Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Jeg var sikker på at det ville gå denne gangen LilleMy :strix: Gratulerer så mye! Og er enig med deg, denne gangen skal stjerna være inne der i 8 mnd til :opplyser: :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sikker på at det ville gå denne gangen LilleMy :strix: Gratulerer så mye! Og er enig med deg, denne gangen skal stjerna være inne der i 8 mnd til :opplyser: :nigo: 

Takk takk BeKind :) Håper du følger etter snart :hjerte:

Gratulerer såå masse!!:) 

Takk! Vet ikke om du har vært her før men:velkommen::velkommen:skal du være :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Testet noe mer? :)

eehh.. Noe galt med forumet her kanskje (eller meg...?)? Siste jeg fikk opp var det du skreiv på torsdag! Hehe...

Men nå ser jeg jo at det er strålende nyheter! Gratulerer!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! :) Ja det er litt rart her av og til. Ikke alltid forumet vil samarbeide på mobil heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse masse :strix: Denne gangen må det bare gå bra! :hjerte:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse masse :strix: Denne gangen må det bare gå bra! :hjerte:

Takk Poppsilopp :strix: Det må det! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sille :hjerte:

Da blir det inn og måle hcg og ta test hos legekontoret i dag :) Det blir spennende å se hvilken verdi som kommer og om det er stigning til neste gang ;) Jeg har også fått legetime den 17.11 for å snakke med fastlegen og sikkert for å vite om han skal henvise meg til gyn for ultralyd eller om det blir tatt der senere .... Blir vel i uke 6 en gang uansett :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har lest gjennom dagboken din og, oh my god, for noen opp- og nedturer du har hatt. Gratulerer! Håper virkelig den sitter tida si denne gang :Nikke::hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har lest gjennom dagboken din og, oh my god, for noen opp- og nedturer du har hatt. Gratulerer! Håper virkelig den sitter tida si denne gang :Nikke::hjerte:

Jeg er like imponert hver gang noen orker å lese gjennom hele dagboka altså!! :hjerte: (Ikke ofte det skjer :P ).

Det har vært både det ene og det andre ja, kan ikke si at det siste halve året har vært så veldig bra... men håper at det snur nå :) Takk skal du ha :strix: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste tre dagene har jeg vært ekstremt trøtt. Søndag lå jeg inntil sambo på sofaen til svigers i timesvis og sov i ca en time der (vi er der mye) og i går var jeg rett og slett helt nødt til å sove en time på sofaen før Farmen hvis jeg skulle greie å holde meg våken, det var helt umulig å få til uten. I dag hadde jeg besøk av en god venninne. Hun er den jeg har sagt det til alle gangene og snakker mest om graviditet med i og med at hun har to barn selv. På slutten av besøket så ble jeg så trøtt at jeg hadde problemer med å følge samtalen. Dermed ble det to timer på sofaen når hun dro.... Jeg er like trøtt enda... 

Jeg føler meg rett og slett helt utslått og kroppen kjennes blytung når jeg legger meg :) Det er veeeeldig deilig å legge seg i senga si om dagen :hjerte: 

Jeg er heldigvis ikke kvalm i dag men blir jo selvfølgelig bekymra pga det :fnise: da er det bra jeg er så trøtt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev det i en tråd, men må få lov til å gratulere her også! :strix: Du er jo superfertil. Nå krysses alt for at spira sitter! Håper alt går bra for dere denne gangen :klem: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på tidligere idag at det var en grunn til at jeg har følt at jeg har hatt mindre energi på jobb forrige uke :P 

:hjerte: symptomer :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...