shy Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #241 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei vennen! Jeg kjøpte den i en bokhandel på Sandvika Storsenter. De hadde flere igjen når jeg var der! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. desember 2004 #242 Del Skrevet 13. desember 2004 Legger inn linken om bilbelte her også, jeg. Vet ikke hva som er riktig, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. desember 2004 #243 Del Skrevet 13. desember 2004 En liten hilsen på Luciadagen! Klem fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #244 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei Siam, takk for artikkel, er litt usikker på hva jeg skal gjøre...akkurat med den saken.. Hulderjenta.. takk for påminnelse om lucia dagen... hadde gått meg hus forbi at det var den 13 i går!! I dag er jeg litt uggen.... skulle gjerne blitt hjemme i dag ja... men graviditet er jo ingen sykdom, så jeg fant ut at jeg pent var nødt til å karre meg på jobben. Kom 30 min senere enn vanlig... men det får gå!!! Er i dag 6+1..... Symptomer: ømme pupper, kvalm, må på do hele tiden... føler at jeg eser ut.. selvom jeg helt sikkert ikke gjør det... det bare virker sånn... Kvalm innimellom. I dag skal jeg på julekonsert, men før det skal jeg til dyrlegen med pus, så hun kan få sin årlige vaksine, og helsesjekk.... det blir bra!!! Hun er ikke så glad i å kjøre bil, men har blitt flinkere med årene, og i dag skal vi ikke særlig langt, så det går nok greit. Mannen sitter fortsatt hjemme, men begynner å bli bedre.. han er sykemeldt ut denne uken. Ha en fin tirsdag alle sammen!! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. desember 2004 #245 Del Skrevet 14. desember 2004 Oj, du har jo masse symptomer, jo! Blir nesten litt misunnelig. Så rart det enn kan høres ut. Men da merker du jo at du er gravid. Heldiggris som har pusekatt. Det ønsker jeg meg også!! Men det får jeg ikke før vi får eget hus. Og det blir ikke med en gang. Kos deg på julekonsert. Ha en fin tirsdag, du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 15. desember 2004 #246 Del Skrevet 15. desember 2004 Håper kvalmen din har gitt seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #247 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei, i dag er jeg 6+2 yohoo.... :o vel... tiden snegler seg fremover!! I går var jeg hjemmom og lagde middag til mannen og meg, og så kjørte jeg til veterinæren med pus for vaksine... når jeg kom dit, var det helt mørkt der... jeg ringte dem på moblien, og det viser seg at mannen hadde sagt feil dag til meg... :o det er i dag!!! Arghh.. jeg ble litt sint da ja.. stakkars pus, det er traumatisk nok som det er å bli puttet i buret, og inn i bilen, om ikke vi skal gjøre det to dager på rad. I tillegg var jeg sinnsykt trøtt og sliten, og skulle jo på konsert om kort tid, så jeg kunne heller tenkt meg å hvile litt før konserten, enn å kaste bort tiden på å kjøre bil med pus.... mannen ble nok litt lei seg når han så hvor sliten og frustrert jeg ble.... vel vel, må til pers i dag igjen da... så pus kan få vaksinen sin, og holde seg frisk og fin. :enig_animasjon: Ellers var konserten kjempefin!!! Nydelig korsang av sølvguttene og domkirkekoret!!! Eneste som var nedtur, var å komme ut av kirken igjen, til det triste været som er nå... får ikke særlig mye julestemning av det!!! Vel.. nå er det bare to dager til helg igjen... I morgen skal jeg ha pepperkakebaking med 10 venninner hjemme hos oss... (har det årlig), det blir kuult!! *glede seg* Ellers er formen fin i dag... kaffen smakte skikkelig i dag, men om det var min skyld, eller kaffen sin, er ikke godt å si... Ellers er det ikke noe å si på formen. Sov faktisk i hele natt... det har jeg ikke gjort på flere uker nå, så det var deilig!!!! (Var sent i seng 0030, så jeg gikk på do rett før jeg la meg, og det var nok veldig lurt!!) Nei, nå må jeg jobbe litt... ha en fin dag!! shy Ha en fin onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #248 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei.. I dag er det den store pepperkakebakingsdagen!! Hurra.. det blir kos!! Alltid kos å være sammmen med alle jentene!! I dag er jeg 6+3 og det går fortsatt fint.. håper det fortsetter sånn!!! Ingen spes. symptomer i dag! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. desember 2004 #249 Del Skrevet 16. desember 2004 Så koselig det høres ut med pepperkakebakedag! Jeg elsker juletradisjoner. :nissekone: Ha en fortryllende dag. Bra at du ikke er kvalm, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 16. desember 2004 #250 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei shy Lenge siden jeg har vært her nå Ikke meningen det altså, har vist vært for opptatt med meg selv og mitt i det siste jeg :oops: Hvordan gikk det med stakkars pusen din som måtte kjøre bil to dager på rad??? Min lille pus har også helt angst for bilkjøring, skriker og skriker i ett sett stakkars :-( Har funnet ut at det hjelper å gi henne reisesyketabletter hvis man skal ut på langtur. Da blir hun mye roligere, og sovner i buret etter hvert. Anbefales! Godt å høre at formen din er bedre nå når du skal ha masse venner og pepperkakebaking i huset Det høres bra koselig ut Ha en flott kveld, kos deg masse fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #251 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei Siam og *tine*.. takk for hyggelige hilsener.. alltid så kos når dere kommer på besøk!!! :enig_animasjon: Jeg glemte helt å fortelle, at når jeg kom hjem i går, (litt småstressa fordi jeg hadde vært hos kiropraktor rett etter jobb, og tiden holdt på å fly fra meg...) så hadde mannen glemt fullstendig at pus skulle til legen (igjen..) så han hadde nettop sluppet henne ut... Og når hun stikker ut.. da skal hun som oftest være ute en del timer.... Tror dere jeg ble SINNA eller??? Skikkelig klassisk å slippe ut pus rett før man skal til dyrlegen!!! Heldigvis, var det ikke lenge siden hun var sluppet ut, så hun hørte meg når jeg ropte på henne, og kom tilbake... men hun ville så gjerne at jeg skulle være ute sammen med henne, så hun bare hoppet og spratt rundt, og var ikke klar for å bli "fanget" av meg.... Til slutt satte jeg døren på gløtt, og gikk innenfor, og nyskjerrig som hun er, måtte hun følge etter meg, og da fikk jeg stengt døren!! Phu... det var BEST for mannen, at jeg fikk tak i henne da!!! Alt gikk fint hos veterinæren, men pus kan godt slanke seg litt... det sier hun hvert år.. men det er ikke så lett å slanke en pus synes jeg!! Vel, nok om pusen, mannen og mine aggresjoner... det hører med til historien at mannen hadde laget deeeeilig middag til meg når jeg kom hjem fra veterinæren, og han begynner å bli bedre så han kan gjøre litt forskjellig mens han er hjemme, og det er deilig!! Nå er jeg veldig spent på hvordan det går på UL til Siam som er om ikke lenge!! Lurer litt på om jeg skal bestille en selv!! Hm... *tenke tenke*!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #252 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei... Huff og huff... ser ut som jeg skal bli en av de som sliter veldig med kvalme... det var ikke lett å holde seg med alle jentene i går kveld... jeg begynnte å bli dårlig midt på dagen på jobb, og det bare fortsatte når jeg kom hjem... Prøvde å hvile litt før jentene kom, men det hjalp ikke så mye. I natt har jeg sovet godt, men fra det sekundet jeg våknet har jeg vært skikkelig dårlig, og måtte til og med stoppe bilen på vei til jobb, for å gå ut litt, og brekke meg. Det blir stort sett bare til at jeg brekker meg, men jeg er konstant veldig kvalm, og det føles som at det beste hadde vært å få kastet opp...... Nå har jeg bestemt meg for å ringe legen min, og prøve å få komme inn i dag... det må da finnes noe man kan få slik at man ikke blir så kvalm???? Jeg har ikke lyst til å holde meg hjemme p.g.a dette her!!! Vel, vi får se hva det ender med... Ha en fin fredag alle sammen! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 17. desember 2004 #253 Del Skrevet 17. desember 2004 Æsj, så kjedelig Kvalme er det værste som fins... Det er kanskje ingen av vennene dine som vet at du er gravid enda? Skjønner at det var vanskelig å skjule det ja.. Håper du blir i bedre form, og at du får en strålende helg! Nå er det snart jul fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 17. desember 2004 #254 Del Skrevet 17. desember 2004 Uff, nei. Håper det går fort over. Pass på at du ikke blir trøtt og sliten, det kan fort gjøre deg kvalmere. Ta det med ro nå. Kanskje du kan jobbe litt kortere dager? Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #255 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei *tine* og Siam.. takk for støtte... selvfølgelig hadde ikke legen tid før på mandag, og damen sa at det var egentlig ikke stort å gjøre uansett.. men vi får se, en aktiv sykemelding hadde gjort susen nå, for da kunne jeg ha kommet og gått litt som jeg ville.... Jeg ER veldig glad i å være på jobb, så det er ikke fordi jeg ikke vil være her, men det er veldig slitsomt å prate med kunder osv når jeg føler jeg skal spy hele tiden. *tine* - vennene mine vet jeg er gravid, men synes liksom ikke det at jeg var kvalm skulle prege kvelden.. det er jo jeg som har invitert, og jeg ville jo ikke at de skulle føle at de egentlig ikke burde ha vært der. Det gikk fint, men var bare litt slitsomt. Vel, skal se det an litt til, og hvis det ikke blir bedre, så går jeg hjem i dag.... shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. desember 2004 #256 Del Skrevet 17. desember 2004 Uff, håper du slipper unna kvalmen! Det er ikke noe særlig..Jeg var kvalm en stund, men kastet aldri opp. Bare brakk meg og det gjør jeg ennå, selvom jeg ikke er kvalm lenger! Du må huske på at det skjer mye i kroppen din nå og det er viktig at du tenker på deg selv og får slappet av og hvilt deg mest mulig når du føler for det! Legen minner meg på dette hver gang jeg er der.. Ønsker deg en fantastisk helg og håper du har tid til å kose deg litt også! :-) Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. desember 2004 #257 Del Skrevet 17. desember 2004 Og så må jeg jo ikke glemme.. Gratulerer så mye med 6 måneders bryllupsdag på søndag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #258 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #259 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei Juni!! Tusen takk for koselig hilsen.... 6mnd bryllupsdag er stas!!! Trulselinemor: TUSEN TAKK!! Koselig med hilsen nå rett før jul!! Formen er bedre nå. Fredagen var helt grusom... slet hele dagen med kvalme, og hadde det ikke særlig bra. I går og i dag er jeg mye bedre... rart hvordan det bølger sånn. Skal til legen imorgen, og se hva legen har å si.... Er utrolig trøtt for tiden også, sove sove sove... hele tiden... deilig! Fint at jeg er ferdig med alle julegavene!! I dag er vi 6+6, dvs at vi er ferdig med 7 uker i morgen!!! Hurra!!!!!!!!! Håper det går fint resten av tiden!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. desember 2004 #260 Del Skrevet 19. desember 2004 Gratulerer med 6 måneders bryllupsdag! Bra at du ikke har vært kvalm i helgen. Å være trøtt går jo an så lenge du har fri. Jeg synes det er slitsom å være på jobb når jeg er så trøtt. Heldigvis skal jeg bare jobbe 3 dager denne uken. Ha en fin søndag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå