Gå til innhold

Hvilken serie har visuelt sett de peneste karakterene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nord og Sør

Game of Thrones

Sherlock

Twin Peaks

I Nord og Sør synes jeg kvinnene er så vakre at selv jeg som heteroseksuell kvinne synes det er nydelig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nord og Sør

Game of Thrones

Sherlock

Twin Peaks

I Nord og Sør synes jeg kvinnene er så vakre at selv jeg som heteroseksuell kvinne synes det er nydelig å se på.

Jeg er absolutt enig i Game of Thrones, men Sherlock? Hvem tenker du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt enig i Game of Thrones, men Sherlock? Hvem tenker du på?

Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Rubert Grint, Lara Pulver, Andrew Scott...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Rubert Grint, Lara Pulver, Andrew Scott...

Jeg er enig i Lara Pulver ;) Hadde glemt at hun var med der.

Og ellers som heteroseksuell mann må jeg innrømme at jeg er svak for Andrew og til dels Martin (han er jo Bilbo, tross alt), men jeg har aldri skjønt denne Cumberbatch-fascinasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i Lara Pulver ;) Hadde glemt at hun var med der.

Og ellers som heteroseksuell mann må jeg innrømme at jeg er svak for Andrew og til dels Martin (han er jo Bilbo, tross alt), men jeg har aldri skjønt denne Cumberbatch-fascinasjonen.

Ulik smak. Jeg synes Cumberbatch er latterlig pen, spesielt i Sherlock. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

I tillegg til mye som allerede er nevnt, syns jeg Criminal Minds har mye pent å tilby :) Reed og Morgan. JJ er nydelig. Hotch er sånn typisk voksen-kjekk ;) Garcia er ikke typisk pen, men visuelt veldig stilig å se på da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til mye som allerede er nevnt, syns jeg Criminal Minds har mye pent å tilby :) Reed og Morgan. JJ er nydelig. Hotch er sånn typisk voksen-kjekk ;) Garcia er ikke typisk pen, men visuelt veldig stilig å se på da.

Enig!!

Anonymous poster hash: e5f1e...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Amémonos

The Walking Dead (og det sier jeg ikke bare fordi det er en av favorittseriene mine). Rick og Daryl er latterlig kjekke! Shane ser veldig bra ut i sesong 1 og begynnelsen av sesong 2. Glenn har også blitt godteri for øyet i løpet av de siste to sesongene. Så har vi kvinnene, da. Maggie, Lori, Andrea, Michonne... de er alle supervakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Good Wife

CSI 



Anonymous poster hash: 14232...714
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første som slo meg da jeg leste trådtittelen: The vampire diaries. Makan til samling ekstremt pene mennesker! Ser flere er enige ;)

Anonymous poster hash: 655ca...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criminal Minds, syns alle der er så fine! Reid på ein geekete måte, Morgan på ein drop-dead-gorgeous-måte, Hotch på ein seriøs måte, Rossi på ein sånn "eldre mann"-fin måte, Garcia på ein "Skulle ønskje eg klarte å sjå like awesome ut"-måte, JJ på ein generelt pen måte, og dei fleste andre av dei kvinnlege agentane har jo ikkje vore heilt feil å sjå på heller.

 

I tillegg tykkjer eg Arrow, CSI, Twin Peaks, og Buffy the Vampire Slayer har ein god samling flotte folk.  :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Det er nok ikke mange serier som kan slå One Tree Hill når det kommer til vakkre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I Nord og Sør synes jeg kvinnene er så vakre at selv jeg som heteroseksuell kvinne synes det er nydelig å se på.

 

Husker jeg var skikkelig svak for hu som spilte søstera til Patrick, og søstera til kompisen hans!

Anonymous poster hash: 21092...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Husker jeg var skikkelig svak for hu som spilte søstera til Patrick, og søstera til kompisen hans!

Anonymous poster hash: 21092...ab4

 

Hvilken av søstrene til Patrick? Han hadde to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orange is the ned black har mange flotte. Ikke sånne standar høye tynne, men skikkelige folk liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av søstrene til Patrick? Han hadde to. :)

 

Mente hu blonde, som ikke var klin gæern.

 

Også mente jeg kona til George Hazzard, ikke søstera hans.

Madeline (Lesley-Anne Down) var også en babe!

Anonymous poster hash: 21092...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker

 

Mad Men

Daredevil

The Walking Dead

Castle

 

Glemte nesten en serie jeg er veldig glad i 

og det er Firefly

Endret av Misophonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beverly Hills 90210
Game of Thrones 



Anonymous poster hash: 72b3d...19f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...