Gå til innhold

Han tar på meg når jeg står på kjøkkenet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han gjør det allerede stort sett hele tiden, og det er helt greit for meg. Jeg gjør det samme når han står og lager mat også.

Anonymous poster hash: 82fc3...03f

 

Hender det du ronker han oppi sausen? 

Anonymous poster hash: 262ee...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hender det du ronker han oppi sausen?

Anonymous poster hash: 262ee...6ba

Nei.

Anonymous poster hash: 82fc3...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

bSz8a9W.jpg

Anonymous poster hash: c9db5...d33

 

 

:hoho:

 

Anonymous poster hash: af1b6...aac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg står med en kopp te eller kaffe i hånda bør han passe seg, men ellers ser jeg ikke problemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt vulgært at menn fortsatt i 2015 tenner på at kvinner står på kjøkkenet? Og er det ikke litt antifeministisk å tillate det av dere kvinner?

 

Jeg står for middagen her i huset, og jeg har aldri opplevd at min kone har kommet å befølt meg eller villet ha sex mens jeg lager mat. 

 

Fungerer ikke likestillingen? 

 

Ja, det er kjempevulgært at man tenner på partneren sin, selv i 2015. 

Hvis det er noe trøst så er det ikke bare på kjøkkenet det klås. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt. Han får holde hendene for seg selv. Eller, håper ikke han gjør det heller, med mindre han er på do, ellers er det bare ekkelt. Slitsomt med menn...



Anonymous poster hash: 40c4b...936
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg står med en kopp te eller kaffe i hånda bør han passe seg, men ellers ser jeg ikke problemet.

Eller angriper en bøffel :fnise:

Anonymous poster hash: 1dae5...cdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ender som regel opp med sex istedet for matlaging, så får maten heller svi seg litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Du hørtes ut som en heftig kjæreste

Anonymous poster hash: f9eae...cb4

Å ha sex på et kjøkken der det tilberedes mat, er bare ekkelt.

Anonymous poster hash: 7786b...95a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, nå begynnte jeg å savne typen som er uke 3 på sjøen.

 

Men, for å svare på spørsmålet, jeg hadde snudd meg rundt og kysset ham. Og tatt på han. Hadde det vært anledeing for det, gjerne en rask en på kjøkkenbenken ;)

 

Her i heimen er det sjeldent vi går forbi hverandre uten en suss eller klaps på rompen! Om det er på kjøkkenet eller i trappa.

Endret av sirenas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å ha sex på et kjøkken der det tilberedes mat, er bare ekkelt.

Anonymous poster hash: 7786b...95a

 

 

Nåh, er ikke som om vi slenger kuken og fitta på brødfjøla :P

Holder å bøye seg over benken å bli tatt bakfra, enkelt og greit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli for mye og for lite av alt. Tenker jeg.



Anonymous poster hash: af1b6...aac
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke litt vulgært at menn fortsatt i 2015 tenner på at kvinner står på kjøkkenet? Og er det ikke litt antifeministisk å tillate det av dere kvinner?

 

Jeg står for middagen her i huset, og jeg har aldri opplevd at min kone har kommet å befølt meg eller villet ha sex mens jeg lager mat. 

 

Fungerer ikke likestillingen? 

Synes det er koselig å kose på noen som lager mat jeg. Har gjort det selv :ler: Tar det heller ikke så tungt at jeg kan bli avvist med "Jeg lager mat" . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikke så ofte her i huset, men jeg klår gjerne på ham når han lager middag. Jeg blir sjarmert når mannen ordner mat til meg :)

Anonymous poster hash: bb8cd...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjør han her hjemme også, og i 80% av tilfellene gir jeg oppmerksomhet tilbake. Men det har hendt at han bare kommer opp bak meg, og tar hånden rett i trusa på meg. Det syns jeg ikke er greit! Begynn med andre plasser og se om man får respons - ikke gå rett på "hovedattraksjonen"! Det er jo bare å si ifra de gangene du ikke synes det er greit, evt. si hvilke plasser du synes det er ubehagelig å bli "tafset" på? Kanskje si at han kan begynne med å stryke deg andre plasser, kysse deg på halsen, etc, før han går til mer sensitive områder.

Men ærlig talt, hvor løse er mange av dere nedentil?! Jeg hadde ALDRI greid at han bare kjørte den inn etter litt tafsing ved kjøkkenbenken. Spesielt ikke å bare bli bøyd over benken, og tatt bakfra. Er dere konstant våte, eller? Da hadde jeg mest sannsynlig revna litt, og det hadde tatt litt tid før det ble behagelig, og mest sannsynlig hadde jeg ikke klart å ha sex uten at det svidde senere på kvelden.

Anonymous poster hash: 700d0...0fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det har hendt at han bare kommer opp bak meg, og tar hånden rett i trusa på meg. Det syns jeg ikke er greit! 

 

Skjønner deg veldig godt. 

Anonymous poster hash: a960b...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjør han her hjemme også, og i 80% av tilfellene gir jeg oppmerksomhet tilbake. Men det har hendt at han bare kommer opp bak meg, og tar hånden rett i trusa på meg. Det syns jeg ikke er greit! Begynn med andre plasser og se om man får respons - ikke gå rett på "hovedattraksjonen"! Det er jo bare å si ifra de gangene du ikke synes det er greit, evt. si hvilke plasser du synes det er ubehagelig å bli "tafset" på? Kanskje si at han kan begynne med å stryke deg andre plasser, kysse deg på halsen, etc, før han går til mer sensitive områder.

Men ærlig talt, hvor løse er mange av dere nedentil?! Jeg hadde ALDRI greid at han bare kjørte den inn etter litt tafsing ved kjøkkenbenken. Spesielt ikke å bare bli bøyd over benken, og tatt bakfra. Er dere konstant våte, eller? Da hadde jeg mest sannsynlig revna litt, og det hadde tatt litt tid før det ble behagelig, og mest sannsynlig hadde jeg ikke klart å ha sex uten at det svidde senere på kvelden.

Anonymous poster hash: 700d0...0fa

 

Bare å bruke litt spytt, null problem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke mange sekundene med tafsing her før jeg blir våt nei :) Digger typen og tenner på ham, da er det ikke snakk om å være løs nedentil!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke mange sekundene med tafsing her før jeg blir våt nei :) Digger typen og tenner på ham, da er det ikke snakk om å være løs nedentil!

samme her  :laugh:

Anonymous poster hash: 82fc3...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...