Gå til innhold

Stygt med litt for store støvletter?


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Jeg passer dessverre ikke støvletter som de skal, men gjorde likevel et impuls-kjøp, og nå står det et par svarte støvletter med snøring ute i gangen.

Når jeg står oppreist står det cirka to centimeter ekstra sko ut helt øverst. har vært hos skomaker for å se om han kunne gjøre noe med det, men han ville ikke ta jobben, dessuten ville det koste meg dobbelt så mye som støvlene kostet.

Har likevel veldig lyst til å bruke dem.. de er jo så fine! og ekstra fine til skjørt.

Kan jeg bruke dem, selv om de er litt for store i skaftet? eller ser det helt teit ut? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gwynnie

Vet akkuart hva du mener her. Har også slike støvletter med "for" vide skaft. men etter litt om og men syns jeg ikke at det egentlig er noe problem. Du kan fks få plass til buksa di nedi dem, det er jo veldig in for tiden. Hvis du liker dem, bruk dem sier nå jeg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe var det han rare skomakeren rett ved intersport? Ikke mye han vil nei :) Jeg går med for vide støvletter men har ikke fått noen bemerkninger om dem, så sett igang, de er sikkert kjempefine! Om det er slike jeg tenker på da, og jeg vil også ha slike!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er snakk om stretch skaft så de blir liggende i en "leggvarmer" aktig ting nederst rundt anklene ser jeg ingen grunn til at du ikke skal bruke dem!!

(og her var det jo ikke snakk om stretchskaft når jeg så etter, så da er det vel bare tut og kjør, eller ut og gå da ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spidey: var nettopp han ja! syns det var rart at han ikke ville ta imot jobben :roll: kjøpte mine på eurosko for 400, med snøring og hel. de du vil ha? :D

Takk for svar alle sammen, tar sjansen på å gå med dem likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp men jeg har ikke råd, bruker aaltfor mye penger :-? Jeje får bare traske rundt på drittskoene mine, de blir da fine med leggboffene på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...