Gå til innhold

Tar ultramuslimene over Norge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det en irrasjonell frykt?

Om det så var 10 millioner nordmenn som bare fikk 1,7 barn, så ville jo minoriteten (som også øker med 20-30.000 i året) som fikk 2 barn til slutt, over lang tid, bli majoriteten. Flunket du ut av matte allerede på barneskolen?

Over så ekstremt lang tid at fremskrivningene dine blir fullstendig irrelevante.

Nei, jeg klarte meg bra i matte helt til jeg var ferdig med universitetsutdannelsen min..

Videoannonse
Annonse
Gjest Walden
Skrevet (endret)

Over så ekstremt lang tid at fremskrivningene dine blir fullstendig irrelevante.

Nei, jeg klarte meg bra i matte helt til jeg var ferdig med universitetsutdannelsen min..

Spredt klapping...

I Sverige snakker vi om 80.000-100.000 tredjeverden-flyktninger i året. Det er årlig 1% av befolkningen, og de reproduserer seg i et høyere tempo enn orginalbefolkningen. Om du ikke synes det høres ut som et vanvittig demografisk prosjekt, så er du faktisk ekstrem i din naivitet. De aller fleste, unntatt venstreskrudde tullinger i Sverige synes Sverige er på kjøret. 

Du burde se litt hva professor i økonomi Tino Sanadaji har å si om det...Vi "paranoide rasister" må jo alltid ty til være opplyste venner i fra østen, for å få legitimitet. Men hos ekstremister som deg, Mann42, så er vel folk som Tino bare selvhatende eller hjernevaskede? 

Oops..glemte linken.

Du ser den vel ikke uansett - for du har vel antakelig en sånn "alt som linkes til på youtube er konspirasjonsnoia"-dag ;)

God bedring!

Endret av Walden
Skrevet

Er jeg ekstrem fordi jeg ikke mister nattesøvnen pga at vi har en liten minoritet i landet som har sitt opphav i en annen verdensdel? Jeg trodde at det krevdes litt aktivisme eller noe for å kunne kalles ekstremist. Jaja.

AnonymBruker
Skrevet

I Sverige snakker vi om 80.000-100.000 tredjeverden-flyktninger i året. 

Nei, nettoinnvandringen til Sverige er 80.000 i året hvorav litt over halvparten kommer fra ikke-vestlige land :fnise:  Altså 40-50.000, de har en fruktbarhet på 2 barn per kvinne mens svenske kvinner ligger på rundt 1.8, altså skjønner alle at det er en matematisk umulighet at de kan enda opp i flertall :laugh:

Anonymous poster hash: afff3...d91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...