Gå til innhold

Aldri fått orgasme fra onnanering, gutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei KG, så nå trenger jeg faktisk å få noen innspill. Så jeg har aldri fått en orgasme, men har hatt veldig mange våte drømmer (og jeg begynner å bli så sinnssykt lei av de).

 

Jeg har lenge slitt med veldig trang forhud og derfor trodde jeg at jeg ikke greide å få orgasmer. Men nå har jeg hatt omskjæring og håpte at det skulle fikse seg, men jeg er egentlig ikke særlig følsom på penis hodet. Jeg føler like lite nytelse før som etter operasjonen.

 

Jeg begynte egentlig ikke å onanere fra da jeg var ung og ettersom jeg ikke fikk det til da, så sluttet jeg etterhvert å prøve. Hva er egentlig vitsen når jeg ikke får noe særlig nytelse av det? Har sikkert gått 6 mnd før uten å prøve.

 

Så etter operasjonen ble jeg med en jente(møtt henne 2 ganger etter det) hjem og hun gidde meg både BJ og HJ, men ingen av delene føltes egentlig noe godt (Skal sies at jeg faktisk gråt når jeg la meg til å sove). Har enda ikke hatt penetrativ sex.

 

Er nå 21 år og jeg ønsker å gjøre noe med dette. Noen som har vært i samme situasjon eller kan hjelpe? undersiden av penishodet mitt er ikke sensitivt i det hele tatt.. Altså siden jeg aldri har hatt en orgasme så vet jeg ikke hvordan det føles. Det her har vert en av grunnene til at jeg ikke har turt å gå ut med jenter, har så og si avslått alle som har spurt meg. Hva ville en jente sagt om hun ikke kunne få meg til orgasme i det hele tatt? Blir bare så deprimert av dette, for jeg har jo det ellers veldig bra :)



Anonymous poster hash: 0b3b9...bda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan dessverre ikke hjelpe. Men jeg kan dytte tråden for deg så kanskje andre som leser den har noen innspill. 



Anonymous poster hash: a7f0e...76a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmer kommer ikke fra kjønnet ditt, men fra hodet. Du får slappe av og slutte å fokusere på orgasmen og bare onanere fordi det er godt, er det ikke godt så la vær. Det er ikke så uvanlig å ikke få orgasme med kvinner og tror nok ikke hun hadde blitt sjokkert om du ikke kom med henne, det er ikke akkurat jordas undergang. Du kan imponere en kvinne med andre ting enn din orgasme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt babyolje?

 

Hmm, nei. Men jeg skal prøve :)

Orgasmer kommer ikke fra kjønnet ditt, men fra hodet. Du får slappe av og slutte å fokusere på orgasmen og bare onanere fordi det er godt, er det ikke godt så la vær. Det er ikke så uvanlig å ikke få orgasme med kvinner og tror nok ikke hun hadde blitt sjokkert om du ikke kom med henne, det er ikke akkurat jordas undergang. Du kan imponere en kvinne med andre ting enn din orgasme?

Altså, jeg får ikke orgasme i det hele tatt. Og siden jeg ikke kommer ved onanering så blir det veldig mange våte drømmer, noe jeg begynner å bli veldig lei av..

Jeg kan lett slutte å prøve å onanere, hadde ikke gjort meg noe egentlig. Men har veldig lyst til å oppleve den følelsen :)

Anonymous poster hash: 0b3b9...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake det noen ganger da, så kanskje du kan ha litt sex uten å være redd for hva jentene tenker. Ta på kondom, og lat som det går for deg. Jentene merker ikke det uansett. Kanskje du finner ut hvilke ting som føles godt for deg.

Anonymous poster hash: 9c79d...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk min første orgasme da jeg var 17. Jeg skjønte ikke hva orgasme egentlig var. Trodde sperm= orgasme. Hadde allikevel våte drømmer hver eneste natt. Kan du få orgasme i søvne?

Jeg begynte med sex før dette. Hadde sikkert hatt sex 20-30 ganger før jeg fikk min første orgasme. Det skjedde med min andre kjæreste. Vet ikke hva det kom av :- /



Anonymous poster hash: 0c058...5ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel en forventning/forhåpning om å få orgasme som stjeler fokus. Jeg ville gått for "fake it till you make it".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel egentlig ikke bare orgasme, men det å få utløsning i det hele tatt. Aldri hatt en utløsning mens jeg har vert våken



Anonymous poster hash: 0b3b9...bda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en herlig vibrator. Den har orgasmegaranti. 

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Mini-Fairy-110-220V-Magic-Powerful-Quiet-Vibrator-AV-Massager-Wand-Vibrating-Stick-Adult/1566973619.html?spm=2114.32010308.4.2.08jRwR

 

Men den er veldig intens. Så du bør bruke den gjennom undertøyet. Sett den mot hodet og kos deg :)

 

De leveres stort sett med USA-støpsel. Så du trenger denne for å få den i stikkontakten: http://www.ebay.com/itm/2x-US-to-EU-AC-Power-Plug-Travel-Converter-Adapter-250V-AC-10A-/200944635841?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2ec93bcfc1



Anonymous poster hash: b3757...27a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...