AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Del Skrevet 26. mai 2015 Hva gjør jeg ??? Jeg fødte for to måneder siden og jammen er jeg gravid på nytt !!! Har ikke fått mensen engang men allikevel. Vet at man må ha vært i jobb i x antall måneder for å få stønad og det blir jeg jo ikke værende nå ettersom jeg er hjemme på mammapermisjon og vil gå rett over i en ny. Hva gjør man i slike situasjoner ? Anonymous poster hash: 15db9...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Del Skrevet 26. mai 2015 Setter av en pen slant hver lønning frem til fødsel du får engangsstønad og Anonymous poster hash: ae1f8...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Del Skrevet 26. mai 2015 Hvis du får foreldrepenger teller disse med i opptjeningen til nye foreldrepenger. Anonymous poster hash: 24abe...0e1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M0niq Skrevet 26. mai 2015 #4 Del Skrevet 26. mai 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=887271 Sjekk ut denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Del Skrevet 26. mai 2015 Hvis du mottar foreldrepenger teller dette som vanlig lønn og du har krav på ny permisjon. Men du og far må være ferdig med den første permisjonen før dere går inn i permisjon nr 2. Anonymous poster hash: 699b8...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Del Skrevet 26. mai 2015 Første permisjon blir slettet når man begynner på permisjon 2. Anonymous poster hash: f761d...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Servicetekniker Skrevet 26. mai 2015 #7 Del Skrevet 26. mai 2015 Blir sammenhengende amming i over 2 år da viss ikke lengere og kanskje amme 2 samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg vil gjøre deg oppmerksom på at du henges ut i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=421727&page=151 Anonymous poster hash: b369e...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agnesb Skrevet 30. mai 2015 #9 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg vil gjøre deg oppmerksom på at du henges ut i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=421727&page=151 Anonymous poster hash: b369e...29c henges ut??? :-p skrivemåten på overskriften ehr tilsier en 2 mnd lang fødsel, så det var vel bare morsomt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #10 Del Skrevet 1. juni 2015 Hei, Er i nesten samme situasjon, jeg skal egentlig jobbe i 3 mnd før neste permisjon starter, (er fortsatt i første permisjon nå) Det jeg lurer på er, hva hvis jeg blir så dårlig at jeg ikke klarer å jobbe de 3 mnd og blir sykemeldt? Får jeg allikevel ta permisjon med lønn når baby nummer 2 ankommer eller får man kun engangsstønad? (har fast jobb og 100% dekningsgrad i permisjon nå)Anonymous poster hash: da55d...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 1. juni 2015 #11 Del Skrevet 1. juni 2015 Hei, Er i nesten samme situasjon, jeg skal egentlig jobbe i 3 mnd før neste permisjon starter, (er fortsatt i første permisjon nå) Det jeg lurer på er, hva hvis jeg blir så dårlig at jeg ikke klarer å jobbe de 3 mnd og blir sykemeldt? Får jeg allikevel ta permisjon med lønn når baby nummer 2 ankommer eller får man kun engangsstønad? (har fast jobb og 100% dekningsgrad i permisjon nå)Anonymous poster hash: da55d...f32 Sykepenger er likestilt med lønn når der gjelder opptjening til permisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå