Gå til innhold

Gutter: hva er en fin rumpe på damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet jo alle har sine preferanser, men hva synes DU er en fin rumpe? Anonymous poster hash: e945e...41d

En jeg kan ta godt tak i og som når jeg knuller i doggy og ikke får vondt fordi jeg slår magen inn i skjellettet hennes. Liker å ha en dame med litt kjøtt rundt beina, ellers ville jeg vært redd for å ødelegge henne så heftig rå og brutal sex som både jeg og dama mi nå liker å ha det

Anonymous poster hash: bd3b5...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig små? Den var jo perfekt på henne!

 

Kanskje du skal jobbe med din?  :fnise:

 

Hilsen jente/dame med fin rumpe

Anonymous poster hash: 06e60...0b9

Takk- jeg lever av utseendet, så ingen problemer der frekken. Bare presiserte at hun er veldig tynn og med særdeles liten stuss. Selvfølgelig helt greit å like det.

Anonymous poster hash: 14588...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk- jeg lever av utseendet, så ingen problemer der frekken. Bare presiserte at hun er veldig tynn og med særdeles liten stuss. Selvfølgelig helt greit å like det.

Anonymous poster hash: 14588...9f8

Lever av utseendet ditt, haha😅 Fikk noen tanker i hodet mitt..

Anonymous poster hash: 00eca...40f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forskjell på Heart og Round er linjen under rumpen, hvordan den er buet på en måte. De fleste rumper har rett strek her eller lett kurvet, mens det er jo "rundere" linje her, eller jo skråere linje (hjerte) som avgjør rund vs hjerte.

Og ja finns ikke grenser for hva kjendiskvinnene gjør med rumpene sine, se bare på Kim kardashian som har sprøytet sitt eget og andres fett + silikonimplantater i rumpa!

Det anbefales dog ikke, for det kan gå sånn her:

https://www.youtube.com/watch?v=yVfWDpH4NVo

Anonymous poster hash: 4b900...830

What? Er ikke rumpa til Kim naturlig? Jeg synes hun har altfor stor rumpe, og når den er hjemmelaget i tillegg 😷😷😷 Ikke frekt ment, men hvorfor fylle på rumpa når man kan trene den sunn og fin? Jeg trener rumpa mi for å forme den men også pga helsegevinstene jeg får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Er ikke rumpa til Kim naturlig? Jeg synes hun har altfor stor rumpe, og når den er hjemmelaget i tillegg 😷😷😷 Ikke frekt ment, men hvorfor fylle på rumpa når man kan trene den sunn og fin? Jeg trener rumpa mi for å forme den men også pga helsegevinstene jeg får..

Den er 100%ekte. Hun har fått det bevisst med røntgen. Hun ble jo beskyldt for å ha tatt rumpeimplantater. Noen har naturlig store rumper selv om de har slank midje i forhold. Har du ikke hørt om timeglassfiguren?:P

Anonymous poster hash: 00eca...40f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den på siste bilde var kjempe fin!!! :)
Liten wtf? Ganske mye større enn mange andre flate rumper på både mennesker som har høyere og lavere BMI enn hun der.



Anonymous poster hash: 6f55b...7d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker damer uten rumpe.



Anonymous poster hash: f27e5...6fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever av utseendet ditt, haha😅 Fikk noen tanker i hodet mitt..

Anonymous poster hash: 00eca...40f

Det sier sitt om deg. Hilsen fra større plass enn Norge.

Anonymous poster hash: 14588...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Er ikke rumpa til Kim naturlig? Jeg synes hun har altfor stor rumpe, og når den er hjemmelaget i tillegg Ikke frekt ment, men hvorfor fylle på rumpa når man kan trene den sunn og fin? Jeg trener rumpa mi for å forme den men også pga helsegevinstene jeg får..

Kan jeg spørre hvordan du trener? Har fin rumpe selv, men bare nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 1a3fe...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvordan du trener? Har fin rumpe selv, men bare nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 1a3fe...00e

Tung styrketrening. Knebøy, Hip thrust, Bulgarsk utfall, Beinpress og en øvelse med kettlebells som vi fikk på programmet på treningssenteret mitt som jeg ikke vet hva heter. Man står oppå Dips apparat og tar "knebøy" mens man holder en tung kettlebells. Uggggghh. Det er favorittene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde 1 og 2!! Naaam😆

Anonymous poster hash: 00eca...40f

Hehe mente 2 og 3.;)

Anonymous poster hash: 00eca...40f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er 100%ekte. Hun har fått det bevisst med røntgen. Hun ble jo beskyldt for å ha tatt rumpeimplantater. Noen har naturlig store rumper selv om de har slank midje i forhold. Har du ikke hørt om timeglassfiguren? :P

Anonymous poster hash: 00eca...40f

 

Den er ikke ekte. Hun har ikke silikon, men hun har sprøyet inn fett i rumpa. Rumpa hennes er unaturlig stor i forhold til kroppen, og spesielt lårene, det ser ut som hun går med bleie. Og ettersom hun har sprøytet fett i rumpa (det heter "brazilian buttock lift"), så vil det ikke vises på røntgen. 

Anonymous poster hash: 8893e...c70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den er ikke ekte. Hun har ikke silikon, men hun har sprøyet inn fett i rumpa. Rumpa hennes er unaturlig stor i forhold til kroppen, og spesielt lårene, det ser ut som hun går med bleie. Og ettersom hun har sprøytet fett i rumpa (det heter "brazilian buttock lift"), så vil det ikke vises på røntgen.

Anonymous poster hash: 8893e...c70

Nekter å tro at de velger å sprøyte inn fett i rompa når hele familien genetisk har store rumper -Kylie, som er modell.

Anonymous poster hash: 00eca...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter å tro at de velger å sprøyte inn fett i rompa når hele familien genetisk har store rumper -Kylie, som er modell.

Anonymous poster hash: 00eca...40f

 

Det er uansett sannheten. Greit at de har store rumper, men slike rumper er ikke normalt. Både Khloe og Kim har benyttet seg av "brazilian buttock lift".

 

Rumpa til Khloe ser ut som en gravid mage, og hun kan ikke gjøre som Kim, å skylde på at hun fikk større rumpe etter graviditet (og dessuten øker ikke rumpa så mye i str. etter graviditet, mens lårene og resten av kroppen ikke har forandret seg markant)

 

post-37809-0-09396500-1433288037_thumb.p

 

Rumpa til Kim ser jo bare latterlig ut, akkurat som hun går med en bleie. 

 

post-37809-0-27571200-1433288100_thumb.j

Anonymous poster hash: 8893e...c70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen kan tro den rumpa er ekte, er ganske lattelig og naivt.


post-37809-0-94186400-1433288377_thumb.j

 

post-37809-0-70323500-1433288387_thumb.j

 

Dessuten ble rumpa hennes større før hun fikk barn, mens resten av kroppen ikke endret seg noe som helst. Små barn, men en svær rumpe, akkurat som en Donald-rumpe. 



Anonymous poster hash: 8893e...c70
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen kan tro den rumpa er ekte, er ganske lattelig og naivt.

kim-k-butt.jpg

kim.jpg

Dessuten ble rumpa hennes større før hun fikk barn, mens resten av kroppen ikke endret seg noe som helst. Små barn, men en svær rumpe, akkurat som en Donald-rumpe.

Anonymous poster hash: 8893e...c70

Helt enig, fatter ikke at noen faktisk tror den er ekte.

Anonymous poster hash: fae07...627

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...