Gå til innhold

Han tar på meg når jeg står på kjøkkenet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hadde du gjort om typen din ofte kom og tok på rumpa di når du sto på kjøkkenet, og kanskje tok hånda si opp under genseren din og befølte deg?



Anonymous poster hash: a960b...620
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han gjør det, pg jeg synes det er veldig hyggelig :-)

Anonymous poster hash: 9f344...d17

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnidd meg mot han, hadde forhåpentligvis endt med heftig sex der og da eller senere på kvelden.



Anonymous poster hash: a8247...a0e
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ofte det,gir han ett kyss og fortsetter med det jeg driver med.

 

Er det ikke vanlig at typen tar på deg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min gjør det så godt som hele tiden, haha. Hvis jeg absolutt ikke er i humør ignorerer jeg det, og ellers ender det ofte med bj eller en kjappis over sofaen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke vanlig at typen tar på deg?

 

Jo, men litt irriterende når jeg står og lager mat. Så jeg sier slutt og ber han finne på noe annet til jeg er ferdig med middagen.

Anonymous poster hash: a960b...620

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg føler det passer seg slik, får han holde på. Om sausen svir seg fordi jeg blir opphengt i å kline med ham fordi han tafsa på meg - må han vente.

 

Ser ikke problemet?

Og om du ikke synes det passer akkurat der og da, er det vel bare å smile og skyve vekk hånda!?

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde smekket han over fingrene og sagt at dette er et kjøkken og at dette rommet er ment for matlaging. Sex skal man ha på soverommet.



Anonymous poster hash: 7786b...95a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva hadde du gjort om typen din ofte kom og tok på rumpa di når du sto på kjøkkenet, og kanskje tok hånda si opp under genseren din og befølte deg?

Anonymous poster hash: a960b...620

 

Heh, ja hva gjør man. Setter pris på at kjæresten viser at han tenner på deg? Har vært gift i 15 år og syns jeg er heldig som har en mann som fortsatt klår i tide og utide. Men er jeg stressa og har andre ting jeg må gjøre er det ikke alltid jeg er like blid nei. Virker som det er mest spennende å holde meg fast og klenge når jeg står med hendene fulle og helst har noe som freser i panna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men litt irriterende når jeg står og lager mat. Så jeg sier slutt og ber han finne på noe annet til jeg er ferdig med middagen. Anonymous poster hash: a960b...620

Og der er den negative spiralen igang. Prognosen for at dette ender bra er synkende proposjonalt med dine avvisninger. Lytt til foregående råd, nyt oppmerksomheten.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Jeg har aldri opplevd det du beskriver men håper min nåværende kjæreste gjør det. Ser på det som foreplay og synes flere par bør prøve det hvis de er helt alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men litt irriterende når jeg står og lager mat. Så jeg sier slutt og ber han finne på noe annet til jeg er ferdig med middagen.

Anonymous poster hash: a960b...620

Kan du ikke finne en annen måte å avvise han på? Dette høres ikke så veldig positivt ut. Det er slett ikke sikkert han forventer at du skal avbryte matlagingen for et knull på kjøkkenbordet. Kanskje han bare vil vise at han tenner på deg, og eventuelt forberede deg på at det blir sex senere. Hvis han holder på i 10 minutter, så kan jeg skjønne at det blir litt plagsomt altså, men allikevel. Prøv å gi han et kyss og si at han må vente til etter middag eller noe sånt.

Det er ikke gøy å bli avvist hele tiden, og det krever ikke så mye å gjøre ting på en litt annen måte.

Anonymous poster hash: da900...773

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da vanlig? Skjer like ofte at jeg klår på ham når han holder på med noe også :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde smekket han over fingrene og sagt at dette er et kjøkken og at dette rommet er ment for matlaging. Sex skal man ha på soverommet.

Anonymous poster hash: 7786b...95a

Jøss! Du hørtes ut som en heftig kjæreste😨

Anonymous poster hash: f9eae...cb4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med dette jeg. Flørt i hverdagen er viktig for å vedlikeholde forholdet. 

Hvorfor jager du ham bort egentlig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes bare det er koselig :)



Anonymous poster hash: 83b5a...33f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør det allerede stort sett hele tiden, og det er helt greit for meg. Jeg gjør det samme når han står og lager mat også.

Anonymous poster hash: 82fc3...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Er det ikke litt vulgært at menn fortsatt i 2015 tenner på at kvinner står på kjøkkenet? Og er det ikke litt antifeministisk å tillate det av dere kvinner?

 

Jeg står for middagen her i huset, og jeg har aldri opplevd at min kone har kommet å befølt meg eller villet ha sex mens jeg lager mat. 

 

Fungerer ikke likestillingen? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...