Gå til innhold

Hvor mange har dere møtt på nettet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dumt å bruke internet til å finne seg kjæreste da. alle mennesker har en lei uvane av å blåse seg selv opp i skyene å tegne glansbilder på internet som det skal godt gjøres å leve opp til i virkeligheten.

vet om mange som har gått på smellen der

Dette blir avsporing, men jeg bruker Tinder som en arena. Treffer så uffatelig få gutter i hverdagen at det er en bra arena for å i det hele tatt bekrefte at de eksisterer.

Anonymous poster hash: 674cb...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å avspore, men dere som har møtt 20+, hvordan klarte dere å ikke gi opp?

Anonymous poster hash: 674cb...ea7

Å være singel er for meg en meningsløs tilværelse, så jeg må jo bare holde på da.

Anonymous poster hash: 1fe39...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir avsporing, men jeg bruker Tinder som en arena. Treffer så uffatelig få gutter i hverdagen at det er en bra arena for å i det hele tatt bekrefte at de eksisterer.

Anonymous poster hash: 674cb...ea7

vet ikke hva tinder er så det eneste svaret jeg kan komme på er : ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ni. Alle fra Tinder. To var bare ligging én gang. Tre var én date og ikke mer. En var et mnd langt intenst forhold før han flyttet utenlands. En var ligging fire-fem ganger. En var et halvt år liggevennskap. Og han siste er kjærestemateriale som jeg har truffet i tre-fire mnder nå.



Anonymous poster hash: 28037...019
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 stk... Og det var mannen i mitt liv, som jeg nå er gift med :)

Anonymous poster hash: a43a5...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har møtt 20+ i løpet av et snaut år på jakt etter en kjæreste. De jeg har likt vil ikke treffe meg igjen, og vice versa. Men nå er jeg en helt elendig dater viser det seg.

Treffer aldri damer i hverdagen, så nett er egentlig eneste alternativ, men har nå gitt opp. 

Har lært en del av dette da, og ett av kriteriene mine nå for ny potensiell kjæreste, er at hun ikke er, eller har vært, på nettdatingtjenester. Det er en absolutt dealbreaker.

Damer med bra utessende blir så inn i h...... nedlesset med meldinger og oppmerksomhet, så jeg tror det blir vanskelig for veldig mange å slutte med dette, og spenningen med å gå videre til neste potensielle blir så stor at man vil få vanskeligheter med å slå seg til ro med noe. Gresset er ALLTID grønnere..............

 

Tror dog dette gjelder like mye for menn som for damer. 

 

Kaster vel litt stein i glasshus siden jeg har vært på nettdating selv, men det får så være. Det er jeg ferdig med for alltid, iallefall ift kjæreste. For kun sex funker det nok bedre.



Anonymous poster hash: 0653e...77f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har møtt 20+ i løpet av et snaut år på jakt etter en kjæreste. De jeg har likt vil ikke treffe meg igjen, og vice versa. Men nå er jeg en helt elendig dater viser det seg.

Treffer aldri damer i hverdagen, så nett er egentlig eneste alternativ, men har nå gitt opp. 

Har lært en del av dette da, og ett av kriteriene mine nå for ny potensiell kjæreste, er at hun ikke er, eller har vært, på nettdatingtjenester. Det er en absolutt dealbreaker.

Damer med bra utessende blir så inn i h...... nedlesset med meldinger og oppmerksomhet, så jeg tror det blir vanskelig for veldig mange å slutte med dette, og spenningen med å gå videre til neste potensielle blir så stor at man vil få vanskeligheter med å slå seg til ro med noe. Gresset er ALLTID grønnere..............

 

Tror dog dette gjelder like mye for menn som for damer. 

 

Kaster vel litt stein i glasshus siden jeg har vært på nettdating selv, men det får så være. Det er jeg ferdig med for alltid, iallefall ift kjæreste. For kun sex funker det nok bedre.

Anonymous poster hash: 0653e...77f

 

Hvordan er du en elendig dater? Det kommer vel mest ann på hvorvidt man klikker med de man treffer? :)

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver, men jeg er ikke klar til å gi opp. Treffer aldri nye menn i hverdagen, noen ganger på fest, men da er det så høy terskel for å ta initativ. Jeg er passe søt og blir ikke nedlesset av meldinger. Og er absolutt villig til å treffe en fyr over tid for å gi det en sjanse.

Anonymous poster hash: 40d88...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt 8 tror jeg. 1 var jeg sammen med halvannet år da jeg var 15/16. Resten har jeg møtt 1-3 ganger, ikke blitt noe mer. Holder kontakten sporadisk med en av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

dumt å bruke internet til å finne seg kjæreste da. alle mennesker har en lei uvane av å blåse seg selv opp i skyene å tegne glansbilder på internet som det skal godt gjøres å leve opp til i virkeligheten.

 

vet om mange som har gått på smellen der

 

Det er jeg ikke enig i.

 

Jeg tror man får et ganske riktig bilde av hvordan jeg er både via tidligere profil på nettsted, og ved å lese det jeg skriver her inne.

Anonymous poster hash: f1b29...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...