Gå til innhold

EventyrElin (Splittet)


EventyrElin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ble dette splittet ut? Mitt innlegg var ment generelt, ikke spesifikt mot EventyrElin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forholde meg til en kommentar jeg ikke har sett. Det jeg derimot forholder meg til er de kommentarene jeg har sett, det som skrives her inne og det du skriver på bloggen din. Jeg forstår at du synes det er ubehagelig, men jeg er fortsatt uenig i konklusjonene dine.Det er godt mulig du har fått en kommentar som er over grensa, men den kan jeg i grunnen ikke uttale meg om, da jeg ikke har sett den.

Jeg synes også du gjør dette mye vanskeligere enn det er, ved å konstruere gråsoner. Det er da ingen som hevder at du ikke kan skrive om sminken du bruker fordi du har kjøpt den på et bestemt sted, eller at du ikke kan ta bilder av håret ditt. Det blir det samme som at du ikke må merke alle innlegg om fisk herifra til evigheten, fordi du en gang har fått noe sponset fra en fiskeleverandør en gang. Stikkordet her er sponsing. Det skal komme tydelig fram for leserne dine at du har fått en fordel, når du faktisk har fått det.

Jeg synes det virker som om du faktisk er usikker på hvordan dette fungerer. Isåfall er det mange her inne som begynner å få langt over snittet god kontroll på akkurat det. Hva med å benytte anledningen til å spørre om det du lurer på, istedenfor å avfeie alt med uthenging? :)

Må bare kommentere dette - utgangspunktet for gråsonene er ikke et utrykk for usikkerhet, men for å påpeke at det finnes flere forhold som gjør dette vanskelig. Jeg ble blant annet anklaget for manglende merking som følge av giveaways, ingen av dem har jeg tjent noen verdens ting på, og det virket som om folk var uenige i hvorvidt de skulle merkes eller ikke.

Så også noen mente at jeg måtte merke innlegg dersom jeg skreiv om Reima, men poenget mitt er jo nettopp at jeg merker de innlegg med produkter som er sponsa, men at klær jeg har kjøpt selv, fra Reima, må være unntatt kravet om merking.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kan forsikre deg om at det ikke bestandig er full enighet her på KG når bloggere diskuteres, og at ikke akkurat alle "klasker neve og støtter hverandre og er helt enig!". Det som det imidlertid ikke er noen tvil om er at alle mener at lover og regler skal følges, og at det ikke finnes noen unntak for dette.

Edit: Presisering

Jeg ser jo det, og det var ikke meningen å skjære alle over en kam. :) Jeg lover på tro og ære og alt det der at jeg er den første til å være enig i at regler skal overholdes og selvsagt skal de gjelde uavhengig av størrelse på blogg / følgere på ig / osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er EventyrElin?

En bitteliten blogger som skriver om livet som mamma til alt for mange, små unger (hun har fire tette gutter). Hun elsker friluftsliv, hun liker å reflektere og innimellom stikker hun hånden inn i vepsebol med sutrete innlegg som får folk til å angripe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn:

Det ble litt underholdning ut av dette i det minste, ble det ikke? :-D

Beklager at jeg bare ble borte fra tråden, jeg hadde en eksamen og hundre unger og så skjønte jeg ikke hvor alle innleggene ble av.

Og du, jeg skriver innimellom noen morsomme innlegg også..!

http://www.eventyrelin.com/florting-lopetid-og-laerdom/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bitteliten blogger som skriver om livet som mamma til alt for mange, små unger (hun har fire tette gutter). Hun elsker friluftsliv, hun liker å reflektere og innimellom stikker hun hånden inn i vepsebol med sutrete innlegg som får folk til å angripe. ;)

Ja, ja, det er uinteressant for meg som er barnløs, selv om jeg også er i størrelsen bitteliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, det er uinteressant for meg som er barnløs, selv om jeg også er i størrelsen bitteliten.

Jeg har mange lesere uten barn, altså! Skriver om ernæring og vekt, trening og sorg og studentliv og ganske mye annet enn bare kjedelige unger :)

Har du lenke til din blogg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange lesere uten barn, altså! Skriver om ernæring og vekt, trening og sorg og studentliv og ganske mye annet enn bare kjedelige unger :)

Har du lenke til din blogg?

Ja, Sexyshangarounds.blogspot.no Men det er ei god stund siden den ble oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...