Kakaoen Skrevet 25. januar 2016 #461 Del Skrevet 25. januar 2016 Gøy å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 26. januar 2016 #462 Del Skrevet 26. januar 2016 Så hyggelig med oppdatering! Håper virkelig dere får en 2016-baby altså. Sender deg masse babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 26. januar 2016 #463 Del Skrevet 26. januar 2016 Så spennende!!! Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. januar 2016 #464 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei!! Jeg er akkurat tilbake fra en pause selv, koselig å se deg igjen! Moro med oppdatering på junior, helt tydelig at han er jevngammel med R! Er skravling og søvnstress det går i her også for tida Lykke til med prøving, håper ventetida blir kort før det klaffer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. januar 2016 #465 Del Skrevet 27. januar 2016 Velkommen tilbake! Hyggelig å se deg her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 27. januar 2016 #466 Del Skrevet 27. januar 2016 Høres ut som en gull prøveperiode dette! Bortsett fra søvntull med Jr, men det går forhåpentligvis snart over i en god periode. Her vil jeg følge med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #467 Del Skrevet 28. januar 2016 Takk for koselig velkomst, damer Og hei Havrekjeksen Her er det visst ikke så mye å melde om. Jr våkner tidligere og tidligere (i dag: 05:26), og jeg bare jobber og slapper av hjemme. Vært litt hektisk på jobb i det siste, så i dag gikk lufta litt ut av ballongen. Eneste jeg klare å gjøre var rydding, hodet virker ikke... Til helgen skal vi en tur til mamma sammen med søsknene mine, forhåpentligvis blir det siste gang jeg kan drikke på en stund (er vel egentlig fyfy å drikke etter eggløsning, men denne mnd blir det bare sånn). Har funnet ut at jeg ønsker meg et skikkelig ullpledd av mannen til bursdagen min og matkurs sammen med mannen av mamma. Det kan bli spennende Var visst ingen som helt tente på idéen om å gi til Leger Uten Grenser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 29. januar 2016 #468 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg har drukket litt etter eggløsning fordi jeg ikke orker å være så slavisk. Ikke mye, men drakk to og et halvt glass vin 5 dpo jeg. Egget har jo ikke engang festet seg om man er gravid. Tror det er viktig å leve litt når man er i en prøveperiode, men jo nærmere ikm man er deso mer bør man kanskje være obs, i tilfelle rottefelle God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 29. januar 2016 #469 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg drikker også (veldig moderat) etter EL. Jeg var på "lev som gravid"-mantraet med førstemann, og prøvingen vare i 14 kalendermånedet (tror vi hadde 11 faktiske PP'er i den tiden). Og det var psykisk utmattende å leve med så masse regler halvparten av tiden. Så nå spiser jeg spekemat og drikker litt vin mellom EL og IKM. Men jeg åpner ikke en egen flaske, jeg tar i mot om jeg blir tilbudt og det passer seg sånn. Også tar jeg gjerne det ene og lar det blir med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 29. januar 2016 #470 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg kan på en måte forstå at folk synes det er litt kjedelig å gi til Leger uten grenser eller noe sånt istedenfor å gi ordentlig gave, selv om jeg mener at her må bursdagsbarnets ønsker respekteres altså. Men hvis det først blir sånn høres det ut som fine gaveønsker da! Et godt ullpledd trenger man jo alltid, og matkurs høres veldig koselig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #471 Del Skrevet 29. januar 2016 Ja, skjønner at det er en uispirerende gave å gi, så er veldig fornøyd med å ha funnet noe Hehe, jr har fått seg kjæreste i barnehagen. De er visst kjempeopptatt av hverandre og blir superglade bare de ser hverandre etter duppen. Skulle likt å se de sammen Sånn ellers går jeg rundt og tror jeg er gravid og ikke om hverandre. Alt for tidlig å kjenne noe, og de to andre gangene har jeg jo faktisk ikke merka noe før ikm. Men tror jeg må teste på onsdag, for skal ut med jobben den dagen. IKM er torsdagen, så burde få korrekt resultat da (så får det heller være at de på jobben får vite det samme dagen, de kommer til å få vite om det uansett...). Blir spennende siden jeg vet at vi traff EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 30. januar 2016 #472 Del Skrevet 30. januar 2016 Så søtt med kjæreste i barnehagen Det hadde jeg også - opp til flere (på en gang Tøsete allerede som liten ...). Og ellers er det jo veldig spennende med testing til uken da! Jeg krysser fingrene jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 31. januar 2016 #473 Del Skrevet 31. januar 2016 Aww, så koselig Krysser fingrene for at det er deres tur snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 1. februar 2016 Forfatter #474 Del Skrevet 1. februar 2016 Blendahvit test 11 dpo, prøver igjen om to dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 1. februar 2016 #475 Del Skrevet 1. februar 2016 Uff. Det er forstatt sjans! Se: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11 Hele 20% av gravide testoholikere opplevde blendahvit test 11 DPO. (Også legg til mulig feilmargin, kanskje du er 10 DPO?). Heier på at dette er din måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 1. februar 2016 Forfatter #476 Del Skrevet 1. februar 2016 Ja, eneste grunne til at jeg tok en test i dag var fordi jeg fant en jeg ikke visste jeg hadde på badet. Hadde egentlig ikke tenkt å teste før onsdag, men da klarte jeg ikke la være. Regnet med at den ikke kom til å være positiv, er første gang jeg har testet før ikm. Men jeg har ikke mistet trua helt, forrige gang fikk jeg svar strek etter IKM liksom. Kan være av de som produserer hcg litt seint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 1. februar 2016 Forfatter #477 Del Skrevet 1. februar 2016 I dag er dagen jeg stammer min egen dagbok (prøverpsykosen har truffet meg hardt og brutalt). Begynt å spotte, men er jo bare 11 dpo. Først tenkte jeg at mensen kommer litt tidlig, så kom jeg på at jeg spottet litt før ikm da jeg var gravid sist gang. Har vært oppblåst i det siste, det var jeg da jeg var gravid med jr, men det er jeg jo alltid før mensen. Og har ømme brystvorter, men det får jeg alltid etter eggløsning. Argh, hvorfor må graviditetssymptomer og mensensymptomer være nøyaktig det samme?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2016 #478 Del Skrevet 1. februar 2016 Misunner deg ikke akkurat den fasen der altså! Selv følte jeg meg nesten (men bare nesten!) litt snytt for prøving med R, siden hun satt på første forsøk. Hadde noen flere PPer første gangen, og det er virkelig en berg-og-dal-bane av følelser altså! Lykke til! Ingenting er avgjort før mensen er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 1. februar 2016 #479 Del Skrevet 1. februar 2016 Åh, jeg håper sånn at du er gravid!! Blir det i så fall oktoberbarn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 1. februar 2016 Forfatter #480 Del Skrevet 1. februar 2016 Hadde blitt oktoberbarn ja, men ser ut som om mensen er på vei. Skikkelig oppblåst, murringer og menssmerter. Og kom litt blod i stad. Men det går overraskende fint altså, regnet ikke med å bli gravid med en gang (men neste mnd er det min tur asså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå