Bootybuilder Skrevet 26. juni 2015 #61 Del Skrevet 26. juni 2015 Jeg har bedre ting å gjøre enn å lete frem bilder der hun smiler. Jeg har sett bilder av henne på Google bilder og smiler ikke på noen. også så sinna... tenker at du kanskje burde bruke bedre kilder enn google skal du slenge ut slike påstander uten hold. Modeller skal heller ikke smile på motebilder - newsflash for deg kanskje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. juni 2015 #62 Del Skrevet 26. juni 2015 Da vet ikke jeg hva du har søkt på, jeg finner flere bilder på google der hun smiler og tuller jeg Som jeg skulle sagt det selv, men noen velger å bare henge seg opp i det negative.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 26. juni 2015 #63 Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) også så sinna... tenker at du kanskje burde bruke bedre kilder enn google skal du slenge ut slike påstander uten hold. Modeller skal heller ikke smile på motebilder - newsflash for deg kanskje Nope. Er ikke sur jeg Nå snakker ikke jeg om modellbilder heller, men vanlige bilder av henne hvor hun enten ser sur ut eller gjeiper. Som sagt, jeg gidder ikke å lete rundt etter av henne hvor hun faktisk smiler. Jeg har sett haugevis av bilder av henne hvor hun ser sur ut. Hun er verken søt eller sjarmerende. Det må jeg få lov til å mene Endret 26. juni 2015 av Savannah87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 26. juni 2015 #64 Del Skrevet 26. juni 2015 Som jeg skulle sagt det selv, men noen velger å bare henge seg opp i det negative.. Ja ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. juni 2015 #65 Del Skrevet 26. juni 2015 Nope. Er ikke sur jeg Nå snakker ikke jeg om modellbilder heller, men vanlige bilder av henne hvor hun enten ser sur ut eller gjeiper. Som sagt, jeg gidder ikke å lete rundt etter av henne hvor hun faktisk smiler. Jeg har sett haugevis av bilder av henne hvor hun ser sur ut. Ja hun ser forferdelig sur ut, hele tiden, du har helt rett! Snakk om å overdrive! https://www.google.no/search?q=cara+delevingne&biw=1280&bih=573&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=6F-NVYntEIbnygOknqfwBg&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 26. juni 2015 #66 Del Skrevet 26. juni 2015 Ja hun ser forferdelig sur ut, hele tiden, du har helt rett! Snakk om å overdrive! https://www.google.no/search?q=cara+delevingne&biw=1280&bih=573&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=6F-NVYntEIbnygOknqfwBg&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ Ikke mange bildene hun faktisk smiler på her du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 27. juni 2015 #67 Del Skrevet 27. juni 2015 Synes hun er råskjønn! Spesielt på instagram :- D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninajay Skrevet 29. juni 2015 #68 Del Skrevet 29. juni 2015 Synes hun har et flott og særegent utseende. Å si at hun ikke er pen er jo egentlig litt fjernt. Er du sjalu eller noe, du som skrev innlegget? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 29. juni 2015 #69 Del Skrevet 29. juni 2015 Synes hun har et flott og særegent utseende. Å si at hun ikke er pen er jo egentlig litt fjernt. Er du sjalu eller noe, du som skrev innlegget? Vet ikke hvem du sikter til, men synes det er tåpelig å komme med sjalusi kortet når noen ikke er enig. Smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 29. juni 2015 #70 Del Skrevet 29. juni 2015 Synes hun har et flott og særegent utseende. Å si at hun ikke er pen er jo egentlig litt fjernt. Er du sjalu eller noe, du som skrev innlegget? Enig med Rose over her. Folk må da ha forskjellige meninger uten at de trenger å være sjalu. Jeg synes ikke dama er pen i det hele tatt, og synes nesten at jeg er penere enn henne. Uten å høres for overfladisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 29. juni 2015 #71 Del Skrevet 29. juni 2015 Enig med Rose over her. Folk må da ha forskjellige meninger uten at de trenger å være sjalu. Jeg synes ikke dama er pen i det hele tatt, og synes nesten at jeg er penere enn henne. Uten å høres for overfladisk ut. Typisk at man skal bli kalt for sjalu når man ikke synes en jente er vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninajay Skrevet 7. juli 2015 #72 Del Skrevet 7. juli 2015 Vet ikke hvem du sikter til, men synes det er tåpelig å komme med sjalusi kortet når noen ikke er enig. Smak og behag. Vet at det diskuteres mye rart på kvinneguiden sitt forum. Men jeg ser virkelig ikke vitsen i å opprette et innlegg - for å fortelle at en synes en person ikke er pen. Vet vi har ytringsfrihet og alt det der, men det er derfor jeg tar opp det med sjalusi. Er folk jeg ikke synes er like pene som mange andre synes, men jeg har ikke noe behov for å opprette en tråd om det her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 11. juli 2015 #73 Del Skrevet 11. juli 2015 Vet at det diskuteres mye rart på kvinneguiden sitt forum. Men jeg ser virkelig ikke vitsen i å opprette et innlegg - for å fortelle at en synes en person ikke er pen. Vet vi har ytringsfrihet og alt det der, men det er derfor jeg tar opp det med sjalusi. Er folk jeg ikke synes er like pene som mange andre synes, men jeg har ikke noe behov for å opprette en tråd om det her Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 11. juli 2015 #74 Del Skrevet 11. juli 2015 Kunne ikke sagt det bedre selv! Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 12. juli 2015 #75 Del Skrevet 12. juli 2015 Synes for og være helt ærlig at hun ser ut som en forvokst unge. Men hun er flink modell altså, for all del. Hun har et særegent utseende, samt en del personlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 13. juli 2015 #76 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Sjalusikortet er veldig oppbrukt. Endret 13. juli 2015 av Savannah87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 13. juli 2015 #77 Del Skrevet 13. juli 2015 Synes for og være helt ærlig at hun ser ut som en forvokst unge. Men hun er flink modell altså, for all del. Hun har et særegent utseende, samt en del personlighet Hun er ei rett fra levra jente, og det har nok vært et friskt pust i modellverden, og nå som hun har tatt et steg inn i filmbransjen så kommer nok det godt med. Og til dere som mener hun ikke smiler på bilder, modeller skal jo ikke smile på bilder, forøvrig ser jeg plenty bilder av henne daglig hvor hun smiler og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 13. juli 2015 #78 Del Skrevet 13. juli 2015 Vet at det diskuteres mye rart på kvinneguiden sitt forum. Men jeg ser virkelig ikke vitsen i å opprette et innlegg - for å fortelle at en synes en person ikke er pen. Vet vi har ytringsfrihet og alt det der, men det er derfor jeg tar opp det med sjalusi. Er folk jeg ikke synes er like pene som mange andre synes, men jeg har ikke noe behov for å opprette en tråd om det her Folk må da få lov til å være uenig uten å bli kalt for misunnelig. Jeg synes ikke Megan Fox er noe særlig pen. Er jeg misunnelig? Overhodet ikke. Jeg syns Carmen Electra er kjempe pen!, men jeg kaller ikke de som er uenige med meg sjalu. Det blir for dumt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 15. juli 2015 #79 Del Skrevet 15. juli 2015 Folk må da få lov til å være uenig uten å bli kalt for misunnelig. Jeg synes ikke Megan Fox er noe særlig pen. Er jeg misunnelig? Overhodet ikke. Jeg syns Carmen Electra er kjempe pen!, men jeg kaller ikke de som er uenige med meg sjalu. Det blir for dumt altså. Tror ikke du skjønte poenget med det Ninajay skrev, les det en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 15. juli 2015 #80 Del Skrevet 15. juli 2015 Folk må da få lov til å være uenig uten å bli kalt for misunnelig. Jeg synes ikke Megan Fox er noe særlig pen. Er jeg misunnelig? Overhodet ikke. Jeg syns Carmen Electra er kjempe pen!, men jeg kaller ikke de som er uenige med meg sjalu. Det blir for dumt altså. Poenget var at det ikke er noe vits i å opprette en tråd for å si at man ikke synes noen er pene. Hva godt kommer av det? Selvfølgelig er det lov, men det er fullstendig unødvendig og da kan man fort tenke at siden folk tar seg tid til å opprette en tråd, så ligger det noe bak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg