Gå til innhold

Igangsetting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

KS er på ingen måte en enkel løsning der man ikke kjenner noe i etterkant!

Anonymous poster hash: e1610...be6

Skriver under på dette. Det er derfor jeg gjerne gir igangsettelse et forsøk først. Og nå ser det faktisk ut til at det blir igangsettelse på meg i uke 39, ene og alene fordi jeg ikke har det bra. Babyen har det fint.

Anonymous poster hash: 9484c...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver under på dette. Det er derfor jeg gjerne gir igangsettelse et forsøk først. Og nå ser det faktisk ut til at det blir igangsettelse på meg i uke 39, ene og alene fordi jeg ikke har det bra. Babyen har det fint.

Anonymous poster hash: 9484c...ebf

Så bra! Hvordan fikk du det gjennom?:)

Anonymous poster hash: cef7a...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Hvordan fikk du det gjennom?:)

Anonymous poster hash: cef7a...c81

Det var tredje samtalen om igangsettelse, så mange av argumentene var allerede nevnt. Det var antagelig en kombinasjon av at det i uke 39 ikke er noe som helst betydning for babyen, pluss at jeg understreket at jeg var veldig klar over fordelene og ulempene. Var også tydelig på at det ikke er fordi jeg bare er "lei".

Anonymous poster hash: 9484c...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Skriver under på dette. Det er derfor jeg gjerne gir igangsettelse et forsøk først. Og nå ser det faktisk ut til at det blir igangsettelse på meg i uke 39, ene og alene fordi jeg ikke har det bra. Babyen har det fint.

Anonymous poster hash: 9484c...ebf

Nei, det er ikke en enkel løsning, men om du er så sliten som du nevner, noe jeg har full forståelse for er det mindre krevende for deg. Det skal også sies at mitt barn kom ved haste snitt, hvor jeg selv har hatt lite plager i etterkant. Derav kommentaren. Flott at de vil hjelpe deg igang i uke 39. Jeg håper dette gir deg mot til de siste ukene og at du får en flott og komplikasjonsfri fødsel og barselstid. Endret av Solstråla88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...