Gå til innhold

Utseemde til menn med stor penis.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne du se gjennom badeshortsene? :)

Anonymous poster hash: 60e6d...76a

Den kom ut av shortsen, fyren fikk ståpikk mens han drev og glante på noen teens like ved. :wow::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nudist, alltid som voksen vert, og haaha, har ikke lagt merke til noen fellestrekk på de med stor ding dong.

Ikke jeg heller. Men så er jeg mann også da. Rart dette. Noen fellestrekk i utseendet må de jo ha!:)

Anonymous poster hash: 60e6d...76a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig positivt overrasket :) Synes de aller fleste har store peniser - i alle fall mer enn store nok :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har klart å tolke noen menn sin penis kun å se på kroppen deres. De som har som oftes stor penis er de som er høye og tynne, ikke lubne og lave.



Anonymous poster hash: 82e33...51e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går av og til på nudiststrendene. Jeg skal få med meg nok observasjoner til sommeren, trekke konklusjoner basert på disse og avklare dette her en gang for alle :)

Anonymous poster hash: 60e6d...76a

Grower er ikke det samme som shower, så heller ikke det er et sikkert tegn. Men ok, den blir ikke mindre heller.

Anonymous poster hash: 4f379...fc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har klart å tolke noen menn sin penis kun å se på kroppen deres. De som har som oftes stor penis er de som er høye og tynne, ikke lubne og lave.

Anonymous poster hash: 82e33...51e

Du har nok ikke klart å tolke noen :)

Størrelsen på et svamplegeme har ingenting med muskler, fett eller skjelett å gjøre.

Anonymous poster hash: 7af09...844

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg har klart å tolke noen menn sin penis kun å se på kroppen deres. De som har som oftes stor penis er de som er høye og tynne, ikke lubne og lave.

Anonymous poster hash: 82e33...51e

Google shorty mac;)

Så tar du en titt på den halvfeite lave mannen. Hvis ikke den er svær så vet ikke jeg.. Damer det er ikke fysisk mulig å se om en mann har stor eller liten. Har sett tynne spinkle gutter med den kølla og høye menn med micropenis. Forskere har konkludert med det samme.:)

Anonymous poster hash: 74f78...af6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google shorty mac;)

Så tar du en titt på den halvfeite lave mannen. Hvis ikke den er svær så vet ikke jeg.. Damer det er ikke fysisk mulig å se om en mann har stor eller liten. Har sett tynne spinkle gutter med den kølla og høye menn med micropenis. Forskere har konkludert med det samme.:)

Anonymous poster hash: 74f78...af6

Da må jeg ha en meget utviklet nese / vært alltid heldig - 100%treff på stor penis med mann over 2m som er afroamerikaner.

Anonymous poster hash: 022d0...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ser at du er neger?

Anonymous poster hash: 0589b...41e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg ha en meget utviklet nese / vært alltid heldig - 100%treff på stor penis med mann over 2m som er afroamerikaner.

Anonymous poster hash: 022d0...4fa

Da har du vært heldig. Det finnes ikke mange "afroamerikanere" i Norge. Med mindre du jobber på et hotell som ofte blir besøkt av folk fra USA?

Anonymous poster hash: 0589b...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vært heldig. Det finnes ikke mange "afroamerikanere" i Norge. Med mindre du jobber på et hotell som ofte blir besøkt av folk fra USA?

Anonymous poster hash: 0589b...41e

Jeg bor i USA. Men traff første afroamerikaner eks i Norge

Anonymous poster hash: 022d0...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest erfaring med at de lave og tynne har ganske stor penis?!

Anonymous poster hash: bcc54...003

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tro meg, jeg har blitt med skostr 45 hjem og sett en mikropenis. Godt det var tidlig på kvelden, slik at jeg fikk møtt venninnene mine ute igjen.

Anonymous poster hash: c18bb...bdf

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er så gøy å lese slik tull som "som jeg vet kvinner setter pris på".

Har 20 cm, men noen ganger klaget kvinner at det var ukomfortabelt..



Anonymous poster hash: d2f85...db8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er så gøy å lese slik tull som "som jeg vet kvinner setter pris på".

Har 20 cm, men noen ganger klaget kvinner at det var ukomfortabelt..

Anonymous poster hash: d2f85...db8

Har samme erfaring som deg. Kult i fantasien, men ikke i virkeligheten..

Anonymous poster hash: 74f78...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjerner og planeter

Det må sitje nokon sinnsjukt feite/store kukar på gamleheimer rundt om i landet. Som kjent så veks nasa heile livet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må sitje nokon sinnsjukt feite/store kukar på gamleheimer rundt om i landet. Som kjent så veks nasa heile livet.....

..og ørene. Og man vet jo hva man sier om veldig gamle menn med store ører? Jo, de er som regel tunghørte.

Anonymous poster hash: 4f379...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

..og ørene. Og man vet jo hva man sier om veldig gamle menn med store ører? Jo, de er som regel tunghørte.

Anonymous poster hash: 4f379...fc0

Stemmer, men no var det jo nasa som vart diskutert her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De med mye testosteron har ofte stor, men de med lite har ikke nødvendigvis liten. Hvordan finner man de med mye testosteron?

Følgende har litt større sannsynlighet for stor penis:

-Afroamerikanere

-Muskuløse (Nei, å trene vil ikke gi større penis pga testosteronet, men de med mye testosteron trener ofte mer)

-De med ikke den beste helsen. (Testosteron forstyrrer, de kan for eksempel ha dårlig syn, eller rett og slett bare være syk oftere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...