Gå til innhold

når stygge gutter liker deg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

vet det er teit, men.... Når stygge gutter gir meg komplimenter og liker meg, føler jeg ikke det er positivt. Er det slik at man faller for folk som "ligger på sitt eget nivå"? Ser ikke på meg selv som SÅ pen, men ikke akkurat stygg...

Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er kanskje ikke stygg utseendemessig, men du har kanskje en stygg personlighet ;)

Anonymous poster hash: 5ebb7...b41
  • Liker 49
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor finner du deg ikke en på ditt eget nivå da?

Anonymous poster hash: 6a10a...b33
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For et forferdelig menneskesyn du har.

Anonymous poster hash: d69f1...af9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

seriøst? Skal dere virkelig dømme meg hele mitt menneskesyn etter denne posten? Er du bare nødt til å rakke ned på meg? Ingen tvinegr deg til å svare. Det må da være lov å stille spørsmål

• Liker 3
Gjest Caress
Skrevet

Tror ikke det er så voldsomt til nivåer når det gjelder sånt som folk skal ha det til. Altså man liker den man liker, hvorvidt de er seksuelt attraktive for andre spiller vel ingen rolle?

Og om noen du ikke liker liker deg, så avviser du dem (på en snill måte seff, om mulig), uansett hvor stygge eller pene de er. Problem løst! :)

Men altså jeg skjønner jo den, er så klart større sjangs for at jeg hadde blitt smigret hvis Johnny Depp hadde sjangla bort til meg i fylla og snøvlet frem at jeg var digg, enn hvis en av de sleske Paradise-folka hadde gjort det samme. Men jeg personlig blir i grunn glad for at folk finner meg kul, uansett hvem de er ^^

• Liker 9
Skrevet

Jeg føler at de ser på meg som en de har sjans på, og med attraktivitetspyramiden samfunnet jobber med så finner jeg det litt fornærmende.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men størst av alt er blåhvalen :)

Anonymous poster hash: 78a9b...64f
  • Liker 9
Skrevet

Definer stygge gutter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Definer stygge gutter.

Vel, du har et poeng. Hver sin smak. Stygge var et "teit" ord, men hadde ikke overskudd til å formulere det bedre akkurat nå...

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så voldsomt til nivåer når det gjelder sånt som folk skal ha det til. Altså man liker den man liker, hvorvidt de er seksuelt attraktive for andre spiller vel ingen rolle?

Og om noen du ikke liker liker deg, så avviser du dem (på en snill måte seff, om mulig), uansett hvor stygge eller pene de er. Problem løst! :)

Men altså jeg skjønner jo den, er så klart større sjangs for at jeg hadde blitt smigret hvis Johnny Depp hadde sjangla bort til meg i fylla og snøvlet frem at jeg var digg, enn hvis en av de sleske Paradise-folka hadde gjort det samme. Men jeg personlig blir i grunn glad for at folk finner meg kul, uansett hvem de er ^^

Takk for seriøst svar!

Ja, jeg har i grunnen aldri tenkt større over det, før for en stund siden da en gutt (jeg overhodet ikke finner attraktiv) ble meeget innpåsliten... Men problemet er kanskje at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal avvise ham, er så fryktelig redd for at folk skal bli sure på meg eller såret....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

seriøst? Skal dere virkelig dømme meg hele mitt menneskesyn etter denne posten? Er du bare nødt til å rakke ned på meg? Ingen tvinegr deg til å svare. Det må da være lov å stille spørsmål

Her på KG går ikke slike ytringer upåaktet hen vet du...

Kjenner meg forøvrig godt igjen i det du skriver,og tror mange andre gjør det også.Men det er enklere å tro man er bedre enn andre,og leve i fornektelse og selvbedrag.

Anonymous poster hash: 3c76e...b04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid hyggelig at noen liker en.

Anonymous poster hash: 3bb8d...dc3

• Liker 2
Skrevet

vet det er teit, men.... Når stygge gutter gir meg komplimenter og liker meg, føler jeg ikke det er positivt. Er det slik at man faller for folk som "ligger på sitt eget nivå"? Ser ikke på meg selv som SÅ pen, men ikke akkurat stygg...

Hva mener du med stygge gutter?

Skrevet

Hva mener du med stygge gutter?

Gutter man ikke finner attraktive og/eller syntes er under egen standard.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Takk for seriøst svar!Ja, jeg har i grunnen aldri tenkt større over det, før for en stund siden da en gutt (jeg overhodet ikke finner attraktiv) ble meeget innpåsliten... Men problemet er kanskje at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal avvise ham, er så fryktelig redd for at folk skal bli sure på meg eller såret.... Anonymous poster hash: 8ee9c...c9e

Her kommer du med ekstra informasjon som hadde vært nyttig i hovedinnlegget. Du finner oppmerksomheten hans plagsom fordi den er uønsket og utfordrer grensene dine, og det har lite med utseendet hans å gjøre. Få deg et par baller og sett fyren på plass på en tydelig og klar måte.

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid hyggelig at noen liker en.

Ja, det var teit det jeg skrev i første posten...for jeg synes virkelig det! og har aldri tenkt noe større over det før nå! Lurer på om jeg kanskje overvurderer meg selv, om gutter (det varierer selvsagt) kan gå etter hvem som helst eller generelt "sitt eget nivå." Bare noe jeg lurer litt på. Men ingen regel uten unntak (om det i det hele tatt er noen "regel")

Skrevet

Det er så vidt jeg vet dokumentert at de fleste er i overkant optimistiske vedr. sitt eget utseende i forhold til realiteten. Det samme fenomenet blir kalt Dunning/Kruger-effekt når det gjelder intelligens.

Skrevet

Gutter man ikke finner attraktive og/eller syntes er under egen standard.

Vel, men det kan jo være det at de her guttene ikke er under ens standard, at man ikke er så pen som man selv vil ha det til. Ellers da så er det ikke utseendet som gjør mannen.

AnonymBruker
Skrevet

Her kommer du med ekstra informasjon som hadde vært nyttig i hovedinnlegget. Du finner oppmerksomheten hans plagsom fordi den er uønsket og utfordrer grensene dine, og det har lite med utseendet hans å gjøre. Få deg et par baller og sett fyren på plass på en tydelig og klar måte.

Ja, den var ikke spesielt gjennomtenkt den førsteposten kan man si.... Har du noen konkrete tips? I begynnelsen prøvde jeg å være hyggelig på en vennlig måte (altså IKKE flørtende), men han tok ikke hintet. Så jeg ble mer avvisende, og han ble litt mutt, men tok fremdeles ikke hintet. Greia er at han henger med mange venner av meg, og jeg vil være grei/venn, men han tar ingen hint og å si det rett ut blir litt rart og :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...