Gjest Angry Man Skrevet 1. juni 2015 #21 Skrevet 1. juni 2015 Selvfølgelig er det IKKE voldtekt!!!! Stakkars mann som blir traumatisert av en kjæreste som påstår at han er en voldtektsmann!! Han kunne da ikke vite at hun ikke ville, hun har da et ansvar for å si at hun ikke har lyst og ikke vil gjøre det. Da er jeg også en voldtektskvinne, har flere ganger sugd menn uten og spurt om lov, har også tatt tak i hodet deres og ført det ned mot mitt kjønn under seksuelle aktiviteter.. tenk om han egentlig ikke ville det? Ja, da har jeg voldtatt opptil flere ganger i mitt liv! Ja fyttirakkern! Stakkars mann. Bli tvunger til å slikke på en sånn måte! Synes du skal ta en lang god kikk i speilet og se deg for det du er! Voldtekskvinne! Skam!
Gjest Godjente Skrevet 1. juni 2015 #22 Skrevet 1. juni 2015 Ja fyttirakkern! Stakkars mann. Bli tvunger til å slikke på en sånn måte! Synes du skal ta en lang god kikk i speilet og se deg for det du er! Voldtekskvinne! Skam! Ja, jeg skjemmes 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #23 Skrevet 2. juni 2015 Så lenge hun åpenbart misliker dette, og han ikke har fått samtykke fra henne til slik sex, er dette utvilsomt voldtekt. Hvorfor er ikke mannen anmeldt??Anonymous poster hash: d5262...100 Han kan jo for faen ikke være tenkeleser👹 Dette må være det dummeste jeg har lest her inne..Anonymous poster hash: 9125f...c31 1
TaiBella Skrevet 2. juni 2015 #24 Skrevet 2. juni 2015 Jeg og kjæresten voldtar hverandre jevnlig vi da... 2
ClosedParadise Skrevet 2. juni 2015 #25 Skrevet 2. juni 2015 Altså, har aldri blitt voldtatt, men overfalt har jeg blitt. Men jeg skriver ikke historien på kg for å vite om jeg har blitt overfalt eller ikke. Du vet selv om du har vært utsatt for voldtekt eller ikke, var du ikke med på det - er det voldtekt. Syns det er synd så mange legger ut slikt på nett og spør andre "var dette voldtekt ?" Det vet jo personen innerst inne selv.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #26 Skrevet 2. juni 2015 Altså, har aldri blitt voldtatt, men overfalt har jeg blitt. Men jeg skriver ikke historien på kg for å vite om jeg har blitt overfalt eller ikke. Du vet selv om du har vært utsatt for voldtekt eller ikke, var du ikke med på det - er det voldtekt. Syns det er synd så mange legger ut slikt på nett og spør andre "var dette voldtekt ?" Det vet jo personen innerst inne selv. Denne signerer jeg så kraftig Anonymous poster hash: 00d01...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #27 Skrevet 2. juni 2015 Det der er langt fra voldtekt i mine øyne. Det det er er ei ung jente som ikke tør sette grenser for seg selv, og si i fra dersom det er noe hun ikke vil. Men voldtekt? Nei. Anonymous poster hash: 639f4...513 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #28 Skrevet 2. juni 2015 Da har jeg voldtatt kjæresten min mange ganger. Hilsen en kvinne.Anonymous poster hash: 44e38...a69
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #29 Skrevet 2. juni 2015 Hun skriver at hun valgte å suge ham fordi hun ikke ville være en dårlig kjæreste. Voldtekt er ikke et valg man tar! Å kalle dette for voldtekt er et hån mot alle som har opplevd reell voldtekt. Anonymous poster hash: 42337...8e2 Dette er så grunnleggende viktig! Dersom du har hatt et valg, og gjorde det av egen fri vilje uten å uttrykke at du ikke ville, kan man ikke i ettertid rope ut om voldtekt. Voldekt er ikke et valg. Jeg blir temmelig provosert av det hun skriver. Jeg synes også kjempesynd på kjæresten hennes som blir beskyldt for å ha voldtatt henne. Stakkars gutt. Anonymous poster hash: 73573...2c5 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #30 Skrevet 2. juni 2015 Dette er så grunnleggende viktig! Dersom du har hatt et valg, og gjorde det av egen fri vilje uten å uttrykke at du ikke ville, kan man ikke i ettertid rope ut om voldtekt. Voldtekt er ikke et valg. Jeg blir temmelig provosert av det hun skriver. Jeg synes også kjempesynd på kjæresten hennes som blir beskyldt for å ha voldtatt henne. Stakkars gutt. Anonymous poster hash: 73573...2c5 Hun samtykket ikke i denne sexen, og hun gjorde det ikke av egen fri vilje men kun for å etterkomme kjærestens ønske. Hun ønsket ikke å gjøre dette selv. Så lenge han sørget for å bli tilfredsstilt av henne uten å forvisse seg om at dette var noe hun ønsket, er dette voldtekt. Det at mange andre voldtekter er mer brutale og må oppfattes som mer alvorlige lovbrudd enn dette, hindrer ikke at også dette må betegnes som voldtekt. Anonymous poster hash: d5262...100
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #31 Skrevet 2. juni 2015 Hun samtykket ikke i denne sexen, og hun gjorde det ikke av egen fri vilje men kun for å etterkomme kjærestens ønske. Hun ønsket ikke å gjøre dette selv. Så lenge han sørget for å bli tilfredsstilt av henne uten å forvisse seg om at dette var noe hun ønsket, er dette voldtekt. Det at mange andre voldtekter er mer brutale og må oppfattes som mer alvorlige lovbrudd enn dette, hindrer ikke at også dette må betegnes som voldtekt. Anonymous poster hash: d5262...100 På hvilken måte er dette voldtekt? De var begge enige om at de ikke skulle ha samleie da de ikke hadde prevensjon. Oralsex er dermed et fint alternativ da det ikke fører til graviditet. Å føre hodet til partner ned til skrittet sitt er helt vanlig i seksuelle sammenhenger. Når hun da begynner å klå og suge han er jo han av den oppfatning at hun vil det hun også. Dette innebærer at hun samtykker til å ha sex, selv om hun ikke uttrykker det verbalt. Det er ikke slik at man må ha skriftlig samtykke for å ha sex. Mennesker er ikke tankelesere heller. Når du gjør noe, men tenker noe helt annet, kan ikke andre mennesker straffes på grunn av at du hadde disse tankene. Det er ikke voldtekt bare fordi hun gjorde noe hun ikke hadde lyst til. Hun hadde valget. Hun ble ikke fysisk eller verbalt presset av kjæresten sin. Det var hun som gjorde det fordi hun ikke ville skuffe kjæresten sin. Det er ikke kjæresten sin skyld. Jeg så en temmelig flott kommentar under denne artikkelen. Dersom en raner tigger deg etter penger og du gir penger. Du hadde egentlig ikke lyst til å gi penger, men du ville ikke ha dårlig samvittighet og å være en dårlig person. Sier du da til andre mennesker at du ble ranet? Anonymous poster hash: 73573...2c5 2
Gjest Jean Valjean Skrevet 2. juni 2015 #32 Skrevet 2. juni 2015 (endret) Slik jeg ser det så er det ikke voldtekt Endret 2. juni 2015 av Jean Valjean 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #33 Skrevet 2. juni 2015 Altså, har aldri blitt voldtatt, men overfalt har jeg blitt. Men jeg skriver ikke historien på kg for å vite om jeg har blitt overfalt eller ikke. Du vet selv om du har vært utsatt for voldtekt eller ikke, var du ikke med på det - er det voldtekt. Syns det er synd så mange legger ut slikt på nett og spør andre "var dette voldtekt ?" Det vet jo personen innerst inne selv. Så da mener du ts har blitt voltatt? Herlihet, noen er dramaqueens eller angrer dagen derpå.. Ts er en av disse. Denne saken ER IKKE en voldtekt.Anonymous poster hash: 9125f...c31 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #34 Skrevet 2. juni 2015 På hvilken måte er dette voldtekt? De var begge enige om at de ikke skulle ha samleie da de ikke hadde prevensjon. Oralsex er dermed et fint alternativ da det ikke fører til graviditet. Å føre hodet til partner ned til skrittet sitt er helt vanlig i seksuelle sammenhenger. Når hun da begynner å klå og suge han er jo han av den oppfatning at hun vil det hun også. Dette innebærer at hun samtykker til å ha sex, selv om hun ikke uttrykker det verbalt. Det er ikke slik at man må ha skriftlig samtykke for å ha sex. Mennesker er ikke tankelesere heller. Når du gjør noe, men tenker noe helt annet, kan ikke andre mennesker straffes på grunn av at du hadde disse tankene. Det er ikke voldtekt bare fordi hun gjorde noe hun ikke hadde lyst til. Hun hadde valget. Hun ble ikke fysisk eller verbalt presset av kjæresten sin. Det var hun som gjorde det fordi hun ikke ville skuffe kjæresten sin. Det er ikke kjæresten sin skyld. Jeg så en temmelig flott kommentar under denne artikkelen. Dersom en raner tigger deg etter penger og du gir penger. Du hadde egentlig ikke lyst til å gi penger, men du ville ikke ha dårlig samvittighet og å være en dårlig person. Sier du da til andre mennesker at du ble ranet? Anonymous poster hash: 73573...2c5 Spot on! Denne tråden er et hån mot folk som faktigst blir voldtatt.. Ikke rart 9/10 saker blir henlagt..Anonymous poster hash: 9125f...c31 1
ClosedParadise Skrevet 2. juni 2015 #35 Skrevet 2. juni 2015 Så da mener du ts har blitt voltatt? Herlihet, noen er dramaqueens eller angrer dagen derpå.. Ts er en av disse. Denne saken ER IKKE en voldtekt.Anonymous poster hash: 9125f...c31 Nei nei det mener jeg ikke. Jeg har ærlig talt ikke giddet å lest alt, men måtte bare skrive det jeg mener om at folk legger ut på nett "er dette voldtekt?" Det blir jeg nesten dårlig av. Men ser de fleste her mener det ikke er voldtekt. Skal lese gjennom nå.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #36 Skrevet 2. juni 2015 Nei nei det mener jeg ikke. Jeg har ærlig talt ikke giddet å lest alt, men måtte bare skrive det jeg mener om at folk legger ut på nett "er dette voldtekt?" Det blir jeg nesten dårlig av. Men ser de fleste her mener det ikke er voldtekt. Skal lese gjennom nå. Ja det syns jeg du burde gjøre. Les den grundig.Anonymous poster hash: 9125f...c31
ClosedParadise Skrevet 2. juni 2015 #37 Skrevet 2. juni 2015 Ja det syns jeg du burde gjøre. Les den grundig.Anonymous poster hash: 9125f...c31 Ikke voldtekt, i såfall blir jeg voldtatt ofte jeg da.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #38 Skrevet 2. juni 2015 Ikke voldtekt, i såfall blir jeg voldtatt ofte jeg da. Ja samme her, hehe:)Anonymous poster hash: 9125f...c31
Gjest Angry Man Skrevet 2. juni 2015 #39 Skrevet 2. juni 2015 Hun samtykket ikke i denne sexen, og hun gjorde det ikke av egen fri vilje men kun for å etterkomme kjærestens ønske. Hun ønsket ikke å gjøre dette selv. Så lenge han sørget for å bli tilfredsstilt av henne uten å forvisse seg om at dette var noe hun ønsket, er dette voldtekt. Det at mange andre voldtekter er mer brutale og må oppfattes som mer alvorlige lovbrudd enn dette, hindrer ikke at også dette må betegnes som voldtekt. Anonymous poster hash: d5262...100 Men herregud da menneske! Hun viste ikke på noen måte at hun ikke samtykket. Hvordan i all verden skulle kjæresten hennes forstå at dette var noe hun virkelig ikke ville? Men ifølge din logikk så er det vel slavearbeid hvis en part ber den andre støvsuge da, og det egentlig ikke foreligger noe ønske om å gjøre det annet enn for å etterkomme kjærestens ønske. Eller hva hvis du blir med på utstillingen du egentlig ikke ville på bare for å etterkomme kjærestens ønske! Kidnapping!! Du har en fryktelig sær forståelse av hva voldtekt er men saken er at hverken loven eller andre mennesker er enige med deg. Så det er kanskje på tide å revurdere din oppfattning eller hva?
The Kitten Skrevet 2. juni 2015 #40 Skrevet 2. juni 2015 (endret) Hun samtykket ikke i denne sexen, og hun gjorde det ikke av egen fri vilje men kun for å etterkomme kjærestens ønske. Hun ønsket ikke å gjøre dette selv. Så lenge han sørget for å bli tilfredsstilt av henne uten å forvisse seg om at dette var noe hun ønsket, er dette voldtekt. Det at mange andre voldtekter er mer brutale og må oppfattes som mer alvorlige lovbrudd enn dette, hindrer ikke at også dette må betegnes som voldtekt.Anonymous poster hash: d5262...100 Å kom igjen! Dette er ikke voldtekt, faktisk er det ikke i nærheten engang. Det er helt vanlig i et forhold å ikke be om oralsex, men heller føre hodet ned mot underlivet. Hvis man da ikke vil, så må man si det eller dytte armen vekk. Voldtekt er når en person blir truet eller tvunget til å ha sex. Ikke når en person ikke vil, men gjør det for å være grei med kjæresten. Endret 2. juni 2015 av The Kitten 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå