Gå til innhold

Overgrep i parforhold...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overgrep er overgrep, uansett om de involverte er et par eller ikke.

Et nei er et nei.

Mange som tydeligvis sliter med å forstå hva nei betyr.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Sleeve
Skrevet

Mange som tydeligvis sliter med å forstå hva nei betyr.

Ja det er det desverre.

Skrevet

Var ikke akkurat slik det skjedde.. For min del sa jeg nei, jeg vil ikke, orker ikke noe slikt. Ble så dyttet ganske hardt ned på senga. Han fikk tatt av meg buksa, jeg gjorde ikke spesielt mye motstand, men prøvde sånn halvveis å fjerne hendene hans- uten suksess. Gjorde ingen motstand under selve økten. Da var han jo allerede inni meg og løpet var kjørt følte jeg.

Anonymous poster hash: 952db...326

Høres ut som voldtekt ut fra det jeg leser. Men ikke sikkert han mente det sånn. Gjerne han tenkte det var hot om han forsøkte å dominere. Men han leste overhode ikke dine signaler. Og du PRØVDE jo å ta vekk hendene hans. Og du sa nei. Så han burde ikke misforstått noe.

Skrevet

Om en person har så dårlig karakterbedømmelse at han/hun setter seg selv i en slik posisjon, så nei, ingen sympati.

Og ja, jeg skjønner, men i måten du skrev så fremstilte du det feil, "synsk, første gangen de møter mannen?"

Men da er det oppklart.

Jøss. Noen folk kan framstå som verdens snilleste og beste i laang tid før man aner ugler i mosen altså. Du skal være forsiktig med å være bastant og påståelig når det gjelder dette. Har det aldri hendt deg at du tok feil av noen etter lengre tid?

AnonymBruker
Skrevet

Jøss. Noen folk kan framstå som verdens snilleste og beste i laang tid før man aner ugler i mosen altså. Du skal være forsiktig med å være bastant og påståelig når det gjelder dette. Har det aldri hendt deg at du tok feil av noen etter lengre tid?[/

Støtter uten tvil denne!

Man vet aldri hvem man har med å gjøre dersom personen klarer å skjule dette. Det kan oppstå som en enkelt situasjon først! Så eskalere. Det er ikke bare valg av partnere, men sjefer, venner og andre mennesker man skal stole på. Det har ingenting med dårlig dømmekraft å gjøre. Overgrep kan være så mangt, at man har stolt på noen og ber om "sympati" som brukeren tidligere sier, har ingenting med saken å gjøre

Anonymous poster hash: c0f38...a49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøss. Noen folk kan framstå som verdens snilleste og beste i laang tid før man aner ugler i mosen altså. Du skal være forsiktig med å være bastant og påståelig når det gjelder dette. Har det aldri hendt deg at du tok feil av noen etter lengre tid?[/

Støtter uten tvil denne!

Man vet aldri hvem man har med å gjøre dersom personen klarer å skjule dette. Det kan oppstå som en enkelt situasjon først! Så eskalere. Det er ikke bare valg av partnere, men sjefer, venner og andre mennesker man skal stole på. Det har ingenting med dårlig dømmekraft å gjøre. Overgrep kan være så mangt, at man har stolt på noen og ber om "sympati" som brukeren tidligere sier, har ingenting med saken å gjøre

Anonymous poster hash: c0f38...a49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...