Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn

A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppdatering: Mamma kunne passe han selv om de egentlig har besøk av noen andre. Føles ikke helt greit å sende han bort, men jeg tror det er best for alle tre. 

Jeg tror dette var rett beslutning. Første kuren jeg fikk var ikke så gal. Menssmerter og bytting av bind. Da hadde vi barna hjemme. Denne hadde null effekt så jeg måtte ta ny kur neste uke. Da var barna hos mammaen sin, og det var vi veldig glade for. Fosterstilling på gulvet, brøling på do da jeg presset ut klumper, det var mildt sagt drama mama. 

Skal ikke skremme deg nå, men poenget mitt er at det er umulig å si hvordan du vil oppleve dette. Å ingen vil se mammaen sin ha det så vondt. 

Tenker på deg :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig leit å høre at det ikke gikk så bra med lille spiren.. Kan ikke forestille meg hvordan det er, men tenker at det må være belastende både fysisk og psykisk. Håper dette går så bra det kan gå til tross for den triste situasjonen! Tenker på deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har kommet deg igjennom dagen i dag! :klem: 

Takk! Det har gått overraskende bra i dag faktisk. Jr er fortsatt hos mamma, hun kommer med han mellom seks og halv sju, og vi har sløva på sofaen foran tv'en i hele dag. Hatt menssmerter, men ikke mer enn at jeg har tatt et par paracet to ganger i tillegg til de jeg tok da jeg tok pillene. Så det hadde gått helt fint å ha jr hjemme, men deilig å bare kunne slappe av også. Gårsdagen var også veldig fin, tror jeg ble ferdig med dette på fredag følelsesmessig sett. Nå er blødningene bare noe jeg må gjennom for å kunne bli gravid igjen.

Tusen takk for alle klemmer og trøstende ord, det har gjort at jeg ikke føler meg så alene. Så en stor :klemmer: til alle som har vært innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forhånd beklager tmi:

Nå er tydeligvis selve aborten ferdig. Kjente nemlig at det kom ut noe da jeg var på do. Utrolig rar følelse, kjentes nesten litt ut som når morkaka kom ut. Da kan hvertfall jr bare komme hjem, det er veldig stille her uten han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På forhånd beklager tmi:

Nå er tydeligvis selve aborten ferdig. Kjente nemlig at det kom ut noe da jeg var på do. Utrolig rar følelse, kjentes nesten litt ut som når morkaka kom ut. Da kan hvertfall jr bare komme hjem, det er veldig stille her uten han...

TMI kommer i lange baner her også! :opplyser:

Selv om du kjenner at ting kommer ut så håper jeg du har satt opp en kontroll når du er ferdig. Jeg satt på do og presset ut flere klumper på størrelse med tomater. Overdriver ikke :sjokkbla: Jeg hylte og brølte, kjæresten forstod ingenting. Han trodde det var lyder fra filmen han så på! 

Så jeg var rimelig sikker på at denne gangen måtte det ha lykkes. Men jeg hadde fremdeles rester inni. 

Beklager virkelig at jeg maser om dette. Føler meg som en streng lærer! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg hjemme med sykt barn. Det vil si, det er jeg som er mest syk her... Jr hadde kastet opp en gang i natt og hadde en veldig bløt bæsjebleie da vi stod opp, så tenkte det bar greit å være hjemme sånn i tilfelle. Men han er jo ikke dårlig i det hele tatt, mens jeg sitter her potte tett forkjøla. Nå prøver jeg å få han til å sove, men det er ikke så lett når soveposen ligger til vask. Han går rundt i senga og peker på dyra på veggen, og nå har han begynt å ta av seg sokkene, kaste de over kanten og si mistet den. Nei, du gjorde ikke det, det går ikke an å miste  noe fra føttene og ned på gulvetbåtte ganger på et kvarter... Hadde han ikke vært så søt hadde det klikka for meg :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag morges våkna jeg forresten og var helt tørr på tunga, for jeg var så tett at jeg måtte puste gjennom munnen hele natta. Aldri opplevd før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: De er oppfinnsome, det er det ikke tvil om! Minstemann her har også begynt med å bevisst kaste ting ned på gulvet, og så se på meg med et blikk som sier "Den bare ramla ned, jeg aner ikke hvordan det skjedde, men du må hjelpe meg. NÅ!" :ler: 

Uff, slitsomt med forkjølese på toppen av alt annet! Vi har endelig kommet oss gjennom en måneds tid med hosting og tette neser på hele gjengen. Noe henger naturligvis i, men vi er (for nå) over det verste. Kan anbefale skyllehorn, om du får det til, men det er en klønete teknikk å lære seg. I hvert fall for de av oss som helst vil følge med i speilet på hva som skjer :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: De er oppfinnsome, det er det ikke tvil om! Minstemann her har også begynt med å bevisst kaste ting ned på gulvet, og så se på meg med et blikk som sier "Den bare ramla ned, jeg aner ikke hvordan det skjedde, men du må hjelpe meg. NÅ!" :ler: 

Uff, slitsomt med forkjølese på toppen av alt annet! Vi har endelig kommet oss gjennom en måneds tid med hosting og tette neser på hele gjengen. Noe henger naturligvis i, men vi er (for nå) over det verste. Kan anbefale skyllehorn, om du får det til, men det er en klønete teknikk å lære seg. I hvert fall for de av oss som helst vil følge med i speilet på hva som skjer :fnise: 

mannen bruker skyllehorn, og jeg grøsser bare jeg ser den greia. Nei takk, da tar jeg heller litt knusktørr tunge :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg er så dårlig på å følge opp dagbøkene her inne. Utrolig trist å lese om MA-en din :( Håper du blir raskt gravid igjen! Sender deg varme tanker og stor :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er så dårlig på å følge opp dagbøkene her inne. Utrolig trist å lese om MA-en din :( Håper du blir raskt gravid igjen! Sender deg varme tanker og stor :klemmer: 

takk for det :) Det står hvertfall ikke på motivasjonen, så håper jeg er heldig igjen med at det klaffer raskt. Vi er enige om at vi skal lage en bedre en neste gang :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: syte- og selvmedlidenhetsinnlegg.

Jeg blir jo 30 i februar, og har gledet meg lenge til å skulle ha familieselskap og hele pakka helgen etter (bursdag på en torsdag, så det er mest naturlig). Men i dag fikk jeg mail, eller egentlig kalenderinvitasjon, fra mannen der det står at han er bortreist med jobb hele den helgen. Så da begynte jeg å grine, og har mest lyst til å droppe hele feiringa. Har hvertfall ikke lyst å ha den uka før. Jeg skulle jo feire med en fin liten babymage, nå er jeg sikkert ikke gravid da engang og så blir mannen borte i tillegg. Æsj, nå griner jeg igjen... Møkkadag

Edit: Jeg veit det er helt dust å tenke sånn, men det skal ikke så mye til om dagen...

Endret av A4-livet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Advarsel: syte- og selvmedlidenhetsinnlegg.

Jeg blir jo 30 i februar, og har gledet meg lenge til å skulle ha familieselskap og hele pakka helgen etter (bursdag på en torsdag, så det er mest naturlig). Men i dag fikk jeg mail, eller egentlig kalenderinvitasjon, fra mannen der det står at han er bortreist med jobb hele den helgen. Så da begynte jeg å grine, og har mest lyst til å droppe hele feiringa. Har hvertfall ikke lyst å ha den uka før. Jeg skulle jo feire med en fin liten babymage, nå er jeg sikkert ikke gravid da engang og så blir mannen borte i tillegg. Æsj, nå griner jeg igjen... Møkkadag

Edit: Jeg veit det er helt dust å tenke sånn, men det skal ikke så mye til om dagen...

Åhh jeg føler med deg! Hadde blitt dritskuffet jeg også. :icon_frown:

Likevel fikk jeg en liten tanke.. Det kan ikke være en liten sjans for at han gjør dette bevisst og planlegger en overraskelsesfest for deg? Ikke for å gi deg forhåpninger, men det virket jo litt vel påfallende at han skulle bort akkurat den helgen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh jeg føler med deg! Hadde blitt dritskuffet jeg også. :icon_frown:

Likevel fikk jeg en liten tanke.. Det kan ikke være en liten sjans for at han gjør dette bevisst og planlegger en overraskelsesfest for deg? Ikke for å gi deg forhåpninger, men det virket jo litt vel påfallende at han skulle bort akkurat den helgen? :P

Skulle ønske du hadde rett, men dessverre. Han måtte på tur (bare en natt, men likevel) to uker før termin også. Da kom det også en del tårer, så for meg at jeg måtte føde alene. Blæh, vi får se hva det blir til. Må jo bare ta det helga før, men blir ikke det samme... Irriterende at det stadig er noe i helgene eller over flere dager. Ikke så ofte egentlig, men for et år siden var han bl.a borte i over en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt jeg. Når man sitter midt opp i det føles det så ekstremt vondt og bittert :klemmer: 

Håper det ordner seg med bursdag og det hele. Du skal se at det blir en fin feiring av rundt tall uansett:hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...