Gå til innhold

Hvor ekstreme seksuelle fantasier er tillatt?


Mizflop

Anbefalte innlegg

I et forhold, der fantasiene er forutsatt å ikke praktiseres i virkeligheten, hvor ekstreme kan de være? Hva er tillat samfunnsmessig eller innenfor husets fire vegger??

Jeg er interessert i å høre din mening. Hold det seriøst folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mocchhaa

For min del kan man fantasere om hva man vil, men om det begynner å bli groteskt så vil jeg helst ikke vite av det. Hadde ikke sluttet å elske partneren min, og hadde vært hos han, men hadde bedt han holde noen ting for seg selv isåfall. Man kan jo ikke noe for hva som tenner en, og da er det jo bare å sørge at det forblir en fantasi og ikke noe man oppriktig kunne tenkt seg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Tenker at alt er lov i fantasien, men som det nevnes over her - blir det for ekstremt i en retning hadde jeg nok satt pris på å ikke vite om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som de over her. Inni hodet, i privatlivet, i fantasien, kan man holde på med akkurat hva man vil. Det er en sak mellom deg selv og deg selv, og ingen andre, og slett ikke noe man skal skamme seg over. De fleste har gode nok antenner og velfungerende varsellamper til å vurdere hva som kan deles, hva som kan praktiseres, og hva som bør holdes i hodet. Såpass tillit har jeg altså til mine medmennesker. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord - du spør om hvilke tanker det er tillatt å tenke ???
Blir ikke det litt rart ?? - At du skal ha en form for Politi i hodet ditt ???

Alt er lov å tenke, mye av det er helt OK å praktisere. Har du den rette partner - kan du snakke om absolutt alt. Ingenting er så vakkert som når en særing finner en annen særing og får noen å dele alt med. Da snakker vi god gammeldags kjærlighet :hjerte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Faerunpedia

Det er da ingen som kan bestemme hva du fantaserer om. Men det kan jo være lurt å holde enkelte ting for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er samtykke og voksne involvert så får folk gjøre som de selv vil mener nå jeg. Og om alt bare er i tankene som fantasi, så er det jo ikke grenser for hva en kan fantasere om(se litt hentai så skjønner dere hva jeg mener:P). Da må en kjenne på hva en selv synes er ok og ikke for det er individuelt.



Anonymous poster hash: 152ad...be0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier. Hva du fantaserer om er din sak. Ditt liv, dine tanker. Men noen fantasier bør forbli fantasier, og overskrider de feks loven bør du strengt tatt holde dem for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene :)

Og er selvfølgelig enig i alt som er nevnt over. Syns bare det er interessant når to finner hverandre og begge har livlig fantasi, frekke og ekstreme, men på hver sin kant. Selv om en er ekstrem i fantasien og det gjelder begge parter, så kan det være stor forskjell på hva det ekstreme handler om :)

Det er mange fantasier som kan praktiseres, men også mange en ikke bør realisere. Noen fanasier gjør seg best i hodet. Det kan jeg være veldig enig om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er heldigvis lov og fantasere om. Tanken er fri og ingen kan straffe den. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Alt er heldigvis lov og fantasere om. Tanken er fri og ingen kan straffe den. Heldigvis.

Blitt av deg da, kjære, Gother?

 

Og jeg som hadde tenkt fortelle om min opplevelse fra i fjor sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med alle her; så lenge det er lovlig burde det være lov å snakke om det. Om partneren godtar det er en annen sak, og da skal man selvsagt respektere dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fantasien og tankene er alt lov.

 

I praksis mener jeg alt er lov så lenge de involverte parter er voksne og har gitt sitt informerte samtykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...