Gå til innhold

Gutter: hva er en fin rumpe på damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Godjente

Jeg får skryt for mi rumpe, mens synes selv den er alt for flat på en måte jeg også, men den er brei da  :fnise:

 

Men skulle likt å hatt mer sprett. Lurer på hva det koster med sånn brazilian buttlift, jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får skryt for mi rumpe, mens synes selv den er alt for flat på en måte jeg også, men den er brei da  :fnise:

 

Men skulle likt å hatt mer sprett. Lurer på hva det koster med sånn brazilian buttlift, jeg :P

Er det den greia kjendisene driver med, hvor de får transplantert inn enorme sellulitter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Er det den greia kjendisene driver med, hvor de får transplantert inn enorme sellulitter?

Sprøytet inn eget fett ja  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere virkelig det er fint med falske rumper?

 

Synes det er fint at det finnes rumper i alle størrelser, men når man begynner å fikse på rumpa si, da har det gått for langt...

 

Synes det ser helt FORFERDELIG ut! 

 

Ei naturlig, stram, ikke for brei, men en blanding av yndig/nett og sprettrumpe, som er sånn fordi vedkommende er skapt sånn, samt at vedkommende beveger seg litt, er ei fin rumpe!

 

 



Anonymous poster hash: 1a3fe...00e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for stor ikke for liten, å at den ser ut som den har blitt sugd inn i rompa, det er hot...

Anonymous poster hash: d6da1...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haha skal love deg at alle de rumpene der henger men pga superundertøy og rumpe pushup strømper og reimer så ser det bare ikke sånn ut når de kommer gående på gallaer og har fotoshoots.

Anonymous poster hash: 4b900...830

 

Mhm..Sikkeelig hengerumper duu… Har de på superundertøy og rumpe push up i bikiniene sine også? Hvor gjemmer de det, under huden? :) Jealousy.    Bare google "Shakira butt bikini"  Hun har drit fin rumpe, så ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm..Sikkeelig hengerumper duu… Har de på superundertøy og rumpe push up i bikiniene sine også? Hvor gjemmer de det, under huden? :) Jealousy.    Bare google "Shakira butt bikini"  Hun har drit fin rumpe, så ja! :)

Det er nok endel som får retusjert og fikset rumpene, iallefall de som står modell. Har selv stått modell i Sverige og bildene mine ble retusjert veldig mye. Bikinibilder ble retusjert og forstørret her og der

Anonymous poster hash: 49e6e...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm..Sikkeelig hengerumper duu… Har de på superundertøy og rumpe push up i bikiniene sine også? Hvor gjemmer de det, under huden? :) Jealousy. Bare google "Shakira butt bikini" Hun har drit fin rumpe, så ja! :)

Shakira💖 Den dama har ei rumpe man kan dø før. Og måten hun beveger hotene å rumpa når hun danser..;)

Anonymous poster hash: 00eca...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske mannfolk "skal" jo like denne "normalkroppen" (uformelig feite kvinnfolk) Ja det er normalkropp for jenter som bare sitter på ræva og døtter i seg dritt, og beveger seg minimalt. Kommer desverre aldri til å tenne på disse deigrævene uansett hvor mye man forsøker å få det til å bli normalen. Ingenting slår ei trent sprettrumpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får skryt for mi rumpe, mens synes selv den er alt for flat på en måte jeg også, men den er brei da  :fnise:

 

Men skulle likt å hatt mer sprett. Lurer på hva det koster med sånn brazilian buttlift, jeg :P

 

Hvordan ser den ut da?

Anonymous poster hash: e24ea...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Du liker veldig veldig små rumper - det skal du selvfølgelig få lov til.

Anonymous poster hash: 0c165...c33

Vil ikke si den rumpa der var så liten. Den var digg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Det er uansett sannheten. Greit at de har store rumper, men slike rumper er ikke normalt. Både Khloe og Kim har benyttet seg av "brazilian buttock lift".

Rumpa til Khloe ser ut som en gravid mage, og hun kan ikke gjøre som Kim, å skylde på at hun fikk større rumpe etter graviditet (og dessuten øker ikke rumpa så mye i str. etter graviditet, mens lårene og resten av kroppen ikke har forandret seg markant)

060591259.png

Rumpa til Kim ser jo bare latterlig ut, akkurat som hun går med en bleie.

BG_Kim-Kardashian-Butt-Evolution-homepage.jpg

Anonymous poster hash: 8893e...c70

Rumpa til Kim på det siste bilde (beige bukse) var ikke pent. Ser ut som hun har på voksen bleie. Den rumpa er ikke ekte. Helt utrolig at noen faktisk tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror forskjell på Heart og Round er linjen under rumpen, hvordan den er buet på en måte. De fleste rumper har rett strek her eller lett kurvet, mens det er jo "rundere" linje her, eller jo skråere linje (hjerte) som avgjør rund vs hjerte.

Og ja finns ikke grenser for hva kjendiskvinnene gjør med rumpene sine, se bare på Kim kardashian som har sprøytet sitt eget og andres fett + silikonimplantater i rumpa!

Det anbefales dog ikke, for det kan gå sånn her:

Anonymous poster hash: 4b900...830

 

 

Å herregud!!

 

:skratte: :skratte: :skratte:

Anonymous poster hash: d48d7...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får skryt for mi rumpe, mens synes selv den er alt for flat på en måte jeg også, men den er brei da  :fnise:

 

Men skulle likt å hatt mer sprett. Lurer på hva det koster med sånn brazilian buttlift, jeg :P

 

Hvem skryter av den?

Anonymous poster hash: d48d7...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer mest på er egentlig hvor Kim K får tak i bukser som passer henne med gigantisk rumpe og smale lår og legger. Jeg har adskillig mindre rumpe, får likevel skryt over at den er stor og fin, og mye større lår, men jeg finner nesten aldri bukser som faktisk sitter fint og ikke er altfor store det ene eller andre stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Det jeg lurer mest på er egentlig hvor Kim K får tak i bukser som passer henne med gigantisk rumpe og smale lår og legger. Jeg har adskillig mindre rumpe, får likevel skryt over at den er stor og fin, og mye større lår, men jeg finner nesten aldri bukser som faktisk sitter fint og ikke er altfor store det ene eller andre stedet.

Hun er rik og får de sikkert skreddersydd. Sånn at buksene skal passe 100%. Vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil ikke si den rumpa der var så liten. Den var digg! :)

Veldig liten-men så er jo hun veldig tynn så passer til kroppen hennes så klart.

Anonymous poster hash: 14588...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Hvordan ser den ut da?

Anonymous poster hash: e24ea...26a

Den ser ikke ut. Synes selv den er fæl og rar !Så skjønner ikke hvorfor noen liker den. Vil ha mer sprett i den ☺
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Hvem skryter av den?

Anonymous poster hash: d48d7...612

Nei, jeg kan ikke akkurat legge ut navnene her, hehe..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig liten-men så er jo hun veldig tynn så passer til kroppen hennes så klart.

Anonymous poster hash: 14588...9f8

Den er 100% prefekt. Sprettrumpe.:)

Anonymous poster hash: 00eca...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...