Gjest O.G. Skrevet 18. mai 2015 #21 Del Skrevet 18. mai 2015 Det er ingen som hater her Cara virker kul, hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 18. mai 2015 #22 Del Skrevet 18. mai 2015 Hun mangler utstråling, eller det lille ekstra (eller hva jeg skal kalle det). Hun virker platt og kjedelig. Skjønner ikke heller hvorfor hun ble så populær. Og nei , jeg "hater" ikke her, og jeg syns hun er pen - men som sagt, er ett eller annet der som ikke får meg til å like henne virkelig, sånn som andre supermodeller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 18. mai 2015 #23 Del Skrevet 18. mai 2015 Uff, takler henne faktisk ikke. Virker sur, bortskjemt, og tror hun er konstant kul. ( men oppfører seg teit) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. mai 2015 #24 Del Skrevet 18. mai 2015 Noen supermodell vil jeg si at hun ikke er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 18. mai 2015 #25 Del Skrevet 18. mai 2015 Hun mangler utstråling, eller det lille ekstra (eller hva jeg skal kalle det). Hun virker platt og kjedelig. Skjønner ikke heller hvorfor hun ble så populær. Og nei , jeg "hater" ikke her, og jeg syns hun er pen - men som sagt, er ett eller annet der som ikke får meg til å like henne virkelig, sånn som andre supermodeller. Enig. Ingen som hater, men hun ser konstant sur ut. Skulle som sagt ønske hun kunne smile litt mer og ha mer utstråling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. mai 2015 #26 Del Skrevet 18. mai 2015 Enig. Ingen som hater, men hun ser konstant sur ut. Skulle som sagt ønske hun kunne smile litt mer og ha mer utstråling. Cara skal ikke ha noe dårlig samvittighet fordi hun ikke smiler så ofte nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 18. mai 2015 #27 Del Skrevet 18. mai 2015 Uff, takler henne faktisk ikke. Virker sur, bortskjemt, og tror hun er konstant kul. ( men oppfører seg teit) Enig. Jeg har bare sett henne være sur eller rekke tunge eller oppføre seg bortskjemt og uforskammet på andre måter. Ikke synes jeg øyenbrynene hennes er spesielt pene heller! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 19. mai 2015 #28 Del Skrevet 19. mai 2015 Cara skal ikke ha noe dårlig samvittighet fordi hun ikke smiler så ofte nei. Nei, det har jeg da heller ikke sagt? Synes bare hun hadde vært penere hvis hun hadde smilt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 19. mai 2015 #29 Del Skrevet 19. mai 2015 Vakker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyhappy24 Skrevet 19. mai 2015 #30 Del Skrevet 19. mai 2015 Ehm du snakker jo BARE TULL her. Cara er nydelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. mai 2015 #31 Del Skrevet 19. mai 2015 Synes damene bare får mer og mer maskuline trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 24. mai 2015 #32 Del Skrevet 24. mai 2015 Hun har et veldig spesielt og unikt ansikt Jeg synes hun har fine trekk. Elsker øyebrynene hennes. Jeg har kun sett henne være sur og reke tunge på bilder da. Hun mister litt sjarmen pga det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 25. mai 2015 #33 Del Skrevet 25. mai 2015 Hun hadde nok ikke vært modell uten nepotism. Har sett henne IRL, og hun er ganske "lav" og ingen typisk modell, men pen er hun (så lenge hun ikke lager de irriterende grimasene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torias Skrevet 25. mai 2015 #34 Del Skrevet 25. mai 2015 Synes hun er helt gjennomsnittlig men nesen trekker mye ned. Synes du virkelig hun er pen sammenlignet med modeller som Candice Swanepoel, Adriana Lima og Alessandra Ambrosio? Hun er jo ikke i nærheten av dem på verken kropp eller ansikt Jeg synes hun er penere enn de du nevnte, de andre er pent rent objektivt sett, men jeg synes de ser kjedelige ut. Hun mangler utstråling, eller det lille ekstra (eller hva jeg skal kalle det). Hun virker platt og kjedelig. Skjønner ikke heller hvorfor hun ble så populær. Og nei , jeg "hater" ikke her, og jeg syns hun er pen - men som sagt, er ett eller annet der som ikke får meg til å like henne virkelig, sånn som andre supermodeller. Hvaa?? Det er jo utstrålingen hennes som gjør henne så spesiell! Synes jeg da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boooooo Skrevet 1. juni 2015 #35 Del Skrevet 1. juni 2015 Hun har fine trekk og blir aldri lei av å se på ansiktet hennes! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 1. juni 2015 #36 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg syns ikke hun er spesielt pen eller at hun har sjarmerende trekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 1. juni 2015 #37 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg syns ikke hun er spesielt pen eller at hun har sjarmerende trekk. Enig. Blir det ikke litt for maskulint, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 1. juni 2015 #38 Del Skrevet 1. juni 2015 Sjarmerende er hun hvert fall ikke. Kan ikke skjønne noen mener det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 2. juni 2015 #39 Del Skrevet 2. juni 2015 Enig. Blir det ikke litt for maskulint, da? Hun har jo litt maskuline trekk, egentlig syns jeg hun ligner litt på macaulay culkin på en eller annen måte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. juni 2015 #40 Del Skrevet 2. juni 2015 Hvordan kan du si at jenta ikke er pen? Det er hun jo. Det eneste bilde jeg har sett hvor brynene hennes faktisk kan se litt bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg