Gjest Sunhands Skrevet 8. juni 2015 #41 Skrevet 8. juni 2015 Dette er vel neppe de mest festglade menneskene med stor sosial krets som er konvertitter. De er nok ofte avvik som føler de ikke passer inn i Norge og sikkert leter etter alternativt miljø hvor de blir tatt imot i et felleskap, og kan føle seg mer hjemme der enn de gjorde før de ble muslimer. Eller de som har vært i overkant festglade, virker det som. Minner meg litt om de som blir evangelister og pinsevenner når de kommer seg ut av heroinmisbruk.
Mann 42 Skrevet 8. juni 2015 #42 Skrevet 8. juni 2015 Eller de som har vært i overkant festglade, virker det som. Minner meg litt om de som blir evangelister og pinsevenner når de kommer seg ut av heroinmisbruk. Det er i mange tilfeller sant. Men ikke alltid.
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 8. juni 2015 #43 Skrevet 8. juni 2015 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Stadig-flere-unge-soker-seg-til-bokstavtro-islam--8047170.html Jeg synes denne utviklingen vi er inne på bare blir mer og mer skremmende. Dødsstraff for homofili, utroskap og frafall fra islam? Jeg kan ikke fatte hvordan unge, norske jenter tenker når de ønsker seg til en relegion der de blir aktivt undertrykket og diskriminert. • Kvinner og menn skal ikke håndhilse. • Unngå arbeidsplasser hvor det serveres eller selges alkohol og svinekjøtt. • Menn skal la skjegget gro. • Kvinner skal dekke seg til. • Mannen plikter å forsørge kvinnen. • Kjærester er problematisk. Sex utenom ekteskapet er forbudt. Tror jeg tar denne anonym, for å slippe alt hatet og PK-eliten Anonymous poster hash: a9930...3b7 Jeg har ikke lest alle innleggene her inne nå, men jeg må bare si at jeg kjenner ingen muslimer som følger disse reglene du har listet opp her. Og ja, jeg kjenner mange.
Druid Skrevet 8. juni 2015 #44 Skrevet 8. juni 2015 Jeg har ikke lest alle innleggene her inne nå, men jeg må bare si at jeg kjenner ingen muslimer som følger disse reglene du har listet opp her. Og ja, jeg kjenner mange. Det er dette som er skremmende. Disse unge konvertittene som trekkes fram i artikkelen retter seg mot de mere fundementale grupperingene av Islam, men går du dem mere etter sømmene , velger de å ignorere og bortforklare sine egne religiøse mål. Det er lett å være ekstrem religiøs, hvis du kan underkjenne dine egne personlige synder. Men det blir problematisk når det blir ekstreme sprik mellom ideologi og liv. Spesielt når man ser en eksplosiv vekst. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #45 Skrevet 8. juni 2015 Helt tragisk for Norge Anonymous poster hash: 6e831...603
Gjest Bond Skrevet 8. juni 2015 #46 Skrevet 8. juni 2015 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #47 Skrevet 8. juni 2015 Prøv å si det til politiet etter du har gått inn i en bank med finlandshette på og nektet å identifisere deg. Det er ulovlig å nekte å identifisere seg uansett hvilke klær man har på. Har selv blitt spurt om å identifisere meg av politi, uten tildekking av ansikt. Det er ikke unormalt. Anonymous poster hash: 0844c...ba5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå