Gjest BeKind Skrevet 8. november 2015 #581 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg var sikker på at det ville gå denne gangen LilleMy Gratulerer så mye! Og er enig med deg, denne gangen skal stjerna være inne der i 8 mnd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 8. november 2015 #582 Del Skrevet 8. november 2015 Gratulerer såå masse!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 8. november 2015 #583 Del Skrevet 8. november 2015 Sååå gøy lesning. Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 8. november 2015 Forfatter #584 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg var sikker på at det ville gå denne gangen LilleMy Gratulerer så mye! Og er enig med deg, denne gangen skal stjerna være inne der i 8 mnd til Takk takk BeKind Håper du følger etter snart Gratulerer såå masse!!:) Takk! Vet ikke om du har vært her før menskal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanillalilla Skrevet 8. november 2015 #585 Del Skrevet 8. november 2015 Hvordan går det? Testet noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanillalilla Skrevet 8. november 2015 #586 Del Skrevet 8. november 2015 Hvordan går det? Testet noe mer? eehh.. Noe galt med forumet her kanskje (eller meg...?)? Siste jeg fikk opp var det du skreiv på torsdag! Hehe...Men nå ser jeg jo at det er strålende nyheter! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 8. november 2015 Forfatter #587 Del Skrevet 8. november 2015 Takk for det! Ja det er litt rart her av og til. Ikke alltid forumet vil samarbeide på mobil heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 8. november 2015 #588 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Gratulerer så masse masse Denne gangen må det bare gå bra! Endret 8. november 2015 av Poppsilopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 9. november 2015 Forfatter #589 Del Skrevet 9. november 2015 Gratulerer så masse masse Denne gangen må det bare gå bra! Takk Poppsilopp Det må det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 9. november 2015 #590 Del Skrevet 9. november 2015 Hurra hurra hurra!!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 9. november 2015 Forfatter #591 Del Skrevet 9. november 2015 Takk Sille Da blir det inn og måle hcg og ta test hos legekontoret i dag Det blir spennende å se hvilken verdi som kommer og om det er stigning til neste gang Jeg har også fått legetime den 17.11 for å snakke med fastlegen og sikkert for å vite om han skal henvise meg til gyn for ultralyd eller om det blir tatt der senere .... Blir vel i uke 6 en gang uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 9. november 2015 #592 Del Skrevet 9. november 2015 Hei! Jeg har lest gjennom dagboken din og, oh my god, for noen opp- og nedturer du har hatt. Gratulerer! Håper virkelig den sitter tida si denne gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 9. november 2015 Forfatter #593 Del Skrevet 9. november 2015 Hei! Jeg har lest gjennom dagboken din og, oh my god, for noen opp- og nedturer du har hatt. Gratulerer! Håper virkelig den sitter tida si denne gang Jeg er like imponert hver gang noen orker å lese gjennom hele dagboka altså!! (Ikke ofte det skjer ).Det har vært både det ene og det andre ja, kan ikke si at det siste halve året har vært så veldig bra... men håper at det snur nå Takk skal du ha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10. november 2015 Forfatter #594 Del Skrevet 10. november 2015 De siste tre dagene har jeg vært ekstremt trøtt. Søndag lå jeg inntil sambo på sofaen til svigers i timesvis og sov i ca en time der (vi er der mye) og i går var jeg rett og slett helt nødt til å sove en time på sofaen før Farmen hvis jeg skulle greie å holde meg våken, det var helt umulig å få til uten. I dag hadde jeg besøk av en god venninne. Hun er den jeg har sagt det til alle gangene og snakker mest om graviditet med i og med at hun har to barn selv. På slutten av besøket så ble jeg så trøtt at jeg hadde problemer med å følge samtalen. Dermed ble det to timer på sofaen når hun dro.... Jeg er like trøtt enda... Jeg føler meg rett og slett helt utslått og kroppen kjennes blytung når jeg legger meg Det er veeeeldig deilig å legge seg i senga si om dagen Jeg er heldigvis ikke kvalm i dag men blir jo selvfølgelig bekymra pga det da er det bra jeg er så trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 10. november 2015 #595 Del Skrevet 10. november 2015 Deilig med symptomer som gjør at du slapper mer av! Du er så heldig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 10. november 2015 #596 Del Skrevet 10. november 2015 Skrev det i en tråd, men må få lov til å gratulere her også! Du er jo superfertil. Nå krysses alt for at spira sitter! Håper alt går bra for dere denne gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10. november 2015 Forfatter #597 Del Skrevet 10. november 2015 jeg ER heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10. november 2015 Forfatter #598 Del Skrevet 10. november 2015 Ok. Dagbok er rar på mobil. Det var svar til begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 10. november 2015 #599 Del Skrevet 10. november 2015 Så bra med symptomer - selv om det er slitsomt å være så trøtt over tid ...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10. november 2015 Forfatter #600 Del Skrevet 10. november 2015 Kom på tidligere idag at det var en grunn til at jeg har følt at jeg har hatt mindre energi på jobb forrige uke symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå