Gå til innhold

Utseemde til menn med stor penis.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Øyne som sitter tett sammen, flat panne, brede nesebor, hårete kropp (spesielt på rygg og skuldre), lange armer som rekker helt ned til knærne, lut kroppsholdning, dårlig utviklede gripemuskler i tomlene, platfot. Disse er alle tegn på at en har stor penis.

Noe av det du skriver stemmer faktisk med en hormonell sykdom der det foreligger et for høyt nivå av veksthormon i blodet

Endret av Personenmeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ikke an å se om en person har en stor penis, men man kan se om han har store baller (rent statistisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil og feil. Skostørrelse lyver ofte. Høyde lyver enda oftere. Sjekk nesa. Har vært med mange høye menn som har vært skuffende dårlig utstyrt. Har omsider lært meg at det er nesa som teller. Anonymous poster hash: c18bb...bdf

Har hatt sex med menn som hadde liten nese og stor pikk, og motsatt,så det stemmer ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig så har jeg ikke kunnet se det rent fysisk, MEN velutstyrte menn har ofte en egen fremtreden, de utstråler ett eller annet. Jeg har alltid tenkt at det er en form for trygghet og selvtillit som de kanskje ikke selv er klar over at de viser. Klær eller utseende generelt har ikke noe med saken å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har bare 15 cm jeg, på tide å grave seg ned

 

ca. 15cm er egentlig en ganske fin størrelse 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, har bare 15 cm jeg, på tide å grave seg ned😢

Ja huff, du har over gjennomsnittet. Verden er en grusom plass. Må være forferdelig å være deg. Istedet for å grave deg ned, så kan du bygge et høyt tårn, sånn at du kommer deg opp av dritten.;)

Anonymous poster hash: 74f78...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har bare 15 cm jeg, på tide å grave seg ned😢

Så lenge du kan bruke den riktig er det jo ingenting leit ved det.

Anonymous poster hash: f1b9f...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du kan bruke den riktig er det jo ingenting leit ved det.

Anonymous poster hash: f1b9f...d83

Med en så stor pikk, så trenger han ikke å bruke den en gang, nok å bare plassere den inni, så gjør den resten av jobben.:P

Anonymous poster hash: 74f78...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en så stor pikk, så trenger han ikke å bruke den en gang, nok å bare plassere den inni, så gjør den resten av jobben.:P

Anonymous poster hash: 74f78...af6

Haha. Hva er definisjonen på liten pikk egentlig? Har bare hatt én å leke med så langt, så har litt mangel på erfaringer :fnise:

Anonymous poster hash: f1b9f...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Hva er definisjonen på liten pikk egentlig? Har bare hatt én å leke med så langt, så har litt mangel på erfaringer :fnise:

Anonymous poster hash: f1b9f...d83

Hvis jeg sier at 85% har 16 cm eller mindre ifølge studier, så kan du jo anta selv;) Den største studien der 15 000 menn ble målt, var gjennomsnittet 13 cm, og det var bare 2 i studien som hadde over 20 cm.:) Største var forøvrig 21 cm.

Anonymous poster hash: 74f78...af6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sier at 85% har 16 cm eller mindre ifølge studier, så kan du jo anta selv;) Den største studien der 15 000 menn ble målt, var gjennomsnittet 13 cm, og det var bare 2 i studien som hadde over 20 cm. :) Største var forøvrig 21 cm.

Anonymous poster hash: 74f78...af6

 

De måler ikke ståpikker i slike undersøkelser, de bare drar i slappingen til det stopper. Så det er litt usikre målinger.

Anonymous poster hash: 4f379...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De måler ikke ståpikker i slike undersøkelser, de bare drar i slappingen til det stopper. Så det er litt usikre målinger.

Anonymous poster hash: 4f379...fc0

Noen studier har de målt erigert jo, men andre ikke.:)

Anonymous poster hash: 74f78...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erfaringsmessig så har jeg ikke kunnet se det rent fysisk, MEN velutstyrte menn har ofte en egen fremtreden, de utstråler ett eller annet. Jeg har alltid tenkt at det er en form for trygghet og selvtillit som de kanskje ikke selv er klar over at de viser. Klær eller utseende generelt har ikke noe med saken å gjøre.

 

Hvor stort er forskningsgrunnlaget?

Anonymous poster hash: 7af09...844

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en så stor pikk, så trenger han ikke å bruke den en gang, nok å bare plassere den inni, så gjør den resten av jobben.:P

Anonymous poster hash: 74f78...af6

Jøss, føler litt av usikkerheten forsvant. Har forøvrig lagt merke til at den kan variere litt i størrelse. Noen ganger 16 og så ned til 14. Kommer kanskje an på hvor kåt man er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sier at 85% har 16 cm eller mindre ifølge studier, så kan du jo anta selv;) Den største studien der 15 000 menn ble målt, var gjennomsnittet 13 cm, og det var bare 2 i studien som hadde over 20 cm. :) Største var forøvrig 21 cm.

Anonymous poster hash: 74f78...af6

No way, er lite sannsynlig at den lille prosenten med stor pikk har vært 9/10 av mine elskere.

Og jeg går ikke etter noe spesiell type, trodde faktisk alle hadde så stor pikk (17-21 cm) inntil jeg var uheldig å møtte på et par med det jeg vil definere som wienerpølse.

Anonymous poster hash: cf01e...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

No way, er lite sannsynlig at den lille prosenten med stor pikk har vært 9/10 av mine elskere.

Og jeg går ikke etter noe spesiell type, trodde faktisk alle hadde så stor pikk (17-21 cm) inntil jeg var uheldig å møtte på et par med det jeg vil definere som wienerpølse.

Anonymous poster hash: cf01e...2f8

Det er fordi øyemålet deres er helt bak mål. Tror vitenskapfolk som har forsket på dette har mere peiling enn ei random jente. Så er det ei kjennsgjerning at gutter skryter på seg noe veldig. Tror heller det er sånn at de du hadde sex med var gjennomsnittlige. Er ca 1 av 10 0000 som har en størrelse på over 20 cm.

Anonymous poster hash: 74f78...af6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stort er forskningsgrunnlaget?

Anonymous poster hash: 7af09...844

Haha, kvalifisere ikke til forskning med så lite grunnlag som jeg har. Basert på en del second hand info også 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke se på en mann om han har stor penis. Det er bare tull

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har bare 15 cm jeg, på tide å grave seg ned

 

Perfekt størrelse ;)

Anonymous poster hash: fa008...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...