AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #81 Skrevet 2. juni 2015 Ok, så ts har problemer med selvbilde sitt og derfor skal ikke "stygge menn" få lov til å vise interesse eller gi komplimenter til damer. De burde forstå at de ikke er på samme nivå og bør derfor aldri gi uttrykk for hvem de liker fordi damer som ts speiler seg i dem som prøver seg. Jeg synes faktisk ikke ts fortjener å høre; "Stakker deg som har blitt sjekket opp av en stygg mann." Synes hun heller trenger å høre at hun burde vokse av seg den umodne måten å tenke på. Anonymous poster hash: 73f6f...ed2 LES postene mine. Dere hakker i vei før dere faktisk leser alt jeg har skrevet. Dere misforstår jo fullstendig, gaahh... Jeg ønsker ikke medlidenhet eller noe, men heller ikke å bli tråkket på og snakket så ondsinnet til av så mange. Jeg lurte kun på en ting som jeg presiserte i senere poster. LES dem. Anonymous poster hash: f787e...dae
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #82 Skrevet 2. juni 2015 Ts, synes du det er koselig med de som sier stygge jenter? Hva om noen tenker sånn om deg? Finnes mange mindre pene folk, men skal ikke gå rundt å kalle de stygge. Herregud.. Du er en tenåring ikke sant? JEg har jo allerde SAGT at jeg ordla meg veldig dårlig???? Anonymous poster hash: f787e...dae
Kamikatze Skrevet 3. juni 2015 #83 Skrevet 3. juni 2015 "Stygge" gutter har lite erfaring med kvinner, og mistolker et greit utseende med en grei personlighet. "Fine" gutter har flere å velge i, og stiller derfor krav til jentas personlighet. En gutt er bare "stygg" helt til ei mer attraktiv kvinne enn deg, kaprer ham. Du, hvis du kikker deg litt om, og ser på par i den virkelige verden, vil du se at det der nivåpisset bare er tenåringstull. Du finner par av alle tenkelige konfigurasjoner, og de elsker hverandre for det. Hva er det de har skjønt?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #84 Skrevet 3. juni 2015 En ting jeg ikke skjønner med veldig mange her inne, er at alltid er noen nødt til å rakke ned på andre og få de til å virke usympatiske og "slemme" fordi de stiller spørsmål og spør om råd. Jeg er enig at spm kan virke helt på trynet for enkelte, men har jeg ikke lov til å stille spørsmål jeg også? Har jeg krenket deg/andre? Tror du at du kan dømme hvor sympatisk jeg er etter denne tråden? Du har sannsynligvis aldri møtt meg. Du vet heller ikke hvordan jeg er i et forhold. Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e Du raker ned på meg. Du sier at det er fornærmende å få kompliment fra folk som er mindre heldige utseendemessig. Du får meg til å føle meg som en liten taper som ikke er verdt like mye som andre mennesker på grunn av noe jeg ikke kan gjøre noe med. Anonymous poster hash: 477e8...25a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #85 Skrevet 3. juni 2015 Jeg skjønner deg ts. Å si "stygge" er litt feil for meg.. Men jeg vet hvor irriterende det kan være, at menn man ikke finner attraktive stadig prøver å få deg. Er i situasjonen.. Jeg liker veldig godt en venn. Men jeg tør ikke si det. En annen har tatt kontakt på face, fordi han var intressert i kontakt. Han liker meg. Jeg liker ikke han, og han burde tatt hintet for lenge siden. Men det fortsetter.. Han stagnerer liksom på "beklager at jeg tok kontakt da!" "kan du svare?"Anonymous poster hash: 7eeba...94f
Gjest Fotballen Skrevet 3. juni 2015 #86 Skrevet 3. juni 2015 (endret) JEg har jo allerde SAGT at jeg ordla meg veldig dårlig???? Anonymous poster hash: f787e...dae Så hvorfor i all verden gjorde du det? Går an å endre på det vet du. Jeg skjønner problemet ditt men ordet stygt blir for stygt å si om folk. Tenk hvis noen kaller deg stygg. Sant. Endret 3. juni 2015 av Fotballen
Gjest Jean Valjean Skrevet 3. juni 2015 #87 Skrevet 3. juni 2015 vet det er teit, men.... Når stygge gutter gir meg komplimenter og liker meg, føler jeg ikke det er positivt. Er det slik at man faller for folk som "ligger på sitt eget nivå"? Ser ikke på meg selv som SÅ pen, men ikke akkurat stygg... Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e Vi med motybdelig utseende har også lov til å like noen vet du. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #88 Skrevet 3. juni 2015 LES postene mine. Dere hakker i vei før dere faktisk leser alt jeg har skrevet. Dere misforstår jo fullstendig, gaahh... Jeg ønsker ikke medlidenhet eller noe, men heller ikke å bli tråkket på og snakket så ondsinnet til av så mange. Jeg lurte kun på en ting som jeg presiserte i senere poster. LES dem. Anonymous poster hash: f787e...dae LES postene mine. Dere hakker i vei før dere faktisk leser alt jeg har skrevet. Dere misforstår jo fullstendig, gaahh... Jeg ønsker ikke medlidenhet eller noe, men heller ikke å bli tråkket på og snakket så ondsinnet til av så mange. Jeg lurte kun på en ting som jeg presiserte i senere poster. LES dem. Anonymous poster hash: f787e...dae Jeg kan se at det kanskje var en litt uheldig utblåsning gjort i affekt, men denne problemstillingen om at kvinner ikke liker at stygge menn prøver seg er blitt tatt opp gjentatte ganger av forskjellige damer her på kg. Det blir alltid stilt spørsmål ved egen attraktivitet. Ellers har du nok innsett at du når du introduserer en problemstilling så engasjerer folk seg ut i fra hvilket problem de har og ikke ditt. Anonymous poster hash: 73f6f...ed2
Rosaprosa20 Skrevet 3. juni 2015 #89 Skrevet 3. juni 2015 Jeg skjønner godt hva du mener, og det har ingenting med å ha en stygg personlighet å gjøre. Opplever stadig å bli sjekket opp av gutter way under my league på byen, og jeg ser overhode ikke på det som et kompliment. Med "way under my league" mener jeg utseendemessig selvsagt. Og ja, jeg syns fulle, siklende gutter med 10 kg for mye er under my league når jeg er godt trent selv. Gutter ville tenkt akkurat det samme om ei diger, svett jente også. Du må bare ignorere det og håpe at noen bedre dukker opp. Byen er som regel en dårlig sjekkearena uansett 1
Summers Skrevet 3. juni 2015 #90 Skrevet 3. juni 2015 Jeg skjønner godt hva du mener, og det har ingenting med å ha en stygg personlighet å gjøre. Opplever stadig å bli sjekket opp av gutter way under my league på byen, og jeg ser overhode ikke på det som et kompliment. Med "way under my league" mener jeg utseendemessig selvsagt. Og ja, jeg syns fulle, siklende gutter med 10 kg for mye er under my league når jeg er godt trent selv. Gutter ville tenkt akkurat det samme om ei diger, svett jente også. Du må bare ignorere det og håpe at noen bedre dukker opp. Byen er som regel en dårlig sjekkearena uansett Nei, ikke håpe på at noe bedre dukker opp, gjør noe for at han skal dukke opp.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #91 Skrevet 3. juni 2015 Jeg skjønner godt hva du mener, og det har ingenting med å ha en stygg personlighet å gjøre. Opplever stadig å bli sjekket opp av gutter way under my league på byen, og jeg ser overhode ikke på det som et kompliment. Med "way under my league" mener jeg utseendemessig selvsagt. Og ja, jeg syns fulle, siklende gutter med 10 kg for mye er under my league når jeg er godt trent selv. Gutter ville tenkt akkurat det samme om ei diger, svett jente også. Du må bare ignorere det og håpe at noen bedre dukker opp. Byen er som regel en dårlig sjekkearena uansett Å du er en jente jeg elsker å sjekke opp. Tøsete på byen og går for alt med six pack, skinny jeans, Converse, stram hvit t-skjorte og skinn jakke. Tatt meg av mange av din rase.Anonymous poster hash: 2718f...482
Gjest Fotballen Skrevet 3. juni 2015 #92 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Jeg skjønner godt hva du mener, og det har ingenting med å ha en stygg personlighet å gjøre. Opplever stadig å bli sjekket opp av gutter way under my league på byen, og jeg ser overhode ikke på det som et kompliment. Med "way under my league" mener jeg utseendemessig selvsagt. Og ja, jeg syns fulle, siklende gutter med 10 kg for mye er under my league når jeg er godt trent selv. Gutter ville tenkt akkurat det samme om ei diger, svett jente også. Du må bare ignorere det og håpe at noen bedre dukker opp. Byen er som regel en dårlig sjekkearena uansettMå gjøre noe selv også, ikke bare vente på at mr.perfect dukker opp hvorfor kan ikke dere damer sjekke opp de dere synes er deilige? Er de opptatt? Tørr dere ikke? Kanskje de ikke faller for akkurat deg? Folk liker forskjellige utseende. Hjelper ikke å være sexy hvis de ikke har akkurat det utseendet han/hun faller for. Noe som er sexy for noen er usexy for andre. Ingen kan styre følelsene. Dessverre/heldigvis. Byen er bedre enn nettet synes jeg. På nettet kan jo hvem som helst gjemme seg bak. Late som han/hun er den deilige personen så er det egentlig en ekkel gris som gjemmer seg bak. Så aldri mer sjekke opp noen på nette Endret 3. juni 2015 av Fotballen
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #93 Skrevet 3. juni 2015 Du er kanskje ikke stygg utseendemessig, men du har kanskje en stygg personlighet Anonymous poster hash: 5ebb7...b41 Kjempe bra skrevet! :DAnonymous poster hash: c2252...07b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå