nat26 Skrevet 14. mars 2005 #441 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei shy,skjønner at du ikke tør å si hun/henne i tilfelle det skulle være en gutt.Sånn var det med meg også etter ordinær UL,dama sa hun trodde det var gutt men at hun ikke var sikker.Derfor bestilte vi 3D UL,og jaggu var det verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 14. mars 2005 #442 Del Skrevet 14. mars 2005 Så koselig at mannen din er pådriver for 3D-ultralyd! :-) Jeg syns det er god nok grunn til å ta det, jeg. Det er viktig å la gutta få bestemme litt, spesielt hvis han er veldig spent på kjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 15. mars 2005 #443 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei shy-vennen Tenkte jeg skulle stikke innom deg med en liten påskehilsen jeg :klem2: Og tusen takk for stadig koselige hilsner i dagboka mi Setter stor pris på at du stikker innom Håper du får noen deilige dager med flott påskevær der du skal være Håper de siste arbeidsdagene dine går fort, så du får ferie du også Jeg tar som du vet påskeferie i morgen, og den blir laaang Gleder meg utrolig mye! "Ser" deg etter påske da Stor fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. mars 2005 #444 Del Skrevet 15. mars 2005 Tenk at du snart er halvveis Shy!! Det er helt utrolig å tenke på...jeg synes tiden går så altfor fort!! Men for din del er det jo positivt!! Jeg tenker også sånn når jeg teller dager..da går ikke tiden raskt nok...! Håper du får en flott tirsdagskveld! :klem2: fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. mars 2005 #445 Del Skrevet 16. mars 2005 Tok mandagen helt knekken på deg, eller? Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #446 Del Skrevet 16. mars 2005 Ha ha Siam... neida.. jeg er i fin fin form.... har bare ikke hatt så mye å melde, i kombinasjon med mye å gjøre på jobben.... Madden; takk for hilsen.. ja tenk det.. halvveis på mandag... er det mulig? Nesten så jeg ikke skjønner det selv.... Takk for påskehilsen *tine*.. og ditto til deg!!! Alltid kos å få besøk i boka mi!!! Moonchild; ja jeg synes også det er søtt at mannen er så engasjert, og det er nok som du sier; at på UL får mannen også være en del av svangerskapet, og da må de jo få viljen sin!! nat26; litt skummelt å si hun enda ja.... må likssom få det helt konstatert føler jeg!!! Litt oppdatering, (på Siam`s oppfordring ) I dag er vi 19+2 bare noen dager igjen til vi er offisiellt halvveis!!! I går bestillte jeg 3D ultralyd, til mannens store begeistring, og det skal vi 13/4 på Balderklinikken. Det kostet 800,- der og de virket veldig hyggelige!!! Det blir stas!!! Tiden flyr på jobb for tiden, og det samme gjør ettermiddagene, så jeg føler at jeg storsett sover, spiser, jobber, spiser og sover.... Er fortsatt "plaget" med at jeg maks sover 4t av gangen før jeg må på do... sånn har det vært helt siden jeg ble gravid, så jeg må nok bare anta at det skal være sånn ut svangerskapet. Bekkenet mitt er suupert for tiden, var hos kiropraktor i går, og han sier jeg har blitt kjempefin! Fikk justert litt etter den kraftige låsningen jeg hadde i forrige uke, men bekkenet mitt lot han være i fred, da det er så bra og man skal jo ikke "tukle" for mye med det heller!!! I dag er det nøyaktig 1 uke til påskeferie ( i allefall for alle oss andre *tine*.... ) Det skal bli deilig med hyttetur med mannen og gode venner.... blir nok slappt og delilig tenker jeg... og ikke særlig slankende!!! Vel, jobben kaller... ha en fin lille-lørdag alle sammen!!! kos kos... shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 16. mars 2005 #447 Del Skrevet 16. mars 2005 Så bra at du bestilte 3D UL:)Kan tenke meg mannen ble glad ja.Det er jo en helt fantastisk opplevelse. Ha en fortsatt fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. mars 2005 #448 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg gleder meg til å høre hvordan din 3d ul var. Jeg har tenkt å dra i begynnelsen av mai... Da har mamma og svigermor lyst til å være med. Håper det er greit for klinikken. Ha en strålende onsdag, nå skal jeg endelig hjem fra jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #449 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei Siam og nat26!!! God fredag til dere begge!!! Ja, det blir kuult med 3D ultralyd... mannen synes det er altfor lenge til. Damen sa at det lønnte seg å ta det mellom uke 12 og uke 24, og så vidt jeg har regnet ut, blir det da i vår uke 23+... så det skulle passe perfekt!!! Gleder meg til å se den lille igjen!! Nå kjenner jeg liv hver dag, og masse spark neders i magen... hvis jeg har litt stram bukse, sparker det veldig mye... ha ha... det er morsomt!!! I natt våknet jeg med tidenes største krampe i leggen, auauauau, mannen våknet av at jeg oiet og okket meg, men i dag tidlig husken han ikke noe av det ... hi hi.. litt trøtt?!!? I kveld blir det taco og IDOL, og i morgen blir det 60 års dag.... Søndag har vi ikke noen planer, men det er digg det og!!! Mannen driver muligens og får seg ny jobb, er siste av to i en omfattende intervjurunde, så det blir spennende å se hva det blir til. Denne jobben betaler mer, og det er mye mindre overtid... i tillegg er det nærmere der vi bor! Bare positive ting!! Håper han får den, men det er et intervju til etter påske, så vi får se!!! Ønsker alle en riktig god helgtil de som skal starte ferien allerede i dag!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. mars 2005 #450 Del Skrevet 18. mars 2005 Det var rart at du hadde hørt mellom uke 12 og 24, shy. Jeg har har hørt rundt uke 30 er best. Men det kommer sikkert litt an på hva man ser etter. Vi tenkte vi skulle se på ansiktet, vi da. Kjønnet vet vi jo. Jeg våknet også av krampe i leggen i natt! Jeg tenkte jeg skulle sjekke hva det kom av, og om det var noe jeg kunne gjøre med det. Men så stress som det er på denne møkkajobben, så rekker jeg jo ikke det... Tenk at jeg må gjøre det i fritiden!! Makan... Ønsker deg en kjempefin helg, dere har jo planene klare ser jeg. Håper mannen får jobben han ønsker seg. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. mars 2005 #451 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg surfer litt allikvel, jeg!! Se hva jeg fant ang. leggkramper hos babyverden: "Neslete er rik på jern, virker blodrensende og er en god styrkedrikk for gravide. Den lindrer leggkramper og styrker nyrene. " Kanskje vi mangler litt jern? Og her fant jeg enda en side hos Barn i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #452 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei og hopp Siam... pussig at vi hadde krampe i leggen samtidig... men vi gjør jo det meste på likt ikke sant!! Jeg trodde heller ikke at det var mellom uke 12-24,men det var det damen sa til meg... Vi ønsker jo mer en helsjekk enn det du gjør... da vi ikke vet sikkert kjønn enda...... Kanskje jeg skal ta med mamma også.... sammen med mannen... det hadde hun helt sikkert satt pris på!!! God helg Siam!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. mars 2005 #453 Del Skrevet 19. mars 2005 Håper du har ei fin helg Shy! Dere har jo planene klare så... Jeg har absolutt ingen planer..annet enn soving og jobb..men det går det også!! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #454 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei, mandag igjen, men denne gangen en meget kort uke. Jobber i dag og i morgen som vanlig og kun til kl. 1300 på onsdag.. Så bærer det rett til fjells!!! Det blir kos!!! På fredag ble jeg påkjørt på vei hjem fra jobb.. bakfra. Mannen tok selvfølgelig på seg all skyld, men jeg rakk ikke å fortelle han at jeg var gravid, for alt gikk så fort. Fikk skrevet skademelding i en fei, og så suste vi av gårde hver for oss. Bilen skal på rep over påske, men er helt kjørbar! Jeg derimot, måtte på legevakten med litt stiv nakke og rier!!!! Det gikk heldig vis over ganske raskt, og jeg fikk bare beskjed om å ta det litt rolig, og vær litt oppmerksom på signaler fra kroppen de neste dagene. Dersom det kom tilbake, måtte jeg ta kontakt umiddelbart! men det har gått fin fint, og det ser ut som det ikke ble noe mer ut av det... gudskjelov!! Lille nurket herjer og spreller i magen min, hele tiden føles det som.... og protestrer dersom det kommer høye lyder eller buksen er litt for stram.... det er skikkelig moro! I dag er vi faktisk 20 uker akkurat!! Tenk det!!! Ellers fikk vi den gode nyheten at et veldig nært vennepar av oss (det aller nærmeste) venter barn i november..... så da blir det enda en jeg kan trill med.. hun var faktisk forloveren min, og er min aller beste venninne!! Dette blir nok et fint år! Så nå krysser jeg alt jeg har for at dette skal gå fint for dem også!!! Ønsker alle på Kg en fin fin dag!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. mars 2005 #455 Del Skrevet 21. mars 2005 Herregud, så skummelt, shy! Lille sprell er altfor, altfor liten til å komme ut nå!! Bra det går bra nå. For en dramatisk helg. Koselig med gravide venninner. Jeg har desverre bare en, og hun tror jeg ikke jeg kommer til å henge så mye sammen med... Dette er hennes tredje barn, så vi er ikke helt på samme nivå. Ha en riktig så fin kort-uke. Heldigvis har jeg kort uke også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. mars 2005 #456 Del Skrevet 21. mars 2005 Oj, det hørtes skummelt ut! Godt det har roet seg, vi vil ikke ha noe av at nurket skal ut nå nei!! Men HURRA for 20 uker Dette går unna! Så koselig at venninnen din også er gravid! Jeg har også ei venninne som er ganske nær som skal ha i september, det er veldig moro! Kos deg med kort jobbuke og ta godt vare på deg selv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. mars 2005 #457 Del Skrevet 21. mars 2005 Huffameg!! Det var dramatiske saker shy!! Nå må du virkelig ta det med ro altså!! Lille frø skal ikke ut enda!!!! La mannen få pleie deg nå, og nyt livet!! Så kjekt med en bestevenninne som er gravid da!! Blir supert det å ha noen å trille med...Jeg har alltid drømt om å få barn samtidig med mine nærmeste venninner..for det virker bare utrolig kjekt!! Ha en kjempefin påske shy!! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #458 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei Siam, April og Madden.. mine trofaste KG venner!! Dere er søte som bryr dere..... :enig_animasjon: En stoooooor :blomst_opp: til dere alle tre!! Alt er bra med meg og lille nurket nå.... ikke noe mer rier. Er støt etter riene enda... merkelig... men uansett så går det fint nå...... Bekkenet krangler igjen, så jeg tror ikke det blir lange skiturene på meg i Påsken, men jeg har noen gode bøker jeg kan lese, og så har jeg bursdag på fredagen, så jeg kan bake litt og ordne til da..... Jeg gleder meg til litt kvalitetstid sammen med mannen nå.. det har virkelig gått i ett i det siste, og nå trenger vi litt rolig tid sammen. Det venneparet som jeg nenvte som skal ha barn i november skal også være med oss på fjellet, så dette blir en koselig tur vil jeg tro!!! :enig_animasjon: Jeg vil benytte anledningen til å si: GOD PÅSKE til alle som stikker innom, for i morgen tror jeg det blir minimalt med KG tid..... Ønsker dere alle en rolig og koselig påske!!! Stoooooooooor kos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 22. mars 2005 #459 Del Skrevet 22. mars 2005 Uff da vennen,høres ikke godt med rier nå.Nå må du slappe av i påsken,ikke anstrenge deg.Pass godt på deg selv og nurket:)Håper du får en fin påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. mars 2005 #460 Del Skrevet 22. mars 2005 God påske til deg også! Og på forskudd!! Det blir vel en litt rolig feiring, vel? Kos dere masse i ferien. Vi "snakkes" etter påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå