Gå til innhold

Baby boka...

shy

Anbefalte innlegg

Hei, og god morgen!

I dag er vi 5+3!! :hoppe:

I går etter middag sovnet jeg i ca. 1t på sofaen, :sove: og allikevel fikk jeg sove med en gang jeg la meg sånn i 2300 tiden... Våknet kl. 0330 og måtte på do... men det er jo ikke noe nytt lenger!! :ler:

Er fortsatt veldig øm i brystene, nesten mest om natten og om morgenen.... Men det er jo suupert, for da har jeg likssom et tegn. Ellers vet jeg jo at magen ikke vokser, men allikevel føler jeg meg litt "oppblåst" hvis man kan si det sånn.

Ellers bølger det med tankene rundt det og miste, det ene øyeblikket føler jeg at dette kommer til å gå suupert, og at spiren "sitter godt", :enig_animasjon: og i neste øyeblikk er jeg livredd for å oppdage blod når jeg er på do... huff, slitsomt! :grine: Det er nok det som gjør at tiden snegler seg av gårde... så det er vel egentlig min egen feil.

I dag er planen å få skrevet ferdig alle julekortene, slik at de kan gå i posten.... og kanskje begynne å pakke inn noen av gavene jeg har kjøpt. :gave:

Vel, det blir sikkert travelt på jobben i dag også.. har vært nokså hektisk i det siste.

Ha en fin dag alle KG venner!!

stooor :klem: fra shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet akkurat hvordan du har det ang. tankene om å miste. Det er sånn jeg tenker også. I det ene øyeblikket er jeg overbevist om at dette går fint. I det andre tenker jeg at jeg kan da ikke være så heldig.

Men det går jo som regel bra, shy. Vi må huske på det.

Julekort, ja!! Det må jeg begynne med også. Kanskje det blir det i kveld i tillegg til scrapping. Gleder meg til en rolig kveld hjemme.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute men;

Gratulerer gratulerer gratulerer Shy :hoppe:

Kjempespennende!!!!!!!!!!!

Tror nok ikke tankene dine er uvanlige akkurat... Men du får ta en og en dag av gangen og vips så er du over 12 ;) Er helt sikker på at dette kommer til å gå bra vennen!

Blir en spennende tid fremover nå!!! Gleder meg til å få "ordentlig" internett hjemme så jeg kan følge litt mer med på alle her inne :wink:

Håper du har en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam og *tine*. Takk for at dere liker den "telleren" min. Den er jo baaaare såå søt synes jeg.. :hoppe: og fin til å telle ned med!!

Siam, bare klikk på den i min signatur, og du kommer til den siden de er. Der velger du hvilken du vil ha, og fyller ut forventet termindato tror jeg... eller noe sånnt. Når du har gjort det, kommer det opp tre felt med masse tekst i. Kopier det som står i det midterste feltet, og lim det inn i signaturen din her på KG profilen din!! Du må også få sånn!!! Jaaaaa....!!! :hoppe: Den er jo så fin.

Så håper vi at *tine* kan få en sånn om ikke særlig lenge!! :wink:

Ha en fin kveld alle sammen!!

PS.. vi har fått ny pc!! :hoppe: Sånn liten fra Fujitsu Siemens!! Den er såååå fin!!! Moro!!

:hjerter:

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært inne og sett, og jeg vil ha en liten kål-åker baby. Men jeg er ikke enig i hvor langt jeg har kommet!! :evil: Den sier 6+4, men jeg er 6+6!! Jeg gir ikke fra meg 2 dager!! :ler:

Jeg får lure den litt, tror jeg... Jukser med termindatoen...

Grattis med ny pc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ta bort kål-åkerbabyen... :grine:

Men mitt eget lille frø er der i alle fall, og det er jo det viktigste!

Ha en riktig så fin fredag!!

God helg!

I dag er jeg 7+0. Jippi-ya-yeyyyy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, og god fredags morgen!!! :hoppe:

I natt har jeg bare våknet en gang.. så jeg er ikke fullt så trøtt nå.. men det slår meg nok utover dagen. Jeg kan uten problemer sove når jeg kommer hjem, og allikevel legge meg til vanlig tid, og sovne med en gang..

Mannen er for tiden hjemme, med operert fot, og skal sitte med benet høyt i to uker... Det gjør at det meste faller på meg, og jeg må rydde, vaske, lage mat, osv.. han er ikke særlig mobil for tiden. Jeg har sagt at det går heeeelt fint disse to ukene, også snur vi det rundt de resterende 7,5mnd jeg skal være gravid!! :ler::ler:

Bra plan!!!

Jeg merker ganske godt om kvelden at jeg har noe annerledes nederst i magen.. det er følelser som jeg ikke har hatt tidligere, uten at jeg kan beskrive de... det murrer likssom litt... Det er jeg jo glad for, samtidig som jeg er livredd hver gang, for at det betyr at noe er galt.

Nå har jeg vært veldig følsom helt siden jeg sluttet på pillen, EL kunne jeg lett varsle.. kjennte det alltid godt, så det tyder jo på at jeg lett kjenner hvis det skjer noe... tror jeg!!

I dag er jeg 5+4.. to dager til, så er jeg 6!! (Det er ikke ofte jeg ønsker at helgen skal gå fort, men nå gjør jeg det, for mandag er den dagen jeg "bytter" uke i graviditeten, og det er så morsomt!!!!) :)

I helgen skal jeg ikke så altfor mye. I kveld blir det å slappe av.. må få med meg Robbie Williams på Sen Kveld.... i morgen skal jeg gå tur med en venninne, og hunden til mamma og pappa, og på cafè etterpå.

På kvelden blir det jente bursdag med alle go'jentene mine!!! *glede seg*!! Eeeelsker jente-kvelder!!! :enig_animasjon:

Søndag får tiden vise hva jeg skal.. mannen må jo bare være hjemme, men kan hende jeg må lufte meg litt... :enig_animasjon:

Vel, uansett! Ha en fin fredag alle sammen!! :kghjerte:

Kos shy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer deg her, jeg.

Jeg fikk en PM av en moderator som sa at det ikke var lov. Men bare ha din så lenge det ikke er noen som sier noe, du.

Så bra at du kjenner noe, jeg føler meg litt "hoven" i livmoren... Det virker som om den tar litt større plass enn før. Er det sånn du har det også?

Høres ut som om du får en fin helg. Robbie Williams skal jeg få med meg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, da skjønner jeg.. det er vel bare spørsmål om tid før jeg må fjerne min også da... :grine:

Ja, det du beskriver høres kjennt ut... det er veldig rart. I går måtte jeg faktisk kneppe opp knappen i buksen min mens jeg var på jobb, fordi det presset sånn når jeg satt. Jeg tror ikke det er fordi jeg begynner å få mage, men fordi jeg er litt "hoven" nederst likssom....

:hoppe: *shy gleder seg veldig til å få mage*!!! :hoppe:

Ha en fin helg du og Siam!!

Forresten.. i dag blir det spennende med *tine*... kan jo tyde på at det er noe på gang der i gården... hadde vært kuult!!!

kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for bare 1 do-tur i natt :hoppe:

Høres ut som om du har en veldig koselig helg foran deg med jentekveld og greier :) Det er koselig det :)

Og så får du stelle godt med mannen, stakkars som bare må være hjemme...

...ingenting nytt hos meg forresten...

Ha ei super helg :hoppe:

Stor :klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du får en koselig helg! Du må ikke slite deg ut altfor mye da, selv om mannen ikke kan hjelpe til så mye!

Det er morsomt når magen begynner å komme, merker den litt nå..Mannen kommenterte også at magen min så anderledes ut, den er litt rundere liksom! Moro :-)

Håper du får en flott helg!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske vanlig å få problemer med stramme bukser så tidlig også..men det er mest luft da... :wink:

Litt kjekt er det også..en liten forsmak på hva som kommer liksom!

Ha en kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei *tine*, juni og Madden! Kos med besøk.. håper dere får en fin helg også!

I dag har jeg vært ute og handlet litt, skulle ha meg noen nye bh'er, da de jeg har begynner å bli litt små, men det var bare kiipe der jeg var, så jeg får prøve igjen på mandag et annet sted. Ellers ble jentekvelden avlyst.. litt kiipt, men to av jentene kom til meg, og vi har spist pizza og kost oss med håndball kamp og Nobels konsert, så det ble jo kos allikevel.

Nå sitter mannen og jeg og ser film, men jeg måtte jo bruke den nye fine bærbare pc`n vår litt, og med trådløst nettverk kan jeg jo sitte her i sofaen, og få med meg mesteparten av filmen og surfe samtidig... HURRA!!

Mannen og jeg diskuterer barnenavn, og vi har veldig like meninger, har et par alternativer til begge kjønn:

Gutt: Philip, Christoffer, Preben (litt usikker på Preben)

Jente: Benedicte eller Pernille

Hvis vi får tilsammen en gutt og en jente, synes vi Philip og Pernille er litt kuult... matcher så bra... Men det er jo litt langt frem i tid å tenke på... dessuten er det ikke sikkert vi får en av hvert kjønn... vel.. er jo i startgropa, så vi har laaang tid på å bestemme oss!!

I dag er jeg 5+5... ingen spesielle symptomer i dag.. annet en do-flyingen og følelsen av å være litt "oppblåst".

Ha en fin søndag alle sammen!!

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, er våken enda!

Sitter og ser på "The Office", og kikker på KG.

Fint at du har hatt en fin kveld. Fine navn dere har funnet.

Vi har ikke begynt å se på det enda. Har kjøpt meg en navnebok, så jeg er klar...

Men som du sier, vi har jo god tid enda.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag!!!

I dag er jeg 6+0!!! Halvveis til jeg kan puste litt lettet ut... herregud, hvordan skal tiden gå???

I går fikk jeg endelig stripet håret mitt, fikk en time i en salong på Storsenteret, som jeg ikke har vært i før, og jeg må inrømme at jeg til tider trodde jeg var med på skult kamera eller noe.. han var så utrolig rar han som klippet meg, og var veldig (og da mener jeg veldig) hardhendt!! Jeg vurderte faktisk om jeg skulle si ifra... men klarte å holde meg.

Ellers ble jeg ferdig med alle julegavene i går, og fikk også skrevet ferdig alle julekortene, så de går i posten i dag. :hoppe:

Mannen sitter fortsatt hjemme, og skal være i ro hele denne uken også!! Synes nok han begynner å bli litt bedre ja... Er faktisk skikkelig slitsomt å måtte gjøre absolutt ALT hjemme, jeg har en veldig flink mann i hverdagen, som liker å vaske klær, rydde, holde det rent osv, så når han ikke kan bidra, merker jeg hvor mye han gjør! (Det har jeg sikkert veldig godt av, og jeg sa det til han i går... da ble han veldig glad!!) :hjerter:

Jeg kjøpte hakkespettboka for fedre i går... he he. . så har han noe å lese på mens han sitter hjemme... det er virkelig bra skrevet... så i går måtte vi lese litt høyt!

Vel, nå er det "back to work" for min del... ønsker alle en flott mandag!! :kghjerte:

:klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips i dagboka mi!

Hvor fikk du tak i hakkespettboka? Jeg har lett etter den, men har enda ikke funnet den.

Håper du får en fin uke også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...