Gå til innhold

Always med parfyme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte å klø av bindene med parfyme. Har derfor gått over til libresse😝 men ser at dere skriver at det fortsatt selges Always uten parfyme. Får se etter det neste gang jeg er i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forvirret meg med hjem en sånn pakke jeg også, i går gikk jeg på do etter en jente på cafe. Kunne helt klart gjette at hun hadde mensen. Kjente det på parfymelukta  :sjokkert:



Anonymous poster hash: 27698...47e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant 5 pakker på Europris. Så noen skrev at de hadde sluttet å produsere de uten luktegreier, så det var vel noe restlager de hadde fått inn sikkert. Dagligvarebutikkene vil gjerne kun ha de nye bindene.



Anonymous poster hash: 5c5d3...69a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fant 5 pakker på Europris. Så noen skrev at de hadde sluttet å produsere de uten luktegreier, så det var vel noe restlager de hadde fått inn sikkert. Dagligvarebutikkene vil gjerne kun ha de nye bindene.

Anonymous poster hash: 5c5d3...69a

 

 

Ok, Europris here I come. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen bør formulere en "standard-klage" og dele her. Så kan alle sende den inn :)

Anonymous poster hash: 79a12...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra at ikke jeg er den eneste som er forbannet på den parfymen. Har brukt Always truseinnlegg i årevis og med ett stinket det. Blæ! *skal også skrive klagebrev*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Noen bør formulere en "standard-klage" og dele her. Så kan alle sende den inn :)

Anonymous poster hash: 79a12...078

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke bruker Always når jeg leser dette. Litt av en logikk. Å parfymere bind for at det skal lukte bedre blir omtrent like logisk som å spraye på seg parfyme for å kamuflere dårlig hygiene/at man lukter svette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt merkverdig at de faktisk har sluttet å selge Always uten parfyme, de burde jo testet ut om dette faktisk var noe folk vil ha. Stinker jo av de nye binda, hadde en pakke i kofferten når vi var på ferie og når jeg åpnet så stinket både klærne og kofferten av parfyme :( Men men, får sende inn en klage og gå over til Libresse da, er vel ikke så mange andre alternativer for oss som bare bruker bind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt merkverdig at de faktisk har sluttet å selge Always uten parfyme, de burde jo testet ut om dette faktisk var noe folk vil ha. Stinker jo av de nye binda, hadde en pakke i kofferten når vi var på ferie og når jeg åpnet så stinket både klærne og kofferten av parfyme :( Men men, får sende inn en klage og gå over til Libresse da, er vel ikke så mange andre alternativer for oss som bare bruker bind.

 

En markedsansvarlig og produktutvikling som ikke har fungert her.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sverget til Always men siden de nye Always bindene trigget astmaen min kommer det merket aldri i hus igjen. Jeg har også sendt klage og fikk svar om at "Den nye teknologien inkludere en duft som nøytraliserer odører som er assosiert med menstruasjon. Det er dette våre forbrukere har fortalt oss er den nest mest viktigste funksjonen bindet må ha som de ønsker hjelp med etter at bindet har gitt dem beskyttelse mot lekkasje."

Med hånden på hjertet har jeg aldri hatt en bekymring om at det lukter mensen av meg og det har ingen av venninnene mine heller hatt... og at det nå skal lukte gammel wunderbaum er helt uaktuelt. Det er heller ikke snakk om at jeg skal jakte ned "silke" versjonen av Always for å finne bind uten astmatriggende parfyme. 

 

Til de av dere som ikke tåler Libresse så er bindene fra Dermica gode synes jeg. Dermica får du kjøpt på de fleste apoteker og de er faktisk ofte på tilbud. De kan minne mer om Always enn Libresse i materialet - men uten stanken selvfølgelig. http://www.apotek1.no/produktserier/dermica-intim

Endret av Neontetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker always truseinnlegg på bikkja når hun har løpetid og skjønte ikke hvorfor hun plutselig lukta parfyme og skulle spise opp trusa si. *sukk*



Anonymous poster hash: d207f...270
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg bruker always truseinnlegg på bikkja når hun har løpetid og skjønte ikke hvorfor hun plutselig lukta parfyme og skulle spise opp trusa si. *sukk*

Anonymous poster hash: d207f...270

 

 

Unnskyld, men jeg ler og ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...