Gå til innhold

Kan vagina bli ødelagt etter sterk reaksjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette i håp om at noen har opplevd det samme som meg. 

Jeg og en gutt hadde sex med olje, som viste seg å være parfymert. Jeg hovnet deretter opp veeeldig. Dette var over en måned siden og opphovningen har delvis gått over, men kjønnsleppene mine har blitt større og alt veldig mye mer "løst" nedi der. Føler meg også videre i skjedeåpningen. Jeg har prøvd mye av kremer og salver som legen min har gitt meg og lever i håp om at dette skal gå over av seg selv etter en tid, og at det ikke forblir slik det er nå.

 

Er det noen andre som også har fått underlivet sitt preget etter en allergisk reaksjon? Please fortell meg hvordan det gikk 

 

Hilsen ei veldig så bekymra jente..:)



Anonymous poster hash: c1786...4f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hørt om dette før, men kanskje andre som har?



Anonymous poster hash: b7067...9f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.....tror kanskje du vil merke det en stund om du fyller hele greia med diesel eller sennep...

 

Eller "preget" som du sier...



Anonymous poster hash: fe1f8...c29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caress

Tror det kommer til å gå tilbake til normalen etterhvert, eller iallefall bli veldig mye bedre! Fitta er følsom men også hardcore som faen, gi det litt mer tid du, ville også prøvd å ikke bruke så mye salver og kremer samt unngå trange truser og bukser, og gjerne sove uten noe nedentil også for at det skal få mest mulig fred. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en allergisk reaksjon en dag, opplevde som deg at det var veeeeldig hovent der nede. Jeg var da 16 år gammel, og syntes det var altfor pinlig å gå til legen.
Etter det har jeg hatt større kjønnslepper, og nå er det blitt sånn i 20 år. Nevnte det til gynekologen for noen år siden, men jeg hadde ikke noe farlig.



Anonymous poster hash: bf4d4...004
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fikk en allergisk reaksjon en dag, opplevde som deg at det var veeeeldig hovent der nede. Jeg var da 16 år gammel, og syntes det var altfor pinlig å gå til legen.

Etter det har jeg hatt større kjønnslepper, og nå er det blitt sånn i 20 år. Nevnte det til gynekologen for noen år siden, men jeg hadde ikke noe farlig.

Anonymous poster hash: bf4d4...004

 

Tuaen takk for svar! Føler nå at jeg også er videre.. ble du også videre som følge av reaksjonen?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuaen takk for svar! Føler nå at jeg også er videre.. ble du også videre som følge av reaksjonen?  

Jeg ble ikke videre, men i mitt tilfelle avgrenset reaksjonen seg til "inngangen". Jeg tviler på at det kan gjøre deg videre, men det skulle være tilfelle, er det uansett en muskel som tilpasser seg til alle størrelser (og dermed kan bli smalere igjen) og som det går an å trene.

Jeg tenker heller at du ikke lenger har en riktig "størrelse- og vidhetsoppfatning" som følge av allergien, noe som også helt sikkert kommer tilbake senere :)

Anonymous poster hash: bf4d4...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fikk en allergisk reaksjon en dag, opplevde som deg at det var veeeeldig hovent der nede. Jeg var da 16 år gammel, og syntes det var altfor pinlig å gå til legen.

Etter det har jeg hatt større kjønnslepper, og nå er det blitt sånn i 20 år. Nevnte det til gynekologen for noen år siden, men jeg hadde ikke noe farlig.

Anonymous poster hash: bf4d4...004

 

Tviler på at dere har fått kronisk større kjønnslepper av noe sånt!

Det er sikkert bare først nå dere sitter med speil å stirrer på kjønnsleppene deres fordi dere vet at noe har skjedd der nede, og dermed først nå ser kjønnet deres såpass detaljert. Det har nok vært "større" en god stund, siden du kom i puberteten. Men da tenker man ikke over det inntil man plutselig en dag sitter der med speil og ikke har sett underlivet sitt siden man gikk i barnehagen og tenker "jøss hva har skjedd her", well, its called getting grown up :)

Anonymous poster hash: 69138...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...