Weebs Skrevet 29. oktober 2016 #1581 Del Skrevet 29. oktober 2016 Halloooo, du ser jo helt fantastisk ut! For en søt mage da, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 29. oktober 2016 #1582 Del Skrevet 29. oktober 2016 Wow! Så utrolig flott mage! Jeg er jo to uker kortere enn deg på vei, men jeg synes hele meg bare flyter utover.. Du har ikke merket tegn til at det kan skje noe snart? Fødebagen var ikke pakket (så jeg i en annet tråd ), men er resten i havn? Utrolig hvor fort denne høsten har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter #1583 Del Skrevet 29. oktober 2016 Ja, jeg var (litt for) glad i den lystgass sist, @Ludodama. Selv om den smakte rart og jeg egentlig ikke syntes den hjalp sånn kjempemye ble det vill panikk hver gang slangen ramla ut Ble heldigvis ikke kvalm. Epidural var jeg veldig åpen for forrige gang (anestesilegen stod jo klar med nåla men måtte gå fordi det gikk så raskt), men nå vil jeg helst ikke ha det. Da skal det være ganske jævlig først... @Sunhands: Kjenner ingen tegn. Det gjorde jeg ikke forrige gang heller. Ble målt sammentrekninger bare noen timer før fødselen startet, men jeg kjente ikke de heller. Så jeg har konkludert med at jeg ikke kjenner modning i det hele tatt. Gjør ikke noe det da Forrige gang fødte jeg på ni timer fra første rie, så var absolutt moden. Ja, nå er det meste av det praktiske klart, den fødebagen må jeg komme i gang med snart. Jeg trodde jeg var treng med den forrige gang, men er jo like treng denne gangen. Tror ikke hun kommer før om to uker hvertfall da, men greit å være litt forberedt. Og takk for mer mageskryt. Skal prøve å finne fram et bilde av magen forrige gang for sammenlikning. Mannen og jeg er enige om at den var mye større da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 29. oktober 2016 #1584 Del Skrevet 29. oktober 2016 16 timer siden, Pentu skrev: Urk. Etterriene var helt grusomme sist. De sier de blir verre. Det lover godt for denne gangen 😒 Har lest om flere som ikke vil føde flere barn, ikke pga. graviditeten eller fødselen, men pga. etterriene Men dette var personer som hadde tre og fire barn fra før da Men det blir altså verre og verre for hvert barn sies det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 29. oktober 2016 #1585 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg hadde så lyst på lystgass (hoho), men det er jo ingen som tilbyr det lenger jo Søkte meg faktisk bevisst til et sykehus som kunne tilby dette, men endte med å endre sykehus og fødeplass likevel Altså epidural var jeg helt åpen for jeg, men det går visst så himla fort med meg at det er liksom ikke snakk om å vurdere det en gang! Så jeg får aldri vite hvordan det føles å ha det, men er jo glad for å ha sluppet også! Tips til fødebag er leppepomade og ansiktskrem (kanskje også en ansiktsspray!). Sykt tørr luft på disse sykehusene! Og noe å drikke.. Jeg fikk bare servert vann og det var litt stusselig. Hadde planlagt å ta med masse god, kald drikke. Hadde kjølebag og kjøleelementer klare, men klarte selvsagt å glemme det da vi dro til sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 29. oktober 2016 #1586 Del Skrevet 29. oktober 2016 23 minutter siden, Carouselle skrev: Har lest om flere som ikke vil føde flere barn, ikke pga. graviditeten eller fødselen, men pga. etterriene Men dette var personer som hadde tre og fire barn fra før da Men det blir altså verre og verre for hvert barn sies det! Husker hvor fælt det var når jeg satt i sengen på sykehuset mens jeg ammet og etterriene kicket inn. Hadde lyst til å kaste Lille fra meg. Gikk en del Paracet de dagene på sykehuset gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 29. oktober 2016 #1587 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg hadde helt jævlige etterrier med førstemann, og de varte 5 dager minst. Gruer meg til denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter #1588 Del Skrevet 29. oktober 2016 Fikk telefon fra farmor i dag, hun har fått kreft i magen Skal på røntgen og ct til uka og så skal hun opereres to dager etter min termin. Bra at de opererer så fort, men som hun sa så har hun jo vært dårlig lenge (gått ned 12 kg bl.a). Så får høre etter undersøkelsene og operasjonen om det har spredt seg. Håper jo ikke det, men sjansen er jo absolutt til stede. Dama er 83 også da, så ikke noen ungfole heller akkurat.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 29. oktober 2016 #1589 Del Skrevet 29. oktober 2016 Så trist å lese om farmoren din Håper operasjonen går bra og at det ikke har spredd seg Forresten; nydelig mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. oktober 2016 #1590 Del Skrevet 29. oktober 2016 Trist å lese om farmoren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter #1591 Del Skrevet 31. oktober 2016 På 29.10.2016 den 18.39, Sjela skrev: Så trist å lese om farmoren din Håper operasjonen går bra og at det ikke har spredd seg Forresten; nydelig mage På 29.10.2016 den 19.08, Småkjekset skrev: Trist å lese om farmoren din Takk, får håpe det går fint men er forberedt på det verste siden hun tross alt har vært dårlig ganske lenge. Men går heldigvis ikke rundt og tenker på det konstant. I går fikk søstra mi ny valp, så dere kan jo gjette hvor jeg er i dag Svogeren min er hjemme med han, så har allerede vært her noen timer og lekt og kost (og spist egg og bacon og masse godteri ). Egentlig burde jeg vel dratt hjem og lagt meg snart, stod nemlig opp litt over fem i dag. Noen som ikke hadde fått med seg at han ble lagt en time senere enn vanlig i går og dermed skulle sove en time lenger i dag..... Går seg velvel til i løpet av et par dager I går fikk jeg endelig plantet ut krokusløkene mine, får håpe de klarer seg selv om det faktisk er meldt minusgrader denne uka. Får evt gå ut i skogen og finne litt granbar å legge over så de ikke fryser i stykker. Mannen og jr skiftet dekk på bilen min og vasket den, og så fikk jr leke litt med vannslangen. Stor stas. Ham er fortsatt litt sint og vil ingen ting, men er blitt mye bedre siden forrige mandag så håper det bare var en reaksjon på at vi var borte to dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 31. oktober 2016 #1592 Del Skrevet 31. oktober 2016 Fine valpen Er så kjekt med valper, ekstra kjekt når man kan låne. For valpetiden her i hus var heftig Her har Lille taklet stilling av klokken helt fint. Moren derimot. Not so much. Våkner grytidlig. De går jo gjennom perioder de små og. Husker vi lærte deg på høyskolen at barna gitt gjennom flere puberteter i den tiden de går i barnehagen. Der det er vanskelig for de å sette ord på og kontrollere følelsene sine. Noe som er vanskelig i utgangspunktet når man er 2 år. I ene øyeblikket er de så stor at man glemmer hvor små de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 1. november 2016 Forfatter #1593 Del Skrevet 1. november 2016 I går hadde vi faktisk ingen episoder med fullstendig klekking fra jr så dette går fremover. Spiste til og med litt middag (før han begynte å kaste den utover ).. i dag skal han og jeg på sang i kirken uten mannen, han hadde ikke så lyst pga hvordan det gikk forrige gang stakkars. Men da får han et par timers alenetid, ikke så ofte man får det. Hvertfall ikke når lillesøster kommer. I dag våkna jr 5.27. Han våkna litt over to, men ville ikke høre på meg så mannen måtte ta over. Og så våknet han da av at mannen våkna (hadde sovnet på sovesofaen) og kom og la seg igjen. Ble en halvtime senere enn i går da hvertfall, så kanskje det ordner seg etter hvert. Men jeg måtte legge meg etter å ha levert i barnehagen klokka halv åtte så jeg har akkurat sovet i to timer. Det trengtes etter to netter med liten søvn. Ellers lite å melde fra om. Lillesøster holder seg inni magen litt til virker det som og dagene går unna. Blir spennende å se når hun bestemmer seg for å komme, jeg håper hun blir er inne i rundt ti dager til. Er ikke klar ennå. Det minner meg på at jeg kanskje skal prøve å få pakket fødebagen i dag. Kommer sikkert til å glemme det og så har jeg ikke pakket noen ting når fødselen setter igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 1. november 2016 #1594 Del Skrevet 1. november 2016 Så trist å høre om farmoren din Godt at det allerede er planlagt operasjon om kort tid! Håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 2. november 2016 Forfatter #1595 Del Skrevet 2. november 2016 Æsj, nå begynner jeg å bli forkjøla. Skylder på deg, @Weebs Pappa sendte mld her om dagen og lurte på å komme en tur i dag. Lurte på om det var noe tidspunkt det passa dårlig med soving og spising, men jeg sa at det bare er jeg som er hjemme om dagen så passet når som helst. Så, halv ett i dag sender han mld og lurer på om jr er i barnehagen. Eh ja... Nei, da tenkte han at han kunne ta en tur til helgen i stedet. Svarte bare at det sikkert passer, men jeg kjenner at jeg får vondt i vilja og at det ikke kommer til å passe til helga likevel. Skal spørre mamma om de har lyst på besøk (de har vært på ferie i to uker så hadde vært koselig å se de), og så har vi jo faktisk to andre avtaler i helga så helt jug er det ikke. Trodde liksom det var den høygravid datra si han hadde tenkt å besøke, men når det ikke er så farlig (og han ikke gir beskjed før langt utpå samme dag) så får han bare ha det så godt. For de som ikke måtte ha fått det med seg, har et relativt anstrengt forhold til den mannen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. november 2016 #1596 Del Skrevet 2. november 2016 Sorry. Men det er ikke så fælt altså. Bare hosteanfall på nettene, ekkel slimhoste som du brekker deg av, øreverk, tannverk, tett nese, en stemme som forsvinner i ny og ne, vondt i hodet... Piece of cake! Passer perfekt å få det i permisjonen også, da kan du jo bare sove hele dagen. Kjempemoro! Håper du får en kjapp versjon Irk, jeg hater å få besøk på kort varsel. Gi meg en dag å forberede meg på Jeg har ikke fått med meg det anstrengte forholdet, men det kan ikke være noe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 2. november 2016 #1597 Del Skrevet 2. november 2016 Kan det være at han tenkte det var greiest for dere å besøke begge to? Nå vet jo jeg at det er litt forhistorie her - men jeg tipper han muligens ikke tenkte på akkurat det der med at du kunne tenke deg besøk alene(?). Jeg ville vurdert å la tvilen komme tilgode i akkurat det øyeblikket der. Min far er enda mer dust, om mulig Seriøst, altså. Noen folk bare kan ikke om du skjønner. Ja, du skjønner jo hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 2. november 2016 #1598 Del Skrevet 2. november 2016 Har ikke fått med meg forhistorien her og at forholdet ditt til din far er litt anstrengt. Lei for det Jeg tenkte først at det var hyggelig at han så gjerne ville se Jr. når han var på besøk, men forstår at du tolker det litt annerledes. Min far ville nok gjort det samme, han tropper sjeldent opp for å kun treffe meg. Han møter opp for å se Mini og Lillebror, men det gjør meg ingenting. Ut fra det du beskriver så sier jeg meg enig med Ludodama, kanskje gi han tvilen tilgode denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 2. november 2016 Forfatter #1599 Del Skrevet 2. november 2016 2 timer siden, Weebs skrev: Sorry. Men det er ikke så fælt altså. Bare hosteanfall på nettene, ekkel slimhoste som du brekker deg av, øreverk, tannverk, tett nese, en stemme som forsvinner i ny og ne, vondt i hodet... Piece of cake! Passer perfekt å få det i permisjonen også, da kan du jo bare sove hele dagen. Kjempemoro! Håper du får en kjapp versjon Irk, jeg hater å få besøk på kort varsel. Gi meg en dag å forberede meg på Jeg har ikke fått med meg det anstrengte forholdet, men det kan ikke være noe gøy Det hørtes ikke noe gøy ut så tror jeg bare dropper hele forkjølelsen jeg 1 time siden, Ludodama skrev: Kan det være at han tenkte det var greiest for dere å besøke begge to? Nå vet jo jeg at det er litt forhistorie her - men jeg tipper han muligens ikke tenkte på akkurat det der med at du kunne tenke deg besøk alene(?). Jeg ville vurdert å la tvilen komme tilgode i akkurat det øyeblikket der. Min far er enda mer dust, om mulig Seriøst, altså. Noen folk bare kan ikke om du skjønner. Ja, du skjønner jo hva jeg mener. Hadde han sagt at han ville hilse på jr første gangen vi hadde kontakt hadde jeg latt tvilen komme han til gode, men jeg er da ikke hjemme for å ta meg av en toåring og jeg hadde allerede sagt at han ikke kom til å være hjemme så syns det var litt dårlig. Jeg ble jo hjemme hele dagen fordi han skulle komme en tur. Men jeg vet at jeg alltid ender opp med å tolke alt i verste mening når det gjelder den mannen da.... Men ja, jeg skjønner hva du mener 29 minutter siden, Carouselle skrev: Har ikke fått med meg forhistorien her og at forholdet ditt til din far er litt anstrengt. Lei for det Jeg tenkte først at det var hyggelig at han så gjerne ville se Jr. når han var på besøk, men forstår at du tolker det litt annerledes. Min far ville nok gjort det samme, han tropper sjeldent opp for å kun treffe meg. Han møter opp for å se Mini og Lillebror, men det gjør meg ingenting. Ut fra det du beskriver så sier jeg meg enig med Ludodama, kanskje gi han tvilen tilgode denne gangen Forhistorien er kort fortalt at pappa er alkoholiker og ikke ser lenger enn sin egen nesetipp. Spør aldri om noe som skjer i livet mitt/vårt og jeg har egentlig vært på nippet til å kutte kontakten et par ganger. Men for familiefredens skyld er det enklere å leke hyggelig datter de gangene vi sees. Spesielt for farmor sin skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 2. november 2016 #1600 Del Skrevet 2. november 2016 Fedre kan være skikkelig dustete Har en sånn en selv, men vi bor såpass langt fra hverandre at det går greit. Møtes et par ganger i året og begge er fornøyde med det. Jeg skjønner hva du mener, altså! Tvilen til gode hadde sikkert vært greit det, men noen ganger er man bare for sliten og lei av å bli skuffa at det egentlig ikke er rom for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå