AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #41 Skrevet 1. juni 2015 Personen er realist. Du derimot er ikke tilstede en gang. Vekk med deg.Anonymous poster hash: 9db79...a54 Vekk med deg? Hva slags måte er det å svare på? Jeg blir faktisk lei meg over at folk er slik mot hverandre, går det ikke an skrive på en hyggeligere måte, virkelig? Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #42 Skrevet 1. juni 2015 Vekk med deg? Hva slags måte er det å svare på? Jeg blir faktisk lei meg over at folk er slik mot hverandre, går det ikke an skrive på en hyggeligere måte, virkelig? Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e Bare overse. Talemåten taler for seg selv vet du. Anonymous poster hash: 10d63...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #43 Skrevet 1. juni 2015 Bare overse. Talemåten taler for seg selv vet du. Anonymous poster hash: 10d63...7b2 Sant så sant! Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #44 Skrevet 1. juni 2015 Bli voksen TS så skjønner du at et evt. forhold ikke baserer seg så mye på utseende, men syvende og sist personlighet. Dette vil du sikkert erfare når du nærmer deg slutten på tjueårene. mvh mann 20 Anonymous poster hash: 8304a...4e6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #45 Skrevet 1. juni 2015 Når du kommer med slike innlegg er det nok du som er stygg. Anonymous poster hash: 10d63...7b2 Haha, jeg? Er mange som er enige i det jeg skrev tydeligvis. Anonymous poster hash: 5ebb7...b41
Gjest Cartman Skrevet 1. juni 2015 #46 Skrevet 1. juni 2015 Det er derfor jeg så og si aldri gir noe kompliment Vil ikke ødelegge dagen din TS.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #47 Skrevet 1. juni 2015 Bli voksen TS så skjønner du at et evt. forhold ikke baserer seg så mye på utseende, men syvende og sist personlighet. Dette vil du sikkert erfare når du nærmer deg slutten på tjueårene. mvh mann 20 Anonymous poster hash: 8304a...4e6 Bare så det er sagt, så baserer jeg ikke mine forhold kun på utseendet. Men jeg er langt i fra voksen, og regner med å få mye mer livserfaringer med årene som kommer Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #48 Skrevet 1. juni 2015 Det er derfor jeg så og si aldri gir noe kompliment Vil ikke ødelegge dagen din TS. Dere misforstår jo alt her... kan dere ikke vær så snill å lese gjennom innleggene mine først? Ja, det første var skrevet på en dum og teit måte, men les de andre også. Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e
King in the North Skrevet 1. juni 2015 #49 Skrevet 1. juni 2015 Synes ikke TS høres veldig sympatisk ut heller, spørs om ikke denne stygge gutten fortjener henne. Apropos "sympatisk". 2
Gjest Cartman Skrevet 1. juni 2015 #50 Skrevet 1. juni 2015 Dere misforstår jo alt her... kan dere ikke vær så snill å lese gjennom innleggene mine først? Ja, det første var skrevet på en dum og teit måte, men les de andre også. Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e Jeg var ærlig. Jeg gir sjelden komplimenter. Du burde kanskje sette pris på "gode komplimenter". Altså vanlige menns komplimenter. Grisene kan du sparke under beltestedet.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #51 Skrevet 1. juni 2015 Takk for seriøst svar! Ja, jeg har i grunnen aldri tenkt større over det, før for en stund siden da en gutt (jeg overhodet ikke finner attraktiv) ble meeget innpåsliten... Men problemet er kanskje at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal avvise ham, er så fryktelig redd for at folk skal bli sure på meg eller såret.... Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e Ok, dette var litt bedre formulert. Vel..jeg ville vel kanskje sagt jeg ikke var interessert, og deretter slutte å svare han når han prøver å få kontakt. Gir du ubevisste signaler til han? bevisst på kroppspråk, etc? mvh mann 20 Anonymous poster hash: 8304a...4e6
Tibbie Skrevet 1. juni 2015 #52 Skrevet 1. juni 2015 Jeg tror alle velger litt oppover. Man velger sjeldent nedover. Har ikke du vært interessert i noen som er noen nivå over deg? En kjekk kjendis som Enrique Igleasis, for eksempel? Ta alt som komplimenter, TS! Du er kanskje ikke stygg utseendemessig, men du har kanskje en stygg personlighet Anonymous poster hash: 5ebb7...b41 Omg, hold dere unna slike tråder! Det er så slitsomt med disse dømmende kommentarende folk kommer med. Jeg vil gjerne lese tråder og folks råd uten å lese en masse personangrep. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #53 Skrevet 1. juni 2015 Jeg var ærlig. Jeg gir sjelden komplimenter. Du burde kanskje sette pris på "gode komplimenter". Altså vanlige menns komplimenter. Grisene kan du sparke under beltestedet. Jeg gjør det også, skrev det i et senere innlegg:) At jeg ikke setter pris på kompliment fordi jeg ikke finner vedkommende attraktiv, stemmer IKKE. FAtter ikke hvorfor jeg skrev det slik, utrolig dumt. Alt jeg egentlig mente med denne tråden, er å finne ut hvor vidt teorien om at man alltid går etter en på sitt "eget nivå" (i denne kontekst, utseendemessig) stemmer eller ei:) Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #54 Skrevet 1. juni 2015 En ting jeg ikke skjønner med veldig mange her inne, er at alltid er noen nødt til å rakke ned på andre og få de til å virke usympatiske og "slemme" fordi de stiller spørsmål og spør om råd. Jeg er enig at spm kan virke helt på trynet for enkelte, men har jeg ikke lov til å stille spørsmål jeg også? Har jeg krenket deg/andre? Tror du at du kan dømme hvor sympatisk jeg er etter denne tråden? Du har sannsynligvis aldri møtt meg. Du vet heller ikke hvordan jeg er i et forhold. Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e Man kan forstå mye om hvordan en person er og tenker på hvordan den skriver og hva den skriver Anonymous poster hash: 013a3...0c6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #55 Skrevet 1. juni 2015 Ts vil ikke at dere fokuserer på hvor overfladisk hun er, hun vil bare at dere skal si "neida, du er sikkert pen selv om en stygg gutt flørtet med deg hihi" Anonymous poster hash: 013a3...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #56 Skrevet 1. juni 2015 Jeg tror alle velger litt oppover. Man velger sjeldent nedover. Har ikke du vært interessert i noen som er noen nivå over deg? En kjekk kjendis som Enrique Igleasis, for eksempel? Ta alt som komplimenter, TS! Omg, hold dere unna slike tråder! Det er så slitsomt med disse dømmende kommentarende folk kommer med. Jeg vil gjerne lese tråder og folks råd uten å lese en masse personangrep. Jo, absolutt! Kom på tenke på en ting, at man vil vel ofte ha det man ikke kan få? Sånn er det med meg av og til, hvert fall. Har forresten et eksempel til som går "andre veien", var en gutt her om dagen som virket veldig interessert, men ettersom jeg synes han er altfor pen for meg er jeg redd han kun var ute etter en ting... :S Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #57 Skrevet 1. juni 2015 Ts vil ikke at dere fokuserer på hvor overfladisk hun er, hun vil bare at dere skal si "neida, du er sikkert pen selv om en stygg gutt flørtet med deg hihi" Anonymous poster hash: 013a3...0c6 Nei? Jeg bryr meg faktisk ikke om dere skriver om jeg er pen eller stygg, dere aner jo ikke hvordan jeg ser ut eller er i virkeligheten, for å si det slik... Jeg blir såra når folk mener jeg usympatisk, det blir jeg, ting som blir skrevet om utseendet her bryr jeg meg virkelig ikke om Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #58 Skrevet 1. juni 2015 Men denne tråden sporer jo fullstendig av her. Hvordan kan det bli låst? Takk for alle seriøse svar (hyggelig at dere tar dere tid til det ) , men mange er tydeligvis kun her for å rakke ned. Er vel derfor halvparten på KG er her, det beste som finnes er vel å føle seg bedre med å tråkke på andre, eller hva? Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e
Gjest gjestvest Skrevet 1. juni 2015 #59 Skrevet 1. juni 2015 Gud så mye stygt som kommer ut av dere. En trenger ikke å være et geni for å kunne forstå at tråden egentlig ikke handler om å være stygg eller pen, men at TS, når hun får kommentarer fra disse begynner å stille spørsmål ved seg selv. " Ser ikke på meg selv som SÅ pen, men ikke akkurat stygg..." Det handler ikke om mennene, men henne. Og det er et reelt spørsmål. Så kanskje dere kunne gi litt støtte fremfor å være så jævlige.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #60 Skrevet 1. juni 2015 seriøst? Skal dere virkelig dømme meg hele mitt menneskesyn etter denne posten? Er du bare nødt til å rakke ned på meg? Ingen tvinegr deg til å svare. Det må da være lov å stille spørsmålAnonymous poster hash: 8ee9c...c9e Fordi å skrive 'stygge' gutter, sier mye om deg som person. Man sier ikke min type gutter/smak, eller uattraktiv o.l. JA man blir som regel sjekket opp av menn som er i samme "liga" som en selv.Anonymous poster hash: caf20...820 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå