Gå til innhold

Dere som har sex i stua, på kjøkkenet osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slenger meg på med et relatert spørsmål til stue og kjøkken sex:

Hva gjør dere med sæden???

En gang jeg hadde sex i stua spruta det jo sæd ALL OVER, ikke bare på sofaen men litt på veggen og litt på bordet og på ting som stod rundt der. Det værste var at vi ikke så alt med en gang så dagen etter oppdaga jeg sædflekker på veggen liksom xD

Anonymous poster hash: 846ca...ff9

Tjaa, her kommer han inni meg, så jeg kniper bare igjen mens jeg går på badet og presser det ut..

Anonymous poster hash: 14597...4be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor i kjeller med lite innsyn, da må i såfall folk krabbe rundt på alle fire for å se noe som helst. Så det tenker vi ikke så ofte over her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det muligheten for å bli sett kan være det lille ekstra. Men den første sommeren vi bodde der vi bor nå, hadde vi en lite diskré omgang på ene altanen. Da skammet jeg meg litt etterpå når jeg ble bedre kjent med naboene. Vet ikke helt om de så det, men følelsen stakk litt.

Har fortsatt å ha sex på altanen, men har ordnet slik at det er helt privat 😊

Pass på så ikke nabogutten står å "jager" seg, mens dere knuller i stua.😅

Anonymous poster hash: 16150...5a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen kan se oss tenker jeg ærlig talt ikke på in the heat of the moment. Jeg bor uansett ikke der, og har egentlig aldri sett naboene engang, så jeg bekymrer meg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke, de får bare se hvis det er så interessant. Jeg kjenner dem ikke :)

Anonymous poster hash: 262f8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden, er det en høytrykkslange du har?

Bare å holde seg inni dama til man er ferdig.

Hun bruker ikke prevensjon så hopper av i svingen. Vanskelig å styre hvor det skyter hen da heh

Anonymous poster hash: 846ca...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Saxofon

Hun bruker ikke prevensjon så hopper av i svingen. Vanskelig å styre hvor det skyter hen da heh

Anonymous poster hash: 846ca...ff9

Må vi lære deg resultatet av dette?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så liten leilighet at det ikke er noe mer vindu på stua enn på soverommet:P Og har nå persienner og tykke gardiner. Og om noen har så forbanna lyst å se skrævsylta mi og den hårete ræva til samboeren min, by all means.



Anonymous poster hash: fc4de...689
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrævsylta

Anonymous poster hash: fc4de...689

Hadde antydning til ereksjon av tråden inntil jeg kom hit, gudbedre for et ord.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde antydning til ereksjon av tråden inntil jeg kom hit, gudbedre for et ord.

😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri hatt sex ved store vinduer, men om jeg hadde hatt det her jeg bor nå så hadde det nok vært lett synlig. Men skitt au, går halvnaken rundt uansett!

 

Husker jeg hadde sex på plenen hans en gang mens faren var inne. Det er nogenlunde mer risky, ble sett også. hehe

 

Litt fare er gøy!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makar

Om noen skulle ha lyst å se oss gjøre det beste og noe av det mest naturlige i verden, så be my guest. Vi knuller ikke på utstilling, men hvis noen vil, er det ikke så vanskelig å se oss. Blir egentlig litt tent av å tenke på det, og uansett gjør det meg ingenting. Jeg konsentrerer meg heller om selve sexen. Naboene sier vi hei til, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Hun bruker ikke prevensjon så hopper av i svingen. Vanskelig å styre hvor det skyter hen da heh

Anonymous poster hash: 846ca...ff9

Burde ikke være noe problem det. Er selv kvinne, men har aldri møtt eller hørt om en mann som spruter over alt...om det ikke er med vilje.

Hvordan tror du menn gjør det når de skal avgi sædprøve i et beger? Skraper det av veggene?

Vi har store stuevinduer og bor på bakkenivå. Likevel så skal det mye til for at de skal klare å se oss i sofaen. Da må de gå inn i hagen og så stå på tå med nesa klint oppi vinduet.

Ellers har vi gardiner som vi kan dra for.

Han kommer inni meg som regel, hvis ikke så spruter han på meg, så da bare går jeg på do/i dusjen når vi er ferdige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryr meg ikke om naboene ;) Bor ikke i et barnevennlig område, så her er det bare voksne som ville blitt "publikum", så det er ikke så farlig.

Bor i blokk med dårlig islolering, så vi hører hverandre ha sex nesten hver dag. Og her bor vi både eldre og yngre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lamellene igjen. Vi bor i leilighet så kjøkken og stue er i ett. Er et lite kjøkken med innsyn fra kjøkken på benken,men da må folk kravle i en skråning med stein, gress og trær. Om de gjør det går de inn for å spionere.

Anonymous poster hash: 1bd96...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makar

Bryr meg ikke om naboene ;) Bor ikke i et barnevennlig område, så her er det bare voksne som ville blitt "publikum", så det er ikke så farlig.

Bor i blokk med dårlig islolering, så vi hører hverandre ha sex nesten hver dag. Og her bor vi både eldre og yngre mennesker.

Ingen klager på høylytt sex? Høres bra ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Burde ikke være noe problem det. Er selv kvinne, men har aldri møtt eller hørt om en mann som spruter over alt...om det ikke er med vilje.

Hvordan tror du menn gjør det når de skal avgi sædprøve i et beger? Skraper det av veggene?

:fnise:  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...