Gå til innhold

Noen som har prøvd Tigi Control Freak?


Julie

Anbefalte innlegg

Heisann

Lurer på å kjøpe shampoen+balsamen, men kunne tenke meg å høre fra andre som evt. har prøvd de først.. Har veldig tykt hår (og uregjerlig synes jeg) med litt fall i, men vil at det skal ligge FLATT og være noenlunde glatt. Har prøvd Redkens All Soft før, synes den var grei hverken mer eller mindre. Kom gjerne med andre forslag også!

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg har den skumsprayen, men bortsett fra lukta, liker jeg den ikke noe særlig. Håret blir matt og seigt av den, og det vil du vel ikke oppnå? Jeg har generelt blitt skuffet av det jeg har prøvd fra TIGI; stilige flasker og lukter godt, men der stopper det stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Ethereal der ja...håret blir helt håpløst, seigt og klissete...yuck...anbefaler den absolutt ikke! Ikke så enkel å fordele heller..skumspray..funker ikke helt for min del! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hvis du vil temme brusete hår, kan du enten prøve Oleo-Relax-serien fra Kerastase, eller Smooth Down fra Redken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har krusete , tykkt hår med naturlige krøller... Det som funker på håret mitt er som følger

Tigi control freak shampoo ( lukter heslig, men resten av gjennomgangen fjerner lukta)

Loreal intense repair ( bananlukt)..gul

Loreal structurizing fibre gel

Tigi curl jam

Helt til sutt tar jeg en liten dæsj vlack and white pomade og drar igjennom håret.

Ikke noe frus.

Jeg bruker seff ikke alle disse produktene samtidig men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Julie i.i.

Takk for svar, skal huske de til neste gang. Endte opp med shampo og balsam fra Nicky Clarke. Dusjet tidligere i kveld og håret virker faktisk lovende. Glatt og ikke brusete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar' date=' skal huske de til neste gang. Endte opp med shampo og balsam fra Nicky Clarke. Dusjet tidligere i kveld og håret virker faktisk lovende. Glatt og ikke brusete :-)[/quote']

Hvilken type shampo/balsam fra Nicky Clarke kjøpte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...