Savannah87 Skrevet 7. september 2015 #161 Del Skrevet 7. september 2015 Syns nesten synd på søte Else, har en følelse av at det ikke blir kjemi med noen. Veldig enig. De sikkert greie og sånn, men veldig spesielle. Hvor gammel er han med brillene? Han ser yngre ut enn Else. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #162 Del Skrevet 7. september 2015 Fikk vondt av Else. Joda, de mennene er sikkert greie, men for noen rare menn. Hvem er det som døper seg Clark Kent fordi de kjenner seg litt igjen i Superman? Klarer ikke å ta slike mennesker seriøst. Også han rare mannen den drakten og dansken. Huff. Verste var vel han skalla som bare bablet om seg selv og ikke helt kom til poenget. Hjelp! Håper det kommer noen bedre menn i neste episode. Jeg er 100% på at Katarna (til Ruben) går videre. Kanskje vinner å clark er faktisk veldig hyggelig og grei.. kjempesøt gutt Anonymous poster hash: c8229...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #163 Del Skrevet 7. september 2015 Var litt overraska over valget til Ruben. Var sikker på hun med det lange mørke håret skulle videre. Hun var jo kjempepen og god kjemi. Syns ikke han valgte de peneste akkurat, men tydelig han likte blondiner? Stakkars Else, det virket som valget mellom to (sju) onder... Mye rart! Anonymous poster hash: d6ebf...497 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #164 Del Skrevet 7. september 2015 Ouffda.. stakkars Else med hennes utvalg..!.. Eneste som virka litt morsom var han tyskern i drakt men for en gjeng as.. Ruben blir bare klein for min del, veldig kroppsfiksert ja (spør om hu så klippet av han i singletten osv wtf), og litt høy på seg selv. Anonymous poster hash: a5181...bb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #165 Del Skrevet 7. september 2015 Else er feiandes flott og hadde fortjent et mye større utvalg. Hun minner meg litt om Emma Thompson i glansdagene. Men den kunstige latteren går meg på nervene en smule. Av mannfolka synes jeg Kjartan utmerker seg. Han spradebassen er jo bare kropp kropp kropp og han andre er så stiv at han ser ut som en dokke i en gammel Ivo Caprino-film. Anonymous poster hash: c6130...4bd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #166 Del Skrevet 7. september 2015 Else er feiandes flott og hadde fortjent et mye større utvalg. Hun minner meg litt om Emma Thompson i glansdagene. Anonymous poster hash: c6130...4bd Hun gjør faktisk det, ja. Anonymous poster hash: 7bab8...377 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. september 2015 #167 Del Skrevet 7. september 2015 Aha, så det var henne hun lignet på!! Takk, satt og lurte på hvor jeg hadde det ansiktet fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. september 2015 #168 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg synes det er rart Else (som er en flott dame) ikke har fått bedre utvalg. Alle virker så merkelige. De eneste jeg kan se det bli noe ut av er Clark og han litt store mørkhårede . Kasper er så stiv og tørr. Kan godt være det er fordi han blir filmet og sånn, han virker ikke særlig sjarmerende akkurat. Veldig kjedelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. september 2015 #169 Del Skrevet 8. september 2015 Da var Malene ikke videre, da tipper jeg mange her er glade, virker ikke som noen likte henneAnonymous poster hash: d2e6f...02c Jakten-malene? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. september 2015 #170 Del Skrevet 8. september 2015 Trenger ikke være barbie fordi man har blondt hår og blå øyne da. Ingen av de virket spesielt bertete av seg, og hun ene er politistudent. Anonymous poster hash: 61abf...991 Politistudenten var veldig pen, men litt...Harry har jeg på følelsen. Else måtte jo velge mellom pest og kolera! Ar ikke den flotte damen fikk noen bedre friere skjønner jeg ikke!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. september 2015 #171 Del Skrevet 8. september 2015 Politistudenten var veldig pen, men litt...Harry har jeg på følelsen. Else måtte jo velge mellom pest og kolera! Ar ikke den flotte damen fikk noen bedre friere skjønner jeg ikke!!Alt handler ikke om utseende vettu De hun hadde virket greie dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #172 Del Skrevet 8. september 2015 Alt handler ikke om utseende vettu De hun hadde virket greie dem Nei, de var noen snålinger. Anonymous poster hash: cbac7...038 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. september 2015 #173 Del Skrevet 8. september 2015 Nei, de var noen snålinger. Anonymous poster hash: cbac7...038 Hvordan vet du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #174 Del Skrevet 8. september 2015 Hvordan vet du det? Fordi jeg så det på tv. Anonymous poster hash: cbac7...038 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. september 2015 #175 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg så det med og de virket greie for meg Han tjukke virket spesielt grei og hyggelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. september 2015 #176 Del Skrevet 8. september 2015 Else er feiandes flott og hadde fortjent et mye større utvalg. Hun minner meg litt om Emma Thompson i glansdagene. Men den kunstige latteren går meg på nervene en smule. Av mannfolka synes jeg Kjartan utmerker seg. Han spradebassen er jo bare kropp kropp kropp og han andre er så stiv at han ser ut som en dokke i en gammel Ivo Caprino-film. Anonymous poster hash: c6130...4bd Denne kommentaren er genial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. september 2015 #177 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg så det med og de virket greie for meg Han tjukke virket spesielt grei og hyggelig Ja, men det blir ikke love! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. september 2015 #178 Del Skrevet 8. september 2015 Ja, men det blir ikke love!Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #179 Del Skrevet 8. september 2015 Else er feiandes flott og hadde fortjent et mye større utvalg. Hun minner meg litt om Emma Thompson i glansdagene. Men den kunstige latteren går meg på nervene en smule. Av mannfolka synes jeg Kjartan utmerker seg. Han spradebassen er jo bare kropp kropp kropp og han andre er så stiv at han ser ut som en dokke i en gammel Ivo Caprino-film. Anonymous poster hash: c6130...4bd Kunne ikke sagt det bedre Anonymous poster hash: e28ef...f36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #180 Del Skrevet 8. september 2015 Else sine friere er krise. Den eneste som virket normal er han litt store, Espen. Blir skjønnheten og udyret scenario dette her.. Utseendet har absolutt ikke alt å si, men virker ikke som hun har særlig kjemi med noen av de Anonymous poster hash: 61abf...991 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå