at jeg likte det når han spurte om det var greit at han gjorde det. de to andre begynte å ta på meg også. og slik begynte det. den sommeren var fantastisk med all oppmerksomheten jeg fikk av de. men jeg har aldri kunnet fortelle det til så mange



Anonymous poster hash: 2dc93...c76
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut Borge eller Moskwa-Marit?

Anonymous poster hash: 7d3ec...a98

 

:skratte:  :skratte:  :skratte:

Anonymous poster hash: 55616...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...