Gå til innhold

Hvorfor er Cara Delevingne så populær?


uranus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

attachicon.gif26415353.jpg

 

Altså... nei

Ja, du fant jo ikke akkurat det beste bildet av henne heller da. Den sminken hadde ikke vært fin på noen

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke sminken. Problemet er de ufattelig grusomme øyenbrynene og det sure trynet. Nei, jeg liker ho ikke i det hele tatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et ansikt man husker, som ikke alle andre har. Hjelper ikke å være beautypagent-pen om man ikke har noe mer ved seg enn det. Øyenbrynene og det intense blikket er det flotteste på hele dama, og jeg syns hun er hypnotisk vakker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har et fryktelig kjedelig utseende, har sett penere kvinner på gaten i Norge. Utstråling ser jeg ikke, igjen ganske average, spesielt når man tenker på hvor mye ekstra hjelp de får på bildene. Og i tillegg er hun så usjarmerende, virker bortskjemt, sur og fæl, så jeg takler henne faktisk ikke  :riste:  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Synes hun har et fryktelig kjedelig utseende, har sett penere kvinner på gaten i Norge. Utstråling ser jeg ikke, igjen ganske average, spesielt når man tenker på hvor mye ekstra hjelp de får på bildene. Og i tillegg er hun så usjarmerende, virker bortskjemt, sur og fæl, så jeg takler henne faktisk ikke :riste:

Enig. Hun ser konstant sur ut på bilder. Ikke særlig sjarmerende må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modeller skal ikke nødvendgvis være kjempepene som jenta på gata, det holder faktisk ikke å bare være pen. Man må ha et ansikt med særpreg, som kan gi forskjellige uttrykk på forskjellige bilder, et ansikt man husker. Et ansikt som kan formidle noe. De fleste modeller ser jo litt sure og alvorlige ut på bilder

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Modeller skal ikke nødvendgvis være kjempepene som jenta på gata, det holder faktisk ikke å bare være pen. Man må ha et ansikt med særpreg, som kan gi forskjellige uttrykk på forskjellige bilder, et ansikt man husker. Et ansikt som kan formidle noe. De fleste modeller ser jo litt sure og alvorlige ut på bilder

Hun ser å sur ut på the red carpet og i andre sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser å sur ut på the red carpet og i andre sammenhenger.

Det skal du få lov til å synes. Jeg synes hun ser pen ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun er pen, men ser jo alltid sur ut? Har aldri sett henne smile på bilder og skjønner ikke helt hvorfor. Hun hadde vært penere og mer sjarmerende hvis hun hadde smilt litt :)

Det kan godt være det finnes bilder av henne der hun smiler, men det har i alle fall ikke jeg sett. Men igjen, pen jente.

Du får sjekke instagrammen hennes :P eller følge litt bedre med, har sett haugevis med bilder av henne som smiler og ler!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker henne. Hun har et spesielt ansiktog kroppen hennes ser sunn ut noe som gjør henne annerledes fra mange andre modeller. Hun har masse selvironi og virker veldig jordnær :-) Synes hun er kjempe vakker. Absolutt en av mine favorittmodeller gjennom tidene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gøy at TS sammenligner fjeset hennes med Adriana Lima sitt, og peker spesielt på dette med at Cara ikke har "tynn og rett nese". Adriana har heller ikke den smale, rette nesen som alle tydeligvis higer etter, men hun er nydelig for det. Begge er det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sjekke instagrammen hennes :P eller følge litt bedre med, har sett haugevis med bilder av henne som smiler og ler!

Jeg har bedre ting å gjøre enn å lete frem bilder der hun smiler. Jeg har sett bilder av henne på Google bilder og smiler ikke på noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FebrinaCollett

Først og frems; Cara er dritfin. Jeg kan bare drømme om å bli like fin som henne. Ho har et særeget ansikt og ho har dritfin kropp også. Og forresten, nesa hennes er perfekt som den er. Vil du heller at ho skal operere den til å bli finere? Nei takk, sier jeg til det.

 

Alle er fine på sine måter. Og det er sikkert ikke bare utseene og talentet hennes som gjør henne berømt. Hva vet vel vi om personligheten hennes?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bedre ting å gjøre enn å lete frem bilder der hun smiler. Jeg har sett bilder av henne på Google bilder og smiler ikke på noen.

Da vet ikke jeg hva du har søkt på, jeg finner flere bilder på google der hun smiler og tuller jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er jo morsom, pen, tøff, omgjengelig, vakker, tullete, søt... Ja, mer enn en modell :)

Endret av Minimia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke pen i det hele tatt? Hun har seriøst det peneste ansiktet jeg har sett i hele mitt liv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Vet ikke? Kanskje fordi hun kjenner de riktige folkene og kommer fra en rik familie. Penger er makt. Er mange kjendiser som ikke hadde vært noe i dag hvis det ikke var for at de kommer fra rike og mektige familier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...