Gå til innhold

Hår på lårene


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jg har problemer md hårvekst på lårene og vil gjerne fjerne dem.Mn når jeg sa dt til noen damer jeg kjenner sa de at jeg ikke burde gjøre det.De sa at det ville vokse ut mer.Men så var det en annen dame somm gjorde det med veet voks.Hun sa det ble veldig bra og at du bare trengte å gjøre det hver 4 uke.Hva skal jeg gjøre?Er det særlig smart å gjøre det?Det er veldig mye!

Koz j 15 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mn når jeg sa dt til noen damer jeg kjenner sa de at jeg ikke burde gjøre det.De sa at det ville vokse ut mer.

Generell barbering fører jo til at hårene som vokser ut igjen blir mørkere og itillegg kraftigere. Det gjelder bare ikke hårene på lårene :wink:

Hva skal jeg gjøre?Er det særlig smart å gjøre det?Det er veldig mye

Dette er opp til deg! Når jeg selv fjerner hårene på bena med voks blir resultatet bra.

Husk bare på å "dampe huden" før behandlingen foretas 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Det kommer mer hår når man blir eldre, det kommer ikke mer hår av å barbere eller vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hår på lår suger!

det har jeg masse av hehe vel... problemet med dem er at de gror i forskjellige retninger over hele låret. jeg barberer alltid da voksing ikke fjerner alle hår...

hår blir IKKE mørkere lengre av barbering >:(

det bare føles ekkelt ut med skjeggstubber overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo meningen at man skal barbere BEINA og ikke bare leggene. Det er jo ikke noe poeng i a bare barbere leggene hvis en fortsatt har masse har pa larene. Eller sa er like sa godt a ikke gjore det i det hele tatt.....

Harene blir bare tykkere og stivere etter at man bareberer seg, men det er det verdt i og med at man barberer det bort allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...