Gå til innhold

Festlige Dawkins

debatant

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin

Har du mensen, hehe

om du svarer svarer jeg og..........

Hvordan skal noen greie å ta deg alvorlig. Når du driver på med slik barnsligheter som det der ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skal noen greie å ta deg alvorlig. Når du driver på med slik barnsligheter som det der ?

Er det mulig å ta en person som tror at universet er 6000  år gammelt alvorlig uansett?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Er det mulig å ta en person som tror at universet er 6000  år gammelt alvorlig uansett?

Godt poeng

Nei det er det ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde du var ferdig her.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte ikke om du tok feil. Jeg spurte om hva vist du tar feil ?

Du er vel i stand til å svare på et hypotetisk spørsmål er du ikke ?

Jeg mener jeg var i stand til å svare på ditt hypotetiske spm.

Jeg mener som deg at jeg ikke tar feil. Men jeg kan fint innrømme muligheten til at jeg kan ta feil. Hvorfor er ikke du i stand til å gjøre det samme ?

Det er her du ser en av de største forskjellene på de ikke troende\skeptiske og de jeg vil kalle konservative troende- Vi er i stand til å innrømme muligheten til at vi kan ta feil. 

du slang masse løgner om kristne, for så å tro at jeg skal nøste opp i tullet.

god jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god jul

Herregud som dum du er :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trodde du var ferdig her.........

Du tror så mye du...

Dette er jo en eneste lang avsporing av trådens opprinnelige tema, Det er svært lenge siden den handlet om Dawkins.

Denne tråden handler om Festlige debatant.  Og alt det rare du kan få deg til å tro på.

For ikke å snakke om all den kunnskap du velger å lukke ørene for.

Jeg har gitt opp å diskutere med deg. Men jeg kan nok finne på å komme med noen innspill til andre ...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

god jul

Jeg har ikke sagt noen løgner om kristne.

Men om du faktisk mener at jeg har gjort det ( noe jeg ikke har ) så kan du sikkert ramse opp alle løgnene du mener jeg har fortalt. 

Men jeg kan ikke annet en å finne det morsomt at du ikke er i stand til å svare på det jeg spør deg om.

Jeg spør en siste gang. Og jeg vet du ikke vil svare men jeg gjør det alikavel.

Så la oss se om det er i stand til å svare på mitt hypotetiske spørsmål.

Hva om du tar feil ?

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg har ikke sagt noen løgner om kristne.

Men om du faktisk mener at jeg har gjort det ( noe jeg ikke har ) så kan du sikkert ramse opp alle løgnene du mener jeg har fortalt. 

Men jeg kan ikke annet en å finne det morsomt at du ikke er i stand til å svare på det jeg spør deg om.

Jeg spør en siste gang. Og jeg vet du ikke vil svare men jeg gjør det alikavel.

Så la oss se om det er i stand til å svare på mitt hypotetiske spørsmål.

Hva om du tar feil ?

Det er en større mulighet at du kommer til å bli servert frokost på senga i morgen tidlig av Prinsesse Diana ridende på en enhjørning, akkompagnert av Titanic-orkesteret som spiller "Ooops I did it again" av Britney Spears og er iført rosa tutuer med neongrønne prikker på enn at du får svar på spørsmålet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Det er en større mulighet at du kommer til å bli servert frokost på senga i morgen tidlig av Prinsesse Diana ridende på en enhjørning, akkompagnert av Titanic-orkesteret som spiller "Ooops I did it again" av Britney Spears og er iført rosa tutuer med neongrønne prikker på enn at du får svar på spørsmålet ditt. 

Jeg vet

Derfor kommer jeg ikke til å spør igjen. Når ignorere spørsmålet mitt. Men det skal bli spennedne å se hva han finner på å svare. Det eneste som er sikkert er at det vil være noe som ikke har noe som helst med det jeg skrev å gjøre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg vet

Derfor kommer jeg ikke til å spør igjen. Når ignorere spørsmålet mitt. Men det skal bli spennedne å se hva han finner på å svare. Det eneste som er sikkert er at det vil være noe som ikke har noe som helst med det jeg skrev å gjøre. 

Velkommen i gjengen!  :hug:

Jeg inviterte ham til og med på muffins, men de ville han ikke ha. Verdensvant som han etter eget sigende er, så ble nok noen usle muffins for proletarisk for han. Jaja, mer for oss da  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Har dere det artig:)

Jupp, men det forutsetter et visst intellektuelt nivå som du så ettertrykkelig har bevist at du ikke innehar. Synd, men sånn er livet. Du skulle nok ha spist et par epler fra Kunnskapens Tre lell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, men det forutsetter et visst intellektuelt nivå som du så ettertrykkelig har bevist at du ikke innehar. Synd, men sånn er livet. Du skulle nok ha spist et par epler fra Kunnskapens Tre lell. 

Noen ganger lurer jeg på hva du har oppi muffinsene dine.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Noen ganger lurer jeg på hva du har oppi muffinsene dine.....

Ikke noe muffens i muffinsene mine. Bare gode greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe muffens i muffinsene mine. Bare gode greier. 

Gode greier kan være muffens, sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode greier kan være muffens, sies det.

Hvis du hadde sluttet  å tro på alt som sies til deg og begynte å tenke selv, hadde nok mye vært vunnet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Er heller ikke i stand til å si hva slags løgner jeg skal ha sagt om kristne.

vel det var jo å forvente.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde sluttet  å tro på alt som sies til deg og begynte å tenke selv, hadde nok mye vært vunnet.

Nå syns jeg du er litt urettferdig.

Debatant tror slett ikke alt som sies til ham. Han tror f.eks ikke på NOE av det som står i alle de tusener av vitenskaplige artikler som støtter evolusjonsteorien eksplisitt eller implisitt. Han tror ikke på en stavelse av alle de bøker som er skrevet om radiologiske dateringsmetoder, og han tror heller ikke et øyeblikk på noen påstander om at en mutasjon kan være noe annet enn en skadelig feil i en skapnings DNA, og slett ikke at den kan være fordelaktig.

I det hele tatt, han er ekstremt selektiv mht hva han tror og ikke tror på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg du er litt urettferdig.

Debatant tror slett ikke alt som sies til ham. Han tror f.eks ikke på NOE av det som står i alle de tusener av vitenskaplige artikler som støtter evolusjonsteorien eksplisitt eller implisitt. Han tror ikke på en stavelse av alle de bøker som er skrevet om radiologiske dateringsmetoder, og han tror heller ikke et øyeblikk på noen påstander om at en mutasjon kan være noe annet enn en skadelig feil i en skapnings DNA, og slett ikke at den kan være fordelaktig.

I det hele tatt, han er ekstremt selektiv mht hva han tror og ikke tror på.

Det er ikke selektivt å påstå at liv ikke oppstår tilfeldig. Alt vi vet tilsier nettopp det.

At evolusjon ikke er observert av forfatterene til de tusener av artiklene du refererer til. Gir ikke det deg et hint om at det er en uobservert prosess. Og dermed uvitenskapelig.

Det har ikke noe med vitenskap å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...