Hardy_Poteter Skrevet 3. juni 2015 #81 Skrevet 3. juni 2015 Perfekt størrelse Anonymous poster hash: fa008...fbd Så bra.☺
Gjest Nikee Skrevet 6. juni 2015 #82 Skrevet 6. juni 2015 Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep samt svar til dette Nikee, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #83 Skrevet 10. juni 2015 No way, er lite sannsynlig at den lille prosenten med stor pikk har vært 9/10 av mine elskere. Og jeg går ikke etter noe spesiell type, trodde faktisk alle hadde så stor pikk (17-21 cm) inntil jeg var uheldig å møtte på et par med det jeg vil definere som wienerpølse. Anonymous poster hash: cf01e...2f8 Det er faktisk den undersøkelsen som har færrest "feilmarginer" så jo, det stemmer. Tror du har sett feil Anonymous poster hash: a1255...4a1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #84 Skrevet 11. juni 2015 Noen ganger betyr stor nese stor pikk, andre ganger har jeg møtt på menn med liten nese i forhold til resten av ansiktet, og gedigen stake. Det samme gjelder kroppsbygning, har møtt spinkle menn med slapt håndtrykk som viste seg å være utstyrt som en hest. Akkurat på dette området er livet virkelig som en konfekteske Anonymous poster hash: 26978...730
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå