Gå til innhold

Antrekk som ikke tiltrekker seg oppmerksomhet


WubWub

Anbefalte innlegg

Slutt å tren og spis mer, så blir du stygg som alle oss andre du og.

Greier ikke døtte i meg mer enn jeg allerede gjør - 3700-4200 kcal om dagen har jeg liggi på en stund nå. Har bmi på 23, skal opp ti kilo til før jeg er fornøyd. 185cm 80kg nå, målet : 90 kg. Da med mye trening ved siden av slik at det ikke blir 10kg fett.

Er ikke noe fan av pappakroppen så å droppe styrketrening 4 ganger i uka og kampsport 1 gang i uka er ikke noe alternativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greier ikke døtte i meg mer enn jeg allerede gjør - 3700-4200 kcal om dagen har jeg liggi på en stund nå. Har bmi på 23, skal opp ti kilo til før jeg er fornøyd. 185cm 80kg nå, målet : 90 kg. Da med mye trening ved siden av slik at det ikke blir 10kg fett.

Er ikke noe fan av pappakroppen så å droppe styrketrening 4 ganger i uka og kampsport 1 gang i uka er ikke noe alternativ

Neivel

Anonymous poster hash: 63937...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier ikke døtte i meg mer enn jeg allerede gjør - 3700-4200 kcal om dagen har jeg liggi på en stund nå. Har bmi på 23, skal opp ti kilo til før jeg er fornøyd. 185cm 80kg nå, målet : 90 kg. Da med mye trening ved siden av slik at det ikke blir 10kg fett.

Er ikke noe fan av pappakroppen så å droppe styrketrening 4 ganger i uka og kampsport 1 gang i uka er ikke noe alternativ

Er det deg på avataret ditt eller er det et Activision spill?

Anonymous poster hash: 152e8...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...