Gå til innhold

Tattovering i Tyrkia(Side)


Amalie.a

Anbefalte innlegg

Problemet med å tatovere seg på slike feriesteder er at tatovøren ofte ikke får sett tatoveringen i etterkant. De får ikke sett hvordan den gror eller om den blir betent, så om de gjør noe feil er det vanskeligere for dem å ordne opp i det, og kunden har færre muligheter for å komme tilbake og klage. I mange av de seriøse studioene i Norge får man gratis touch up innen en viss periode, noe som gir tatovøren mulighet til å se tatoveringen mens den gror og når den er ferdig.

Om du er fast bestemt på å gjøre dette (noe jeg i grunn fraråder, du har mindre sjanse til å angre om du venter et år og finner en god tatovør her i Norge) så er det et par ting du er nødt til å se etter. Det mest åpenbare er renslighet. Ser det rent ut? Bruker alle tatovørene hansker og plastbarrierer mellom alt de tar på? Kan studioet vise frem bevis på bestått helseinspeksjon fra det siste året(!)?

Ikke bare gå til den første tatovøren som er ledig. Be om å se alles portefølje, og se nøye gjennom dem. Det du bør se etter er rette og konsekvente linjer, saturerte og jevne farger og generelt design. Er alle tatoveringene basic flash-tatoveringer som de ikke har tegnet selv? Dropp det. Se etter en som har den type stil og farger som du har sett for deg på forhånd. Velger du kun den første som er ledig uten å gjøre dette øker du sjansen drastisk for å få en ræva tatovering. Det er også veldig viktig at tatoveringene i porteføljen er ferdig grodd, av grunnene jeg skrev om i første innlegg. Hvis alle tatoveringene i porteføljen er røde og ferske hadde jeg droppet det.

Anonymous poster hash: dff3a...74b

Forstår hva du sier om hvordan det skal gro og slikt.. Absolutt noe jeg skal ta i betraktning! Men mange gode tips til hva jeg må se etter så tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://www.facebook.com/pages/The-Cub-Professional-Tattoo-Piercing-Studio/246093245407116

Her er studioet jeg har tatovert meg på to ganger :) Hvis det er til nytte å vite, så har selveste Kristian René (han klysa fra Paradise) også tatovert seg der, den tok vel seks-ish timer...

Anonymous poster hash: 0623d...547

Det er der jeg hadde tenkt å dra! Var nærme hotellet jeg skal bo på.. Var du fornøyd eller var det ok der liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange får infeksjon i tatoveringen sin i Tyrkia, dette grunnet varmen og flere bakterier der nede, enn hva vi er vant med. Kjenner veldig mange som har fått infeksjon, og dermed har tatoveringen blitt stygg.

Så jeg hadde heller tatt tatovering her i Norge.

Anonymous poster hash: 130a2...27b

Manger får infeksjon i Norge, alt handler jo om hvordan stedet er:) dette vil uansett skje siste dagen så det med varmen blir nok ikke i like stor grad et problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manger får infeksjon i Norge, alt handler jo om hvordan stedet er:) dette vil uansett skje siste dagen så det med varmen blir nok ikke i like stor grad et problem :)

Jeg vet ikke hva jeg vil advare mest mot, varme og tatovering eller fly i 6 (?) timer med en ny tatovering :P

Anonymous poster hash: 1330c...eb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der jeg hadde tenkt å dra! Var nærme hotellet jeg skal bo på.. Var du fornøyd eller var det ok der liksom?

Veldig fornøyd :) Og ja, det var ok der!

Anonymous poster hash: 0623d...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...