Gå til innhold

Forskjell på Dagbladet og VG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anser begge avisene som ganske like, men likevel VG som hakket bedre fordi de i noen perioder setter søkelyset på viktige saker, og skriver ganske gode artikler om temaene - som de vinner priser for.

Anonymous poster hash: b4987...ea4

Enig. Det er useriøst å kalle VG for en søppel-avis. De setter fokus på flere viktige saker, og skriver gode artikler om disse. De har også avdekket en del med gravejournalistikk. Syns også VG har en ryddigere og mer oversiktig nettside enn Dagbladet, derfor foretrekker jeg VG.

Ellers leser jeg fast Aftenposten, Adressa og Siste.

Anonymous poster hash: d7b01...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

De har utviklet seg i samme retnig. VG var vel høyredridd og Dagbladet sosialistisk. Spennende at medier endrer seg; jeg ser ikke noe galt i det.

Jeg leser ikke disse hverken på nett eller i papir, unntatt lørdag. Begge har gode og interessante magasiner.

Vi er abo på Morgenbladet. Jeg liker fyldige og nyanserte artikler. Av og til abo Klassekampen. Og fast abo Aftenposten.

Jeg ønsker bare å opplyse om at det finnes flere aviser som er verdt å lese. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet er historisk en Venste-avis. Altså partiet Venstre. Avisen er mer liberal enn sosialistisk i alt annet enn økonomisk politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Leser kun nettavisene og jeg velger Dagbladet fremfor VG av den enkle grunnen av at de har en mye mer behagelig layout.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...