Gå til innhold

Hvilken type brukere er mest underholdende på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det de som troller og lager laaaaange tråder om tull og tøys, de "slemme" med rare meninger, kverulantene,de med mye kunnskap, de som skriver godt, de "morsomme" ,kosemoserne osv. Hva syns dere?:) Hvem er det som gjør så akkurat DU koser deg godt på KG og hvorfor? :)

Anonymous poster hash: 5622f...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker en blanding av alle typer mennesker! Synes de som alltid skal kverulere og rette på språket til folk er forferdelig irriterende men samtidig latterlige :D

Anonymous poster hash: be85a...dde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker en blanding av alle typer mennesker! Synes de som alltid skal kverulere og rette på språket til folk er forferdelig irriterende men samtidig latterlige :DAnonymous poster hash: be85a...dde

Ja enig :)

Jeg er litt glad i sinnatagger som går helt i spinn jeg :fnise:

Anonymous poster hash: 5622f...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Clarity

Det er ikke gøy med de som troller hvis det er opplagt trolling. Da blir det jo bare teit. 

 

De mest spennende trådene å følge på med er de som har drama på hjemmefronten feks med kjæresten, og som oppdaterer underveis om hvordan det går :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Må bare innrømme at jeg digger laaaange tråder hvor det blir skikkelig høy temperatur. Jeg vet ikke hvorfor, men det appellerer nok til den svarte siden av meg :sjenert: I virkeligheten liker jeg ikke bråk og krangling, og kan være litt konfliktsky, men krangletråder liker jeg, selv om  jeg sjelden deltar i dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fotballen

Er det de som troller og lager laaaaange tråder om tull og tøys, de "slemme" med rare meninger, kverulantene,de med mye kunnskap, de som skriver godt, de "morsomme" ,kosemoserne osv. Hva syns dere? :) Hvem er det som gjør så akkurat DU koser deg godt på KG og hvorfor? :)

Anonymous poster hash: 5622f...964

"De slemme med rare meninger" er det meg du mener? xD

Endret av Fotballen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Digger de som svarer med følelser istede for logikk og fakta.
Kan til tider le meg skakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de som lager skikkelig gode trolletråder, som vito nr. to. Ellers liker jeg veldig godt de som roter til livet sitt. De som f.eks har altfor mye gjeld, sløv mann som ikke hjelper til, o.l. Elsker å føle meg bedre enn dem.... Men de må være i omtrent samme livsfase som meg selv da. Driter i de som stryker på eksamen eller har slått opp med kjæresten. Liker godt tråden om de som aldri kommer inn på boligmarkedet ;)

Anonymous poster hash: d965d...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Det er ikke gøy med de som troller hvis det er opplagt trolling. Da blir det jo bare teit. 

 

De mest spennende trådene å følge på med er de som har drama på hjemmefronten feks med kjæresten, og som oppdaterer underveis om hvordan det går :P

 

Jeg også! Elsker å høre om andres drama! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Det mest underholdende for meg er når noen sier noe seriøst og det høres ut som noe helt annet. Som oftest er det ting andre ikke legger merke til. 

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er god på onelinere. Og de som er god på morsomme tråder. Og litt de som får trusen i krøll for alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De morsomme som sier mye rart :)

Anonymous poster hash: 5b678...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også godt dramatrådene eller andre tråder der helt syke ting skjer der TS holder oss oppdatert når ting utvikler seg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg synes alle disse sinte og bitre mannfolka er ganske underholdende.

Er ganske lett å få dem enda mer sinte også. Bare å kjøre en litt feministisk ab det.

Så sitter de der og godter seg fordi de tror de er så smarte og fikk noen til å gå fem på. Tviler ikke på at noen gjør det, men de gjør det jo selv også :fnise:

Så tråder med slike menn og en haug med damer som argumenterer mot dem er morsomme.

Anonymous poster hash: 56142...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Psykisk ustabil folk som stalke eksen sin med å gå på til visning..  :laugh: Jeg vil ha mer slike tråder.. Ellers er heftige diskusjoner om noe banalt alltid like underholdende..



Anonymous poster hash: daa37...c81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Brukere som sier det de tenker og som kanskje kan være litt provoserende. De lager alltid festlige diskusjoner :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...