Pyntestøv Skrevet 14. september 2015 #441 Del Skrevet 14. september 2015 Uhhh, nå har jeg noen nye apper å teste ut.... flere apper = mer moro, ikke sant? Og denne gangen vil nok EL komme mer til forventet tid og det blir superklaff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 14. september 2015 Forfatter #442 Del Skrevet 14. september 2015 apper Hehe, ja ikke sant? Jeg liker alle de jeg har nevnt Regner med at kroppen oppfører seg nå, har jo tross alt vært superstabil helt siden første syklus etter p-stav! Det gjelder forresten deg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 15. september 2015 Forfatter #443 Del Skrevet 15. september 2015 Tidenes korteste TR... 2 dager og spotting/farge dag 3 Helt greit det altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 16. september 2015 #444 Del Skrevet 16. september 2015 Tidenes korteste TR... 2 dager og spotting/farge dag 3 Helt greit det altså! Sikker at du er ferdig? Så deilig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 16. september 2015 Forfatter #445 Del Skrevet 16. september 2015 Hehe jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BeKind Skrevet 16. september 2015 #446 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Så digg med kort TR LilleMy Her er fortsatt TR på besøk, men jeg pleier å ha 6-7 dager. Virker som om det begynner å roe seg nå så det er håp for avskjed til helga Endret 16. september 2015 av BeKind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 17. september 2015 #447 Del Skrevet 17. september 2015 Synd med TR, men godt den gikk raskt over i alle fall Lykke til med aksjer framover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 24. september 2015 #448 Del Skrevet 24. september 2015 Hvordan går det med deg? EL snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. september 2015 Forfatter #449 Del Skrevet 25. september 2015 Her nærmer EL seg! Enten lørdag eller søndag. Jeg har vært veldig fraværende i det siste. Har ikke orket å engasjere meg så mye her. Jeg har selvfølgelig lest i dagbøkene deres innimellom og fulgt med dere For to og en halv uke siden ble min elskede lille (store) pus påkjørt. Han hørte at jeg kom hjem og sprang over veien. Her vi bor er det 60 sone og sjåføren hadde ikke sjanse til å reagere, så pusegutten min døde momentant (heldigvis). Jeg så det med en gang jeg gikk ut av bilen og greide ikke å kontrollere meg i det hele tatt så jeg synes litt synd på de som stod rundt og hørte på. Men slik er det. Vi begravde han under et tre i hagen og plantet rosa roser til han. Vi har også tent lys innimellom. Det føles tomt hjemme uten han. Vi har heldigvis ei jente også og hun var veldig god å ha Dette er definitivt det verste som har skjedd hittil i år og det er fortsatt tungt. Det er nesten ingen som vet det bortsett fra våre nærmeste. I tillegg til dette så tok jeg inn ei lita pusefrøken dagen etter. Jeg fant henne ute og hun bar tydelig preg av å ha vært mye ute. Det har vært mye styr med henne, og hun vi har fra før var ikke særlig imponert helt først.... Derfor har det vært fullt opp her, både med gjøremål, bekymring og sorg. Vi har etterlyst eier flere ganger på sosiale media men ingen har meldt seg. Det var som forventet. Hun er nå innen Dyrebeskyttelsen og vi adopterer henne vel når behandling er ferdig Ellers er aksjer lagt inn og prøvingen fortsetter til etter EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 25. september 2015 #450 Del Skrevet 25. september 2015 Ja, dårlig på å lese dagbøker/kommentere i andres dagbøker for tiden selv. Har flytta heller litt rundt i andre kategorier på forumet for et lite avbrekk Håper det klaffer for dere denne gangen og at spira sitter! Så uendelig trist å lese om pusen din Det må være noe av det verste! Det blir jo som å miste et familiemedlem. Jeg vokste opp med pusen min. Den var med meg over alt og møtte meg alltid i innkjørselen når jeg kom hjem fra skolen. Den dagen han måtte avlives var helt forferdelig Da var han 15 år og alvorlig syk. Håper det føles litt bedre etterhvert. Skjønner veldig godt hva du mener med at det føles tomt uten pusen hjemme.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 25. september 2015 #451 Del Skrevet 25. september 2015 Så leit med pusen ja Kondolerer. Vet så utrolig godt selv hvor glade man blir i dyra sine. De er familiemedlemmer. Lykke til denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. september 2015 Forfatter #452 Del Skrevet 25. september 2015 Takk for ordene Det er ufattelig trist og vondt selv om vi "ventet" på det... Heldigvis går det bedre nå selv om vi savner han og helst skulle sett at de var 3 Jeg har tro på denne pp (for mye tro?) Og tror at ikveld var siste kvelden med rødvin Skummelt men med vår erfaring så er det jo ikke usannsynlig at det klaffer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. september 2015 Forfatter #453 Del Skrevet 25. september 2015 Ja, dårlig på å lese dagbøker/kommentere i andres dagbøker for tiden selv. Har flytta heller litt rundt i andre kategorier på forumet for et lite avbrekk Håper det klaffer for dere denne gangen og at spira sitter! Så uendelig trist å lese om pusen din Det må være noe av det verste! Det blir jo som å miste et familiemedlem. Jeg vokste opp med pusen min. Den var med meg over alt og møtte meg alltid i innkjørselen når jeg kom hjem fra skolen. Den dagen han måtte avlives var helt forferdelig Da var han 15 år og alvorlig syk. Håper det føles litt bedre etterhvert. Skjønner veldig godt hva du mener med at det føles tomt uten pusen hjemme.... Det har vært en trøst at vi har lunapusen vår men dermed også bekymring for hva hun føler og tenker... :/ Kunne aldri tenkt meg et liv uten dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 28. september 2015 Forfatter #454 Del Skrevet 28. september 2015 2 DPO. Forsov meg til jobb. Ingen savnet meg og etterlyste meg. Hahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 28. september 2015 #455 Del Skrevet 28. september 2015 2 DPO. Forsov meg til jobb. Ingen savnet meg og etterlyste meg. Hahah Haha, takk for den liksom Kanskje det ikke var så stress på jobben idag bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 28. september 2015 Forfatter #456 Del Skrevet 28. september 2015 Var det jeg og tenkte.... Måtte ringe og informere om at jeg var vekke liksom Men det var ganske bra egentlig for jeg måtte jobbe overtid pga sykdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 28. september 2015 Forfatter #457 Del Skrevet 28. september 2015 Mensmurringer..... au... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 29. september 2015 Forfatter #458 Del Skrevet 29. september 2015 3 DPO... pupper føles rare... Litt sånn ømme... Leeeeenge til IKM. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BeKind Skrevet 30. september 2015 #459 Del Skrevet 30. september 2015 Det er en eeevighet til IKM Tror det har klaffet for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 30. september 2015 #460 Del Skrevet 30. september 2015 Så trist med pusen din LilleMy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå