Gå til innhold

Hvordan skaffe en fuck friend (ff)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hva om det ringer en kjekk kar som også vil ha spenning? En som ikke må ta så tragiske stegfor å få seg noe, men som bare er ute etter samme eventyret som meg? Så møtes vi, umiddelbar tiltrekking skjer. Vi må ha hverandre og han blir med meg hjem. Vi har så bra sex at vi ikke gjør noe annet i flere dager. Låser oss inne. Bestiller mat. Han går bare hjem for å pakke flyttelasset. En uke etter første møte bor han hos meg. Vi blir forelsket. Forelskelsen blir til ekte kjærlighet. Vi gifter oss. Drar på turer sammen og får felles opplevelser og minner. Blir sterkt knyttet til hverandre, vi blir paret andre misunner. Vi gifter oss. Et par år senere får vi barn. Gjerne tvillinger. Selger leiligheten og kjøper hus. Vi blir gamle sammen og finner glede i mange barnebarn.

Tuller, men man vet jo aldri. :D :PAnonymous poster hash: 1ca1e...33b

Det er klart det mest sannsynlige scenario... :plystre:

Men var det ikke FF det var snakk om da..? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er klart det mest sannsynlige scenario... :plystre:

Men var det ikke FF det var snakk om da..? :klo:

Kjempesannsynlig. Jeg glemte bare å skrive at han selvfølgelig hadde kommet ridende på en hvit hest til første date. ;)

Anonymous poster hash: 1ca1e...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremtidig Frier? :fnise:

Hihi! :D Ja, jeg tror nok at det er det jeg eeegentlig er ute etter. ;) Men da jeg begynte tråden var det ikke det. ;)

Anonymous poster hash: 1ca1e...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det kun tilfeldighet som spilte inn da jeg fikk min ff. Jeg ble invitert på fest hos en kompis av en kompis av meg. Der ble jeg kjent med en fyr og vi kom godt overens, og etterhvert så vi ble fullere så spurte han meg om tlf nr og sa at jeg kunne få komme på nach hos han etter vi hadde vært på byen. Så jeg gjorde jo det, og etter den kvelden så hadde vi sex hver helg. Vi ble aldri enige om at vi var ff, det bare ble sånn liksom. Vi prøvde jo også å være med hverandre sånn utenom sex også, men vi merket fort at det ikke gikk. Vi var selvfølgelig gode venner, men merket at det ikke kunne blitt noe mer mellom oss. Vi var ff i 8mnd ca. Det som "ødela" det var at jeg uheldigvis ble gravid.. og da ble det mye stress mellom oss, vi visste jo ikke hva vi skulle gjøre osv.. jeg fikk SA i uke 14, så etter det snakket vi nesten ikke sammen. Men vi møttes 2 ganger etter det og hadde sex igjen, og da var det samme som før. Men det ble aldri noe mer.. Men nå så er vi veldig gode venner og snakker fortsatt sammen som venner :) Vi forberedte jo oss på å bli foreldre ilag, så han kommer alltid til å være en spesiel person for meg uansett. Men men :) Noen måneder etter så fikk jeg meg kjæreste og er kjempelykkelig med det nå :D



Anonymous poster hash: d17a4...250
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri selv gått inn for å finne meg en FF, men har hatt opp til flere. Truffet de på vanlige datingsider/app'er. Der jeg selv har laget en skikkelig profil der jeg søker ei dame å bli kjent med....og at vi tar det derfra. Flere damer som har tatt kontakt og sagt rett ut at de kun ønsker sex....det lengste forholdet jeg har hatt har vart i over 1,5år nå. Vi har som regel gjort mye mer enn bare for å møtes for sex da....weekendturer....kino....ut på byen osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...