Gå til innhold

Hva er/var ditt verste fag på VGS?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fransk! Kan ikke si en eneste setning! Fikk 3 da jeg gikk på vgs og har måttet stresse en del for å få gode karakterer i andre fag for å veie opp for den treeren.

Og deretter norsk! Alt for stort pensum og bare masse rot. Har tatt det som privatist nå. Fikk god karakter, men herregud så mye å lese og huske.

Anonymous poster hash: 63573...78c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gym og matte. Syns gym var frustrerende fordi læreren sa hele tiden at jeg må gi mer for å få høyere karakter, til tross for at jeg følte at jeg var døden nær etter hver økt... I perioder slet jeg med å møte opp til timene fordi vi hadde gym i første time, så det fristet lite å starte dagen med å svette ihjel. Matte var også verst fordi jeg syns det var utrolig frustrerende. 

Men klarer man ikke møte opp, hvordan skal man da klare seg i arbeidslivet? Problemet med vgs var at oppmøte ikke var et faktisk krav. Joda, man kunne ikke ha ubegrenset fravær, men i jobbsammenheng kan man ikkr bare la være å møte opp.

Anonymous poster hash: f6c89...113

Det går da an å møte opp tidsnok på jobb og ha god arbeidsmoral, selv om man slet med oppmøte på VGS. Jeg har for eksempel aldri kommet forsinket til jobb, jeg har forsovet meg slik at jeg har hatt det travelt, men alltid kommet til rett tidspunkt. Så jeg tror det ikke er en sammenheng mellom de to, ikke i alle tilfeller ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å bestemme meg for om matte, gym eller geografi var verst. Hatet i hvert fall alle de tre... 

Anonymous poster hash: e4bfb...2d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...