Gå til innhold

Tar ultramuslimene over Norge?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere Norge til slutt vil bli et muslimsk land med Sharia-lover og alt det innebærer?

Anonymous poster hash: a0b3f...e64
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange "ultramuslimer" har vi på stortinget? I regjeringa? I kommunestyrene rundt i landet?

Hvor mange antimuslimer finnes på de samme stedene?

Så lenge det er flere antimuslimer enn "ultramuslimer" i styrende organer er vi ganske trygge på at det ikke blir så mye sharialovgivning her i landet. Spesielt ikke nå som antallet "ultramuslimer" i styrende organer er lik null

• Liker 1
Skrevet

Nei, mer sannsynlig at vi blir et kinesisk land før den tid.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det er flere antimuslimer enn "ultramuslimer" i styrende organer er vi ganske trygge på at det ikke blir så mye sharialovgivning her i landet. 

Dummeste jeg har hørt. Du viser lav evne til å analysere demografi og kultur. 

Skrevet

Kan du være så venlig å utdype svaret ditt. Jeg er ikke i stand til å se noen argumenter i svaret ditt, og da blir det litt vanskelig å diskutere med deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke å ha nordmenn på Stortinget, hvis flertallet i byene ikke er "norske" (snakker da om kultur, ikke hudfarge). Hvis kvinner ikke kan gå på butikken og handle uten å bli trakkasert, så har vi ikke likestilling uansett om det står i loven. Jeg tror ikke at Norge vil bli "tatt over" av noe, men jeg tror at den identiteten og samholdet som vi har vil bli borte (noe som etter min mening er den eneste grunnen til å gidde å bo i dette langet). Det vil bli mer "meg og mitt" slik som det er i de fleste land utenfor Europa. Jo mindre enhet vi får i befolkningen, jo mer vil de blå pariene vinne fram også, så velferdsstaten slik vi kjenner den vil forsvinne... 

Anonymous poster hash: 9d6c7...62d
  • Liker 4
Skrevet

Nei, Supermuslimer derimot. Eventuelt Super Saiyan Muslimer, men mange mener de bare er en myte.

• Liker 3
Skrevet

Tror dere Norge til slutt vil bli et muslimsk land med Sharia-lover og alt det innebærer?

Nei. Jeg håper det beroliger deg.

Og hvis du en gang senere føler at du trenger å berolige deg selv, så kan du tenke over dette: Hvordan skulle en minoritet kunne ta over et land?

Og enda mer beroligende: Hvordan skulle en minoritet innen en minoritet kunne ta over et land?

Og ultra beroligende: Det kreves 2/3 flertall og flere stortingsperioder for å gjøre en forandring av Grunnloven.

• Liker 3
Skrevet

Med andre ord, ditt svar på et rasjonelt begrunnet svar var "buuuuuu!".

DET er det dummeste JEG har hørt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må se til Italia, Frankrike, Tyskland og til og med Australia -tror du disse landene blir "muslimske" med det første? Norge er et lite land, om det skjer en hjemmebrent-rassia i Rauland så står det i Vg..likeså om en muslim kommer med et skeivt ord -men da blir det fort førstesideoppslag! Vi må lære oss å ha tålmodighet, de er få som ødelegger for mange, -og til slutt viser det seg at de aller aller fleste bare trenger litt tid til å "lande" etter et hardt liv og deretter tilpasser de seg. Jeg spør meg selv hva f.eks Berlin hadde vært uten tyrkere, det hadde vært en trist affære -men selv om det finnes en tyrkisk sjappe på hvert hjørne så er det lite trolig at Tyskland blir "Lille Tyrkia" med det første. 

Anonymous poster hash: bd477...8b2
  • Liker 1
Gjest Jean Valjean
Skrevet

De paranoide er de som vil ta over Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Du må se til Italia, Frankrike, Tyskland og til og med Australia -tror du disse landene blir "muslimske" med det første? Norge er et lite land, om det skjer en hjemmebrent-rassia i Rauland så står det i Vg..likeså om en muslim kommer med et skeivt ord -men da blir det fort førstesideoppslag! Vi må lære oss å ha tålmodighet, de er få som ødelegger for mange, -og til slutt viser det seg at de aller aller fleste bare trenger litt tid til å "lande" etter et hardt liv og deretter tilpasser de seg. Jeg spør meg selv hva f.eks Berlin hadde vært uten tyrkere, det hadde vært en trist affære -men selv om det finnes en tyrkisk sjappe på hvert hjørne så er det lite trolig at Tyskland blir "Lille Tyrkia" med det første. 

Anonymous poster hash: bd477...8b2

Vet du noe mer om denne "rassiaen"?

Anonymous poster hash: 8d9cc...954

• Liker 1
Gjest Gjest_KnightOwl
Skrevet

Hva er en ultramuslim?

Gjest Walden
Skrevet

Og hvis du en gang senere føler at du trenger å berolige deg selv, så kan du tenke over dette: Hvordan skulle en minoritet kunne ta over et land?

Og enda mer beroligende: Hvordan skulle en minoritet innen en minoritet kunne ta over et land?

Og ultra beroligende: Det kreves 2/3 flertall og flere stortingsperioder for å gjøre en forandring av Grunnloven.

Øh..ved å produsere dobbelt så mange, eller fem eller ti gamger så mange avkom-

(og så sørge for at hvert ledd er mindre integrert enn det forrige, noe som er tilfelle med andre og tredje gen innvandrer fra muslimske land.)

• Liker 1
Skrevet

Hva er en ultramuslim?

En som er ansatt i butikk-kjeden Ultra.

• Liker 3
Gjest Walden
Skrevet

Hvor mange innvandrer er det i sverige?

Hvor mange av disse har kommet de siste 15 årene?

Hvor mange år med samme høye innvandring før svensker er i mindretall?

hint;

etniske svensker føder 1,7 barn i snitt

muslimske innvandrer/afrikanske va 3,5 i snitt

netto innvandring per år ca 100.000

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, det er mye større sannsynlighet for at Norge blir annektert av Russland og at vi får kommunistisk styre med markedsøkonomisk tilsnitt og mafia-tilstander, drap på pressemedarbeidere og kyrillisk alfabet.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:kyss: . Fantasisvigersønn!

Anonymous poster hash: 791c7...79d

Skrevet

Øh..ved å produsere dobbelt så mange, eller fem eller ti gamger så mange avkom-

(og så sørge for at hvert ledd er mindre integrert enn det forrige, noe som er tilfelle med andre og tredje gen innvandrer fra muslimske land.)

Det argumentet ville sikkert vært veldig bra hvis det hadde noen som helst relasjon til realitetene. Hvilket det ikke har. Sorry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...