AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Del Skrevet 26. mai 2015 Hei! Jeg har nettopp fått førerklasse A og skal begynne å kjøre MC til universitetet. Det er egen parkering for mc, så det er greit. Men hva i all verden gjør jeg med klærne? Har planer om å kjøpe en toppboks som jeg kan ha hjelmen i på dagtid, men jeg sitter fremdeles igjen med bukse og jakke som tar rimelig mye plass. Det er knagger i 1 etg men her er det åpent for alle å komme inn. Jeg har lite lyst å bli frastjålet utstyret mitt, så dette er ikke noe alternativ. Det er skap men disse er så små at jeg hadde måtte brukt 2 skap for bukse og jakke + skapet jeg har bøker i. Lite praktisk om jeg skulle komme søkk våt en morgen... Noen gode ideer? Hvordan løser alle andre det? Drasser dere med dere alt utstyret mellom forelesningene? ps: det er ikke noe alternativ å droppe skikkelig utstyr for å slippe problemstillingen. Jeg kjører alltid skinnsko, hansker, hjelm, bukse og jakke med beskyttelse i. Anonymous poster hash: 39a1f...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 27. mai 2015 #2 Del Skrevet 27. mai 2015 Kjøp eget, stort skap med lås og spør noen som er "in charge" om du kan sette det på en passende plass Det er den eneste og enkleste løsningen jeg kommer på, og den er nok litt drastisk, men kanskje det finnes noen andre kreative mennesker her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 28. mai 2015 #3 Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg henger hjelm og hansker på sykkelen, jakka har jeg på meg eller henger over stolen, og da er det bare buksa igjen. En del MCer har en liten bøyle der man kan låse fast hjelmen. Eller man kan få det ettermontert. Da kan du putte klærne i toppboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå